Spring naar bijdragen

nRoute


stefanne_3

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Maar er zijn 2 verschillende soorten kaartmateriaal: routeerbaar en niet-routeerbaar.

 

Hebben jullie beiden routeerbaar kaartmateriaal? M.a.w. werkt Mapsource bij jullie ook als routeplanner?

Ik werk ook met 6.5 beta. En ik kan prachtige routes laten uitrekenen door mapsource. Wat ik al schreef, Opmeer - Heerde via een omweg waar je UUUUU tegen zegt. Maar Heerde - Amersfoort doet hij uitstekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik 6.5.0 Beta

Inmiddels is 6.5 beschikbaar. :beerchug:

 

Inmiddels geinstalleerd!! Bedankt voor de tip! :thumbup:

 

Maar er zijn 2 verschillende soorten kaartmateriaal: routeerbaar en niet-routeerbaar.

 

Hebben jullie beiden routeerbaar kaartmateriaal? M.a.w. werkt Mapsource bij jullie ook als routeplanner?

Ik werk ook met 6.5 beta. En ik kan prachtige routes laten uitrekenen door mapsource. Wat ik al schreef, Opmeer - Heerde via een omweg waar je UUUUU tegen zegt. Maar Heerde - Amersfoort doet hij uitstekend!

 

Dan heb ik geen idee waar het bij jullie aan ligt. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk ook met 6.5 beta. En ik kan prachtige routes laten uitrekenen door mapsource. Wat ik al schreef, Opmeer - Heerde via een omweg waar je UUUUU tegen zegt. Maar Heerde - Amersfoort doet hij uitstekend!

Die omweg van Heerde-Opmeer via Lelystad is waarschijnlijk het gevolg van een keuze bij Preferences.

Er is hier gekozen voor Faster time, met Shorter distance krijg je een veel kortere route.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt natuurlijk gelijk: nRoute navigeert, niet je gps.

 

Ik heb e.e.a. nu op mijn pc getest in de gps-simulatie modus en dan werkt het allemaal goed.

 

Ik kies bv in het Find-menu een adres, en klik op "Route to it" en het apparaat gaat meteen beginnen aan de route (in de simulatie-modus wordt eerst gevraagd of de route in simulatiemodus opgestart moet worden).

Ik heb Nroute 2. op Mapsource Metroguie Europe 6.5 gezet.

Als ik worldmap kies werkt de autorouting wel, maar niet met de kaarten van Metroguide.

Terwijl Mapsource wel een route uitrekent met die kaarten!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij kiest nroute wel een goede route met recalculate. Maar gebruik nroute nu avond en heb zwarte achtergrond gekregen heeft dat met nachtsituatie te maken en waar verander ik dat?

 

Klopt, de zwarte achtergrond verschijnt op het moment dat de zon is ondergegaan.

 

Je wijzigt het onder Edit-Preferences-Display-Colors

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je misschien City-Select hebben? Als ik een blanko map kies, werkt het inderdaad wel, maar de route is dan zo beroerd :thumbup:

Ik denk inderdaad dat je City-Select moeten hebben, want als overschakelt terwijl nroute bezig is een route af te werken, dan krijg je een melding dat metroguide geen autorouting ondersteunt.

Met worldmap werkt autorouting niet, het gaat dan in een rechte lijn! :beerchug:

Ik zal mijn broertje eens vragen of hij nRoute op z'n laptop zet, want hij heeft city select met een unlock.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je misschien City-Select hebben? Als ik een blanko map kies, werkt het inderdaad wel, maar de route is dan zo beroerd :no:

 

Ik heb hier nu inderdaad City Select, maar ik heb het enkele weken geleden getest met Mapsource Metroguide en dat werkte prima! :beerchug:

 

En daar ben ik echt 100% zeker van, want voordat ik de Quest in huis had heb ik nooit de beschikking gehad over City Select. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier nu inderdaad City Select, maar ik heb het enkele weken geleden getest met Mapsource Metroguide en dat werkte prima! :beerchug:

En daar ben ik echt 100% zeker van, want voordat ik de Quest in huis had heb ik nooit de beschikking gehad over City Select. :thumbup:

OK.

Kun jij nog achterhalen welke versie van Mapsource Metroguide jij toen gebruikt hebt!

Misschien werkte het alleen met nRouter 2.0.

Met nRoute 2.0 probeer ik morgen wel, want dan zal het wel weer terug gevonden hebben op m'n hd.

Misschien dat ik het dan ook aan de praat krijg!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier nu inderdaad City Select, maar ik heb het enkele weken geleden getest met Mapsource Metroguide en dat werkte prima! :beerchug:

En daar ben ik echt 100% zeker van, want voordat ik de Quest in huis had heb ik nooit de beschikking gehad over City Select. :thumbup:

OK.

Kun jij nog achterhalen welke versie van Mapsource Metroguide jij toen gebruikt hebt!

Misschien werkte het alleen met nRouter 2.0.

Misschien dat ik het dan ook aan de praat krijg!

 

Ik heb de laptop er even bijgezocht:

 

Ik maakte gebruik van:

- Mapsource 4.10

- de kaarten van Metroguide 5 en

- nRoute 2.0

 

Met die combinatie kon ik dus goed uit de voeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...