Spring naar bijdragen

Stats in mijn signature; Hoe doe ik dat?


PaLPiTaTioN

Aanbevolen berichten

Ik ben afgelopen weekend gebeld door een geocacher die meer dan 2 uur aan het zoeken is geweest naar een filmrolletje van Williii Carotte.

Wat een zielig geval ... Heb je 'm kunnen helpen?

Heb je we eens een cache van hem gedaan? Nee? Geen commentaar dan aub

 

Groetjes Quaerens :o

 

Ps welk team vertegenwoordig je? Kan ik even checken of het bovenstaande klopt. Ik weet overigens zeker dat het klopt want bijna alle Williii caches die ik heb gedaan waren geweldig.

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat een zielig geval ... Heb je 'm kunnen helpen?

[MOD OFF]

Doe me eerst even jouw definitie van zielig, want die persoon is niet zielig volgens mijn definitie danwel Van Dale.

En Williii heeft 'm kunnen helpen.

 

[MOD ON]

Zie intussen dat mijn medemoderator ingrijpt vwb flamewar. Ik ga er maar vanuit dat je dat niet van plan was :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een emotie allemaal.

 

Laat ik een poging doen terug te keren naar mijn oorspronkelijke bezwaar: Het verhogen van de loading op gc.com.

 

Ik had meer creativiteit verwacht. Iets in de geest van:

"He? :o Als het mogelijk is om voor Dodecagon een plaatje met de afstanden te maken, kun je dan op de site geen plaatje maken met de founds?"

 

Dan zou ik gaan klagen dat ik het druk heb en zo, en dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook aan zitten denken, maar wat heeft dit te zegeen voor een vermindering van de upload van .com.

Om de stats van je found bij te houden zul je toch een database moeten raadplegen en dat zal toch die van .com zijn.

 

Of is er een andere mogelijkheid?

 

En hoe dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft die Kruimeldief toch tegen de omgeving van Utrecht? Er zijn hier schitterende caches hoor, voor elk wat wils en een keertje pepernoten rapen is ook best leuk. Moet je niet te vaak doen, dat geef ik toe. Maar eerlijk, ik ken plekken in Nederland waar het pepernoten rapen op grote schaal veel makkelijker is dan hier in het Utrechtse.

 

(en ja, ik ben geboren in Utrecht en verdedig mijn omgeving en de cachers die hier een heleboel kwaliteit hebben neergelegd)

Och gut, heb ik het over Utrecht gehad? Het was maar een voorbeeld hoor. Ben er nog nooit geweest :crybaby: Je weet heus wel wat ik bedoel, ik roep hetzelfde al jaren. Of het nu Utrecht is of waar dan ook. Ik kan, als ik alle caches loslaat in Ozi, niet zo snel een ander buurt noemen dan utrecht als een plekkie dat vergeven is van caches en stikt van de Stop and go's.

Dat er andere caches zijn hoef je me niet te vertellen en daar ging het hier ook niet over. Ondanks dat ik het daar niet over gehad heb, mag ik er toch vanuit gaan dat er in jullie omgeving ook nog echte caches liggen.

We komen heus binnen een jaar of 5 nog wel eens die kant op om wat leuke caches te zoeken. Ik hou er alleen niet van om iedere dertig centimeter te moeten bukken om weer een klein doosie op te moeten rapen.

Dat is echt niet goed voor onze gezondheid. Daarom zullen we de meeste nietszeggende ook overslaan. Zoals gezegd, alleen als we ze op ons pad tegenkomen zullen we ze loggen, maar we zullen er geen kilometer voor omrijden.

 

Dat is onze mening als team en ik hoop dat het gerespecteerd wordt. Je mag toch voorkeur hebben? Ik ben gewoon eerlijk. Als de tendens is dat normale caches verdwijnen en op iedere vierkante meter een stop and go ligt, dan stoppen we ermee.

Ik heb net Peetee's reply ook gelezen. Het is toch als cacheplaatser een frustratie als je, zoals sommige, weken bezig bent geweest om een leuke route uit te zetten met leuke opdrachten en zo.cache wordt niet gelogd. Dan stop je een filmkokertje aan de voet van een ANWBpaddestoel, de coördinaten daarvan op Internet en het lijkt alsof je een supercache hebt. Iedereen komt van heinde en verre om dat ding te zoeken.

Kun je mij niet wijsmaken dat die stop and go voor de zoeker een andere bedoeling heeft dan zo veel mogelijk zo snel mogelijk en dus de eigen stats opjodelen. Moet ieder zelf weten, maar ik vind dat zonde voor geocaching op zich omdat deze manier van cachen nooit zo bedoeld is en ik zou niet treuren als ieder stop and go verwijderd wordt.

Was geocaching niet iets met natuur? Nu is geocaching iets met kilometers maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of is er een andere mogelijkheid?

Jep. Wat te denken aan de database op www.geocaching.nl? Die is heeeel goed. :dribble:

 

En hoe dan?

In het draadje over de webcam schreef je dat je wat deed met VB. Als je de mogelijkheid hebt om ergens met PHP te werken, wil ik je dat wel uitleggen. In dit draadje gaat dat wat ver, maar via mail of zo is dat prima te doen.

 

Het is een lollige knutsel die veel lol kan opleveren bij de gebruikers. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje

 

Ik knutsel graag in VB, Excel (incl macro"s), html en ik heb pas een heel heel klein beetje in PHP gedaan, maar ik heb hier wel een gebruikershandleiding van PHP in boekvorm liggen. Moest ik altijd nog eens aan beginnen. Misschien nu een goede gelegenheid.

 

Ik had al wel eens iets gelezen op het forum dat .nl een copy database maakt om de x-tijd.

 

Dus laat maar eens iets komen via pm dan kijk ik of ik er rijp voor ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...