Spring naar bijdragen

Ook standaard cacheuitrusting !


Geopatra

Aanbevolen berichten

Nou goed, aangezien er weer aardig off topic gegaan wordt zal ik het anders stellen.

 

Het zou fijn zijn als iedereen de moeite wil nemen om de ruimte waarin een cache ligt open en vrij te houden.

Daar gaat het mij om.

 

En neem me niet kwalijk dat IK dat interpreteer als het meenemen van een schepje.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn standaard uitrusting:

GPS ontvanger Garmin Etrex Legend

Wandelstok / Prikstok Uitschuifbaar (handig bij de cache)

Fototoestel Nikon Coolpix 990

Stevige wandelschoenen Legerkistjes

Goede wandelsokken Falke TK2 (naadloos)

Kompas Standaard

GSM Siemens

Rugzak Drinken/voedsel

Tekentang

Zonnebrand

Azijn tegen brandnetels

Meetlint voor de RD Meetpunten jacht

Schoonmaakdoekjes

We slepen wat mee, en dan straks ook nog allemaal gereedschap? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om je te kwesten, maar je bent inderdaad behoorlijk naief.

 

Daarnaast is je stelling juist dat de approvers natuurlijk ook meelezen, maar dat zeg je niet in je eerst post.

Je gaat er daarbij van uit dat een cache begraven wordt. Het klopt dat een cache dan niet meer goedgekeurd wordt.

 

Het gaat er echter over dat men een bestaand gat gebruikt, of een gat graaft (indien toegestaan door de landeigenaar), en dat dan afdekt met wat voorhanden is. Dat is dus GEEN begraven, en derhalve toegestaan.

 

Aangezien jouw team al heel wat caches op z'n naam heeft staan, zou ik verwachten dat je het verschil kent.

Aangezien je dus de indruk geeft dat je dat niet doet, ben je naief.

 

Even ter verduidelijking:

na·ïef (bn.)

    1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling => argeloos, dazig, in alle onschuld, ingénu, onnozel

    2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn => kwezelachtig

 

Hoewel ik je zeker niet als kwezel zou willen aanmerken, gaat de 2e opmerking volledig voor jouw antwoord op.

Geopatra heeft het dus volledig bij het goede eind. :dribble:

Hmmm, eigenlijk ben ik niet te kwetsen. ik heb geen gevoel en ben naief.

 

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met dat ik niet mag zeggen in mijn eerste post dat een approver meeleest. Eerste post? Heb er bijna 2500 achter deze naam staan en ik heb al zovele namen.

 

Natuurlijk ga ik er vanuit dat de cache begraven is geworden als er een munitiekist precies in een vierkante gat past. Sorry nogmaals dat ik naief ben. Ik had echt niet door dat die gaten maar zo in de grond zijn gevallen.

 

Ik vind het knap naief dat je denkt dat Hawkeyes en die andere joker zo naief zijn dat ze dat niet doorhebben. :)

 

Maar ja, bin maor un eenvoudige Drentie op klompies.

 

En eigenlijk vind ik het wel degelijk kwezelig als je er gelijk een woordenboek bij haalt. Kwezelig? Nuh, Eng.

 

 

Ach en wat ons team betreft, ik vind eigenlijk nooit en cache. Het is allemaal het werk van die hond en van de Fee. Dus we hebben helemaal geen Team. Een Team werkt samen, nou ik mag autorijden en de GPS vasthouden.

De hond is jaren terug erop getraind om gegraven gaten te vinden. Dat is het tegenovergestelde van gaten graven.

Hij is ooit getraind om lijken te vinden die verstopt zijn in gaten. In de buurt van een kerkhof wordt dat ding ook helemaal dol.

En ja, de Fee ruikt alles. Die weet vaak waar de cache ligt als ik de plek nog niet eens goed heb uitgepeild. het liefst zou ik die ook thuis laten als we gaan cachen. Maar ja, mag niet alleen weg en na 28 jaar huwelijk weet je wel wie de baas is.

Overdag dan huh, Zaterdag in het donker bakte ze er ook niets van terecht. Dat komt omdat ze dan veranderd in LoensFee.

 

De RoodeLantaarn kent haar beter als TakkeFee.

 

Tja, weet je dat de regels van geocaching.com boven die dommen Nederlandse landeigenaren staan?

 

Als een landeigenaar zegt, je graaft maar raak strookt dat niet met die .com regels en gaat het feestje niet door. Zij zijn de baas.

De boswachter zegt, heb je geen grotere spijker om dat plaatje aan die boom te hangen? Helaas, van .com mag dat niet. En zij zijn de baas.

 

Zolang wij nog koloniaal bezit zijn van Amerika, is Amerika hier de baas.

 

Maar ja, 'kben naief en geschift.

 

Ik denk dat het de onervarenheid is. We cachen maar een paar weken per jaar en zijn nu al weer weken bezig met de winterslaap. We bezoeken alleen nog wat events, ook waar we niet welkom zijn.

 

Maar ja, ik kan niet zonder die hond huh, dan zie ik geen ene moer.

 

GRTZ

 

Kruimgezeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou goed, aangezien er weer aardig off topic gegaan wordt zal ik het anders stellen.

 

Het zou fijn zijn als iedereen de moeite wil nemen om de ruimte waarin een cache ligt open en vrij te houden.

Daar gaat het mij om.

 

En neem me niet kwalijk dat IK dat interpreteer als het meenemen van een schepje.

 

Geopatra.

Hehehe, dat is het vriend. Jij weet waar ik heen wil. Maar ja, wij zijn dan al jaren vrienden.

 

Gewoon misschien vragen of men wat meer aandacht wil besteden aan het weer terug plaatsen van de cache op zijn verstopplaats.

 

Doet me denken aan Geodoc. Die kon zijn eigen cache niet meer terugvinden toen ik het ding had ontmaagd.

 

Wij besteden alle aandacht aan het verstoppen van een gevonden cache en zijn net zo lang bezig met alle bosafval dat men er geen cache meer van kan maken.

Alhoewel... we komen tegenwoordig vreemd bosafval tegen. Wie stopt er nu een munitiekist in een gevulde condoom?

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn standaard uitrusting:

GPS ontvanger Garmin Etrex Legend

Wandelstok / Prikstok Uitschuifbaar (handig bij de cache)

Fototoestel Nikon Coolpix 990

Stevige wandelschoenen Legerkistjes

Goede wandelsokken Falke TK2 (naadloos)

Kompas Standaard

GSM Siemens

Rugzak Drinken/voedsel

Tekentang

Zonnebrand

Azijn tegen brandnetels

Meetlint voor de RD Meetpunten jacht

Schoonmaakdoekjes

We slepen wat mee, en dan straks ook nog allemaal gereedschap? :dribble:

Hehehe, daar is al een ander draadje voor.

 

Ik ga cachen en neem mee......

 

Jouw lijstje is nog lang niet lang genoeg eigenlijk mee te mogen doen. Ik denk dat we 3 a 4 x zoveel bij ons hebben. Verdeeld over 2 kolosale rugzakken (75 liter). De rest blijft in de kofferbak en onder de stoelen. :)

 

Ik overdrijf wel een beetje hoor. Onder mijn stoel ligt alleen maar overblijfselen van cacherestaurants.

 

Kruimelverhuizers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, :dribble: , Die Kruimel......

 

Ach, Drenten hebben altijd al lange tenen gehad, maar we moeten van Geopatra On-Topic blijven, dus zal ik niet verder onnodige verduidelijking neerzetten.

 

Op Cache-jacht gaat slechts de beschrijving mee, een GPS natuurlijk en soms een camera en natuurlijk wat goodies voor de kids.

De rest doen we op de "MacIver"-Methode. Overal maar aan denken is zoo overbodig.

Beetje gezond verstand doet de rest.

 

Oh ja, Aan m'n sleutelbosje hangt een lampje bestaande uit een knopbatterij en een power-LED-je. Weegt niks en oh zo handig in donkere ruimtes.

 

Als in de beschrijving staat dat hij onder de grond zou liggen, dan gaat er ook een klein schepje mee voor de makkelijkheid.

Anders sleep in niet meer mee dan nodig.

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

...maar we moeten van Geopatra On-Topic blijven...

Mag van mij ook wel weer.

Hmmm, eigenlijk zijn we nogal aardig ontopic gebleven. De topic is: Ook Standaard Uitrusting!

 

Daar gaat het nog steeds over.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :dribble:Een scheet laten terwijl je diaree hebt, getuigt pas van zelfvertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...