Nico Bartels Geplaatst 23 oktober 2004 Share Geplaatst 23 oktober 2004 Als je voor www.geocaching.nl een donatie doet, geldt dat dan ook voor dit forum? Als dat zo is, hoe lang duurt dat dan voordat je dat in je profiel kunt zien? Als dat niet zo is, hoe wordt je donateur van dit forum? Nico (vorige week een donatie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 23 oktober 2004 Share Geplaatst 23 oktober 2004 Komt heus wel goed Misschien zijn ze even op herfstvakantie En het komt ook onder je naam in het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 24 oktober 2004 Share Geplaatst 24 oktober 2004 Als dat zo is, hoe lang duurt dat dan voordat je dat in je profiel kunt zien? Het duurt altijd heel even voor die informatie door de bank wordt geleverd. Daarna is het zo rond. En ja, het geld ook voor het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nico Bartels Geplaatst 25 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2004 En ja, het geld ook voor het forum. Aha, vandaar dat ik er hier verder niets over kon vinden.. TNX! Nico. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 7 februari 2005 Share Geplaatst 7 februari 2005 Hoelang mag het uiteindelijk duren voor de melding donateur rond is? Ik heb enkele weken geleden al een afschrift ontvangen van de storting en nog geen teken van? lteunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 februari 2005 Share Geplaatst 7 februari 2005 Hoelang mag het uiteindelijk duren voor de melding donateur rond is? Ik heb enkele weken geleden al een afschrift ontvangen van de storting en nog geen teken van? lteunis Normaliter gaat dat behoorlijk snel. Maar zoals je weet heeft de familie de laatste tijd heel andere zorgen. Ik kan me voorstellen dat het daarom allemaal wat langer gaat duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 8 juli 2005 Share Geplaatst 8 juli 2005 (bewerkt) Hoelang mag het uiteindelijk duren voor de melding donateur rond is? Ik heb enkele weken geleden al een afschrift ontvangen van de storting en nog geen teken van? <{POST_SNAPBACK}> 3 weken? Op het afschrift staat 17 juni. 8 juli 2005 bewerkt door JandeBeHanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 8 juli 2005 Share Geplaatst 8 juli 2005 Ik ben ongevver anderhalve week ook donatuer geworden, maar .......? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 8 juli 2005 Share Geplaatst 8 juli 2005 Tja, inmiddels ook donateur. Maar voor de stichting en de hobby. Niet zodat het forum het kan zien. Klinkt zo ongeveer als loggen om het loggen en niet meer voor de jacht...... (Ep, die baalt dat ie vanmiddag op een eerste verkenning over de cache struikelde) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Knorrie Geplaatst 8 juli 2005 Share Geplaatst 8 juli 2005 Heb hetzelfde hoor, 22 juni afgeschreven maar ook nog geen berichtje of iets dergelijks. (vakantietijd?) We wachten rustig af, neem aan dat het goede rekeningnummer vermeld staat onderaan de website, dus komt helemaal goed ga ik van uit. Petra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 8 juli 2005 Share Geplaatst 8 juli 2005 Komt allemaal goed, heb ook 3 weken moeten wachten en ineens was ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 8 juli 2005 Share Geplaatst 8 juli 2005 Hey hey, Misschien? een berichtje richting Admin sturen ipv op het forum te reageren? Denk dat je zo sneller reactie krijgt? Hieronder een linkje: < klik.. voor o.a. admins> ZC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 9 juli 2005 Share Geplaatst 9 juli 2005 De bankafschriften vallen hier om de twee weken in de bus. Het is dus goed mogelijk dat er in totaal drie weken overheen gaan voordat je overschrijving door alle molens is. Wanneer de afschriften bij mij binnenkomen blijven ze nooit langer dan twee dagen 'op de plank' (vakantieperiode uitgezonderd) Mocht je na drie weken nog niet de status donateur hebben in het forum, trek dan even aan de bel. Niet iedereeen geeft zijn alias/nickname op. Zonder deze naam op het afschrift is het moeilijk een naam aan een nick te koppelen. Soms kan ik wat met de achternaam in combinatie met het email adres. Hulzebos is een recent voorbeeld. Niet onder deze naam bekend in het forum wel als stuk van z'n emailadres. Bleek dus om de nick 'henk' te gaan. Met een beetje speuren kom ik er dus meestal wel uit. PS, Elektronisch bankieren staat op de .nl 'wishlist' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 9 juli 2005 Share Geplaatst 9 juli 2005 PS, Elektronisch bankieren staat op de .nl 'wishlist' <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij heb je de afgelopen weken donaties genoeg ontvangen om dat te verwezenlijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 juli 2005 Share Geplaatst 9 juli 2005 Hulzebos is een recent voorbeeld. Niet onder deze naam bekend in het forum wel als stuk van z'n emailadres. Bleek dus om de nick 'henk' te gaan. Met een beetje speuren kom ik er dus meestal wel uit. Alleen gaat 'henk' tegenwoordig als " JandeBehanger" door het leven ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden