Spring naar bijdragen

Idee voor de Goodieshop?


Zero CooL

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@Zero Cool:

je kan best voor jezelf een klein aantal buttons maken met het GC-logo erop. Pas als het er veel worden en je gaat ze tegen kostprijs of meer verkopen dan moet je even vragen of het mag (wat betreft de 'kwaliteit van het logo' ) en dan moet je zo iets als 10 procent van de eindprijs aan hun afdragen.

Ergens op de site van gc.com of groundspeak staat e.e.a. over het logo-gebruik.

 

Er zijn zoveel soorten buttons aldaar te zien op de opgemelde link dat het lastig wordt met het 'te voeren assortiment'. Maar een polletje beginnen? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf maken is zeker een leuk idee. Je eigenteamlogo en gc logo, dat lijkt me wel grappig om te verzamelen. En dan voor in de goodieshop een buttonopspelddeken?  :P

@ Prof Y. Lupardi:

 

Thanks, even kijken wat er hier geschreven wordt ;)

 

@Dmace:

 

Da's toch leuk joh.. een school rage.. (in dit geval een geo-rage), is weer wat anders dan scoubi dou touwtjes :D

 

@Pelgrim:

 

Kijk Pelgrim

 

Je denkt al mee, een mooi groen dekentje waar je de buttons op kan prikken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dekentje?

De goodiesshop heeft hiervoor speciaal een opspeld-geschikt artikel: de fleece-muts! (momenteel helaas uitverkocht maar ik hoop ze weer te hebben voordat de kou losbarst). Die is zwart, niet groen.

De Geocaching cap, die is groen vanbuiten en rood vanbinnen zodat hij goed waarneembaar is in de natuur (het groen) als die afwaait ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een zak met goodie's voor in een  cache, want ik heb het idee dat veel cache's vol beginnen en troosteloos leeg eindigen.

Aardig bedacht, maar wel oppassen voor de situatie waarin meerdere caches het zelfde assortiment goodies krijgen, dan heeft ruilen ook niet echt veel zin.

 

In: mijn blauwe geostuiterbal Uit: jouw rode geostuiterbal ;)

 

(had ik al gezegd dat ik kleurenblind ben ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...