deBruineBeren Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Helaas is het aanbod van Nederlandse kaarten voor de Garmin GPS nog al beperk. Garmin biedt met hun MapSource alleen MetroGuide en City Select aan. Maar je kunt ze wel zelf maken. Wil je weten hoe, stuur dan een e-mail naar deBruineBerenSoft@planet.nl Gebruik als onderwerp: Kaarten Garmin GPS Je krijgt dan een e-mail terug met als bijlage een handleiding hoe je zelf kaarten kunt maken voor de Garmin GPS. Let op dat je het onderwerp exact over tikt, de e-mail worden automatisch gegenereerd. Je zult alleen dan een e-mail terug ontvangen als je het onderwerp juist het ingevuld. Gebruik geen e-mail adressen van Tiscali.nl of Hotmail.com, helaas accepteren deze internet providers geen e-mails van mij.
0 TeamTobi Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Kee, bedankt. Zal er eens mee aan de slag gaan. Gr Danny
0 superboppe Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Bedankt. Ziet er helder uit. Ik zal eens een zelfgemaakte kaart posten. Ik heb ooit de skiliften van La Plangne en Les Arcs hiermee in mijn GPS gekregen, maar ik herinner me dat het nogal een gestuntel was om de zoom levels goed te krijgen. Begrijp ik goed dat je zelf een uitgebreide lijst POI's kunt aanmaken? Dat zou handig zijn om mijn adressenlijst inclusief telefoonnummers in de GPS te laden.
0 Team Foxlake Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Weet iemand nog waar je de poi's (Geocaching) voor Tom Tom kan downloaden?
0 Tornado Bram Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Bedankt voor de snelle service kan er mee aan de slag
0 Zero CooL Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Bliefjeast Poiplace Duitse site met POI manager
0 Team Foxlake Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Da's waar ook hier had ik me al eens geregistreerd maar ik kon de site niet meer vinden. Bedankt Zero Cool
0 Zero CooL Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 <grijnsssssssss> toppunt van oud worden ;)
0 GeoGeldrop Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Een mooi klusje voor een regenachtig weekend. Ben benieuwd hoe het er straks 'live' op de Garmin uit gaat zien. Thanks voor de uitgebreide handleiding.
0 coureur Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Tnks, ben nog beetje newbie , maar ga ermee aan de slag. Groet, Henk
0 willum Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Voorlopig geen tijd hiervoor, maar ga er zeker eens mee aan de slag. Mischien een goed idee om dit eens gecoordineerd te proberen Zoiets van ' we gaan het allemaal eens proberen' en als het lukt kunnen we mischien gaan werken aan een complete topo kaart van Nederland. Iedereen heeft toch wel ergens wat 1:25000 kaarten liggen wat een beetje gestandariseerd is en als we die dan onderverdelen in (b.v.) 14B is omgeving Den Helder en zo
0 deBruineBeren Geplaatst 19 oktober 2004 Auteur Geplaatst 19 oktober 2004 Zoiets van ' we gaan het allemaal eens proberen' en als het lukt kunnen we mischien gaan werken aan een complete topo kaart van Nederland. Kijk nu komt de teamgeest naar boven. Voorlopig kan je je creaties kwijt bij MapCenter Ik heb alvast een kaartje voor het aankomende Helloween Horror Event 2004 geplaatst.
0 dmace Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Ik ga dit zeker proberen. Heb vooral wat kaarten met voetpaden nodig, en die mis je toch echt wel in MapSource. Kan ik ook mooi m'n tablet uitproberen Thanks!
0 stefanne_3 Geplaatst 20 oktober 2004 Geplaatst 20 oktober 2004 @Alex Ik kon de mail niet lezen in Mozilla dus ik denk dat hij niet helemaal standaard is Maar ik kon hem wel exporteren en lezen in outlook (jachhh). Ik heb even snel door de instructie's gelezen en vraag mij af of je de kaarten kan registreren bij mapsource met regedit. Dan kan je ze namenlijk wel gelijk met originele kaarten uploaden naar je GPS. Je hebt dan een tbd bestandje nodig denk ik.
0 Prof. Y. Lupardi Geplaatst 20 oktober 2004 Geplaatst 20 oktober 2004 Op de oude CD ' De Nationale Stratengids van nederland' zit een vector-topo. Maar ja, in wat voor soort geheim format?
Vraag
deBruineBeren
Helaas is het aanbod van Nederlandse kaarten voor de Garmin GPS nog al beperk.
Garmin biedt met hun MapSource alleen MetroGuide en City Select aan.
Maar je kunt ze wel zelf maken.
Wil je weten hoe, stuur dan een e-mail naar deBruineBerenSoft@planet.nl
Gebruik als onderwerp: Kaarten Garmin GPS
Je krijgt dan een e-mail terug met als bijlage een handleiding hoe je zelf kaarten kunt maken voor de Garmin GPS.
Let op dat je het onderwerp exact over tikt, de e-mail worden automatisch gegenereerd.
Je zult alleen dan een e-mail terug ontvangen als je het onderwerp juist het ingevuld.
Gebruik geen e-mail adressen van Tiscali.nl of Hotmail.com, helaas accepteren deze internet providers geen e-mails van mij.
102 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten