Spring naar bijdragen

Idee voor de Goodieshop?


Zero CooL

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Misschien leuk om de importeur van Jeep Nederland te contacteren voor de Jeep TB's.

We kunnen ook aan Batavus, Gazelle enz. vragen om Fiets TB's

Als het maar geen geolutins zijn, want daar word ik helemaal gek van. Ik dacht: Laat ik er eens eentje meenemen voor de grap. Maar dat kan je dus beter niet doen. :D

 

Groetjes Quaerens ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien leuk om de importeur van Jeep Nederland te contacteren voor de Jeep TB's.

Een virtuele cache.

 

Maak een foto van jezelf naast een geparkeerde Hummer in de binnenstad van Nijmegen. Als je dat lukt krijg je de bonuscachecoördinaten ook nog eens thuis gemaild....

 

 

GRTZ

 

Kruimel, die net een vette 4wd wilde kopen ;) en nu maar overstapt op een panda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel, die net een vette 4wd wilde kopen :( en nu maar overstapt op een panda

Hier Kruimel, speciaal voor jou, een pracht van een 4WD. Oke, vet istie niet, maar met wat motorolie op het dak, en vet zal hij worden ;)

Tja, en dat voor nog geen 12.500. Dan moeten er nog wel wat van die bullbars op :P

 

Leuk wagentje. Zou de hond er achterin passen?

 

GRTZ

 

Kruimelpanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind ze alleen veel minder leuk dan een TB omdat je er niks aan hangt. Het doet mij persoonlijk altijd wel iets om 'dat schattige muisje' een stukje op weg te helpen en dat gevoel heb ik bij de coins niet.

Dat is inderdaad wel zo, maar als je er eentje vindt krijg je er wel een leuk coin icoontje bij in je stats pagina.

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap eigenlijk de meerwaarde van een GeoCoin boven een TB niet. Het enige wat ik leuk vind aan een GeoCoin is dat ze zeldzaam zijn ;) , en het staat leuk bij je gevonden caches, net als een 4x4 Jeep. :P

Voor de rest weet ik niet waarom je een geocoin zou kopen en niet een TB, TB's zien er immers een stuk origineler uit. Als die Geocoins in micro's zouden passen zouden ze wel weer leuk zijn...

 

Groetjes Quaerens :(

Je hebt eigenlijk 2 soorten geocoins, coins die trackbaar zijn (zoals de usa geocoin) en coins die gewoon als trading item bedoeld zijn (en leuk kunnen zijn als verzamel item)

Er zitten best mooie tussen:

 

moun10bike2004back.jpg

washington1.jpg

hier zijn er nog meer te vinden

 

Die moun10bike coins zijn ook via geacaching.com te tracen, zie hier. (even op user stats klikken)

 

Er zijn er ook veel die een appart systeem hebben voor het tracken, maar daar ben ik niet echt een voorstander van (ik heb liever alles op 1 pagina)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien leuk om de importeur van Jeep Nederland te contacteren voor de Jeep TB's.

Een virtuele cache.

 

Maak een foto van jezelf naast een geparkeerde Hummer in de binnenstad van Nijmegen. Als je dat lukt krijg je de bonuscachecoördinaten ook nog eens thuis gemaild....

 

 

GRTZ

 

Kruimel, die net een vette 4wd wilde kopen :angry: en nu maar overstapt op een panda

Deze cache vervalt omdat de Gemeenteraad van Nijmegen het niet heeft goedgekeurd.

 

Dikke 4x4's zijn welkom in Nimwegen

 

GRTZ

 

Kruimhummer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

om nog maar even terug te komen op de geocoins, ik heb vandaag de geocoin van waschington ontvangen uit de USA:

 

coin1.JPG

 

coin2.JPG

 

Deze coins zien er erg mooi uit, een stuk mooier dan de usa geocoins, je ziet zelfs een beetje diepte in het plaatje met de berg. Ze zijn ook trackbaar via een eigen pagina, maar die is lang niet zo mooi als gc.com

 

Van de coins zijn er 1500 gemaakt, en ze werden verkocht voor 4 euro per stuk.

Zou het niet mogelijk zijn om ook zo'n soort NL geocoin te laten maken?

Heeft iemand enig idee of er ook bedrijven in nederland zijn die dit soort dingen maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de coins zijn er 1500 gemaakt, en ze werden verkocht voor 4 euro per stuk.

Zou het niet mogelijk zijn om ook zo'n soort NL geocoin te laten maken?

Heeft iemand enig idee of er ook bedrijven in nederland zijn die dit soort dingen maken?

 

Is het nu niet de bedoeling dat je dat nummer "niet laat zien" ;)

 

 

:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...