Spring naar bijdragen

Approver


MegaHeks

Aanbevolen berichten

Andere deelnemers in dit uitstekende topic uiten zich scherp, kritisch maar wel respectvol naar elkaar.

...

 

Mijn mening, die ik dat toch ook maar weer zonder jullie van te voren gevraagd hebbende geef, is ga nou eens bijvoorbeeld iets waar je veel verstand van hebt goed uitdiepen met nog een paar geinteresseerden en zet wat weg inplaats van je energie hier te verspillen en te zeuren om een brevet van onvermogen.

Gratis toegestuurd bij 1000 quotes.

 

Dit was het stukje wat mijn reactie triggerde. Staat toch niet veel respectvols in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil jullie nu een een verhaaltje vertellen:

 

Ik ben sinds 1986 lid van de vakbond (= een vereniging}.

De eerste jaren was ik gewoon lid, maar gegeven moment ben in vergadering gaan bezoeken.

Gegeven moment werd ik uitgenodigd voor een bestuursfunktie in de woonafdeling en op de jaarvergadering werd ik verkozen.

 

Er is hier in Assen een stichting geluidshinder Baggelhuizen, ik heb begrepen dat die club uit 3 man bestaat.

Een herrie dat ze maken over geluid van de TT-baan en iedere keer maar kontakt zoeken met de krant.

Iedere keer maar melden van de stichting geluidshinder Baggelhuizen, ipv zeggen dat ze op persoonlijke titel reageren.

 

Een stichting is prima, maar als ea groter wordt id het vaak handiger om de zaak om te bouwen tot een vereniging.

Een bestuurslid zit dan een bepaalde tijd en moet dan herkozen worden.

Indien een bestuurlid zijn interesse verliest of het te druk krijgt door omstandigheden dan stelt hij zich niet meer verkiesbaar.

Een vereniging heeft een achterban van leden, als je wat in te brengen wilt hebben dan ga je naar de vergaderingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, een moderator hoeft ook niet zo aangewezen worden door ons. Het valt me enorm tegen dat er zich maar 2 hebben aangemeld. Dan heb je weinig keus als je er ook 2 nodig bent.

 

Je weet waar ik modereer, daar is wel een verzoek geweest om aanmeldingen en die zijn er ook wel gekomen. Ikzelf ben 4 maanden voordat ik het werd, gepolst of ik belangstelling had. Ik heb daar zeker een paar dagen over nagedacht. Het is ook erg belangrijk dat een moderator actief mee doet op een forum en een mening heeft. Als ze dat niet doen dan worden ze door de forumleden, op een enkele kontkruiper na, alleen maar gezien als politieagenten.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel ik snap je niet. Als ik de log lijsten er op na sla dan zie ik dat naast Lupardi en Megaheks er niemand zoveel online is als ondergetekende...... Afgezien van de afgelopen week, maar dat had een privé reden.

Jammer dat je me niet snapt Geoman, ik bedoel dus met zichtbaar het actief online zijn. Oftewel meecarambalen :angry: We hebben het er al eens vaker over gehad.

Ik sta wel eens dag en nacht ingelogd, weken achtereen. Toch doe ik niet mee. Niet iedereen zit continu te kijken naar het rijtje onderaan waar staat wie online is.

 

Dus zichtbaar online is meedoen. Het is niet wij tegen jou, maar jij samen met ons als een wij. Ik mis veel te veel het meepraten en zo nu en dan mee ouwehoeren van jullie. Als je gaat posten hier, is dat om iemand te corrigeren of weer eens uitleggen hoe je (jullie) het bedoelen. Het is samen aan de stamtafel en niet wij in de klas en jij er voor.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat wij als teamleden vaak afgerekend worden op onze aanwezigheid in het forum. Hier niet aanwezig zijn betekent blijkbaar voor sommige dat wij niets voor geocaching betekenen. Aanwezigheid in het forum als maatstaf voor betrokkenheid.

 

Integendeel! Geocaching is meer dan een forum..

 

Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Lupardi. Als jullie eens wisten wat een tijd hij kwijt is aan het inkopen, dagelijks naar het postkantoor gaan, administratie afhandelen, wanbetalers achterna zitten etc etc.... uren en uren per week!

 

Over Reintje hoef ik jullie niets te vertellen. Zijn producten zijn bekent. Albert idem - o.a. meetpunten. Reintje is per dag zeker 3 uur bezig - ook in de weekenden - om voor ons nieuwe scriptjes te schrijven, dingen te bedenken etc.

 

De approvers. Ook dat kost zeer vele uren in de week. Remco vertelde mij laatst dat hij er toch al snel gemiddeld 3 dagen in de week 4 uur bezig is. Ook het nachtelijke overleg met het .com team gaat vaak tot in de kleine uurtjes door.

 

De moderator. Bytheway. Ook hij is dag in dag uit betrokken bij de zaak.

 

De jongens van de natuurtak ontvangen behoorlijk wat mail. Het afhandelen is tijdrovend werk. Zij doen trouw en in stilte hun werk. Voeden de approvers waar nodig.

 

De laatste maanden ben ik druk geweest met het uitzoeken van allerlei zaken om de site uit te bouwen. Dingetjes testen. TestServer optuigen. De meetpunten site verder uitbouwen, overleggen, mail beantwoorden, lekker klooien met PHP scripts, forum upgrades testen op een schaduw site, nieuwe items verzinnen voor de site. De site ombouwen naar een gelikt portal en tot de conclusie komen dat de huidige opzet toch beter is, en ga zo maar door. Dit kost mij uren per avond. Zelf in bed malen soms nog zaken door mijn hoofd. Absoluut niet om te klagen, zeer zeker niet! Het is mijn grootste hobby. Ik leer dagelijks en met de grootste voldoening. Dat het geocachen er door het jaar heen meestal bij in schiet zal jullie duidelijk zijn.

In de vakanties trek ik dit meestal recht.

 

Bovenstaande is geen klaagzang maar een kijkje in de keuken,.. laten zien wat ons bezig houdt.

 

Kortom, de één organiseert een event de ander steekt tijd in een site, de derde profiteert van beide. Geweldig toch :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus zichtbaar online is meedoen. Het is niet wij tegen jou, maar jij samen met ons als een wij.  Ik mis veel te veel het meepraten en zo nu en dan mee ouwehoeren van jullie. Als je gaat posten hier, is dat om iemand te corrigeren of weer eens uitleggen hoe je (jullie) het bedoelen. Het is samen aan de stamtafel en niet wij in de klas en jij er voor.

Ok duidelijk. Ik geef ruiterlijk toe dat enkele teamleden, waaronder ik, kopschuw zijn geworden door de affaires van de afgelopen jaren. Niemand zit te wachten op nachtelijke telefoontjes met als inhoud "ik kom je op je bek slaan" Waar gaat het over? Een hobby!

 

Je weet dat ik bewust afstand heb genomen van het forum - alleen qua posten! - , gezien de situatie thuis n.a.v. het bovenstaande voorval.

Nadien is Bytheway zich wat meer met het forum gaan bemoeien. Een taak die bij hem bijna de emmer óók heeft doen overlopen. Niet in het laatst door opnieuw.... affaires.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechts twee reacties zijn binnengekomen en beide komen wat mij betreft in aanmerking.

Oja?

Dachutnie! :angry:

Hoezo Henk? Waren er meer dan?

Ja, al voor die advertentie.

PM op 28 sept 2004, 19:49:16

Voor de duidelijkheid......

 

Bytheway heeft binnen de termijn twee reacties ontvangen. Bij mij is binnen de termijn geen enkele aanmelding binnengekomen, ook voor die tijd niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, een moderator hoeft ook niet zo aangewezen worden door ons. Het valt me enorm tegen dat er zich maar 2 hebben aangemeld. Dan heb je weinig keus als je er ook 2 nodig bent.

 

In totaal hebben we 5 reacties gehad. Waarvan dus twee echt gemotiveerd. Ik ben echt blij met beide, goed gefundeerde reacties.

En ik ga ervan uit dat we morgen twee nieuwe moderators erbij hebben.

 

Maar goed, ik wil het niet zeggen, maar doe het toch (shame on me.....). Mensen staan vaak aan de zijlijn commentaar te geven, maar als

er een oproep word gedaan reageren ze niet.

 

Kortom, het is zo makkelijk om commentaar te geven. Als je iets wilt veranderen, of invloed wilt hebben, mail dan, of had je kandidaat gesteld.

 

Het is zo makkelijk om iemand, of zijn werk, belachelijk te maken. Wil jij het doen? Weet je het beter? Kan je het misschien beter? Mail dan.

Of post het op het forum. Het maakt mij niet uit.

 

De motivatie van het .nl team is om geocaching in Nederland te ondersteunen. Heb je het idee dat het niet zo is: Mail dan, prop het in

het forum, whatever. Maar we zijn er voor jullie! En als bepaalde dingen niet goed functioneren gaan we daar mee aan de slag. Maar

doe het onderbouwd.

 

Al onze medewerkers zijn vrijwillig bezig met onze site. En door allerlei situaties (privé, werk etc.) reageren ze misschien in niet zo snel.

Probeer het dan eens bij één van de andere .nl team leden.

 

En als je denkt dat je geschikt bent voor een bepaalde, vrijwillige functie, binnen het geocaching.nl team: We horen het graag!

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Geoman. Waarom de verdediging voor jullie werk? Het lijkt soms/vaak nooit goed en nooit goed genoeg te zijn.

Wanneer ik mij hierover uitspreek is natuurlijk de meest geroepen zin, dat ik nog nooit met approval te maken heb gehad. Mag wat mij betreft.

 

Ja bedreingingen roddel en achterklap, onwaarheden daar hoef je niet alleen berokken voor te zijn bij .nl.

Medecacher(s) schijn(t)en er soms genoegen in te hebben mensen uit te dagen te veroordelen en zelfs te bedreigen.

 

Respect is soms ver te zoeken.

Wat mij betreft. Geniet van wat anderen maken en met respect.

Dit neemt niet weg dat ieder zijn mening kan geven of voorstellen kan doen.

Wanneer ik mij uitspreek over een onderwerp krijg ik berichten die me totaal niet aanstaan, tevens hoe er over anderen gesproken wordt.

 

Gelukkig hou ik van cachen en waardeer de zorg en uidagingen die iedereen op wek niveau dan ook een bijgrage leveren. Het diskwalificeren van bepaalde gebieden in Nederland vind ik stuitend. Hoewel ik ten zeerste van mening ben dat sommigen hierop uitzijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat wij als teamleden vaak afgerekend worden op onze aanwezigheid in het forum. Hier niet aanwezig zijn betekent blijkbaar voor sommige dat wij niets voor geocaching betekenen. Aanwezigheid in het forum als maatstaf voor betrokkenheid.

 

Integendeel! Geocaching is meer dan een forum..

 

knipknipknipknip

 

Bovenstaande is geen klaagzang maar een kijkje in de keuken,.. laten zien wat ons bezig houdt.

 

Kortom, de één organiseert een event de ander steekt tijd in een site, de derde profiteert van beide. Geweldig toch  :angry:

Dat bedoel ik Geoman. En zo willen we wel vaker geïnformeerd worden. Wie denkt dat als je over zulke onderwerpen eens wat verteld hier op het forum, dat het dan een klaagzang is, die krijgt dan wel genoeg tegengas van de anderen.

 

Ik ben er van overtuigd dat als jullie meer online zijn en meer onofficieel informatie verstrekken, er veel minder onvrede is. Hier wordt soms dagenlang gevist en gespeculeerd over bepaalde onderwerpen en dat is niet gezond.

 

Voor alle duidelijkheid, ik heb vaak geklaagd over jullie afwezigheid, maar niet met de gedachte dat je helemaal niet meer met het forum of met geocachen bezig zou zijn. Ik weet ook dat op de achtergrond genoeg tijd gestoken wordt in allerhande kleinigheden, dat met elkaar een dikke bult is. Petje af daarvoor.

Ik zal verder niet op de inhoud van je bericht ingaan om duidelijk te maken dat ik niet overal commentaar op wil leveren.

 

Natuurlijk weet ik dat je al eens bedreigd bent en dat dit in je privé leven vragen oplevert wat heel vervelend kan zijn.

 

Ik zou het toch nog maar weer eens proberen. Wie die ander is weet ik niet en gaat me ook niet aan, maar ik wil wel opmerken dat dit niet de juiste weg is. En dat uit mijn mond :)

Ik weet zeker dat als de teamleden meer "gewoon" online zijn en daarbij de rol van teamlid even vergeten totdat er gemodereerd dient te worden, de sfeer alleen maar ten goede komt.

Geoman, de man achter .nl kennen we nu wel. Geoman als geocacher, en als forumlid, ken ik niet.

 

Jammer ook dat BTW bijna de pijp aan Maarten heeft gegeven. Een moderator als hem vind je niet snel weer.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechts twee reacties zijn binnengekomen en beide komen wat mij betreft in aanmerking.
Oja?

Dachutnie! :angry:

Hoezo Henk? Waren er meer dan?
Ja, al voor die advertentie.

PM op 28 sept 2004, 19:49:16

Voor de duidelijkheid......

 

Bytheway heeft binnen de termijn twee reacties ontvangen. Bij mij is binnen de termijn geen enkele aanmelding binnengekomen, ook voor die tijd niet.

Ik heb ByTheWay op de bewuste datum die PM gestuurd.

Een Drent gaat zich niet opdringen!

Echter verwacht wel een fatsoenlijk antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...