Spring naar bijdragen

Idee voor de Goodieshop?


Zero CooL

Aanbevolen berichten

geocoins zou inderdaad wel een mooie aanvulling zijn, ik heb er een paar uit de usa gehaald (waren nog goedkoper dan tb's ook ;) )

 

als je eens rond gaat kijken op internet zie je dat die geocoins in de usa echt veel voorkomen, een aantal groepen heeft ook eigen coins laten slaan. Wordt het nog geen tijd voor NL geocoins?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dekentje?

De goodiesshop heeft hiervoor speciaal een opspeld-geschikt artikel: de fleece-muts! (momenteel helaas uitverkocht maar ik hoop ze weer te hebben voordat de kou losbarst). Die is zwart, niet groen.

De Geocaching cap, die is groen vanbuiten en rood vanbinnen zodat  hij goed waarneembaar is in de natuur (het groen) als die afwaait ;)

Je vergeet volgens mij de zwarte geocaching cap. :D

 

Die is momenteel aardig populair in ons team. Eigenlijk loop ik er altijd mee op. Ook als ik naar mijn werk ga of er vandaan kom. Altijd bedenk ik me nu. Ik heb hem zelfs in huis nog vaak op.

 

De fleece-muts zit nog steeds in koude oren doos. Die muts is ook echt lekker om te dragen. Het is een beanie en dus hoog op je kop laten staan of diep over je kop trekken ;)

Ondanks dat ik de muts dus ook heb, ik wil hem niet verpielen met die buttons.

 

Momenteel gooi ik meestal een magneetvisitekaartje in een cache. Kosten ongeveer een euro en zijn volledig opvouwbaar omdat de magnetische achterkant van een soort rubber is. Ze zijn te gebruiken om wat notities achter te plakken op metalen voorwerpen. Natuurlijk is dat ook een leuk ruilobject.

 

dauwtrappers-normaal.jpg

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

"Let yourself be open and life will be easier. A spoon of salt in a glass of water makes the water undrinkable. A spoon of salt in a lake is almost unnoticed."

Buddha (563?-483? BC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed lees dan wil men hier geocoins.

Maar ik lees ook dat er heel veel soorten geocoins zijn en dat er maar een (1) soort makkelijk te loggen en te volgen is net zoals de welbekende Travel bugs.

2004 USA Geocoin

Ze kosten aldaar 5 $ per stuk en er komt shipping cost bij. Dus veel goedkoper dan TB's zullen ze uiteindelijk niet worden (na alle invoerrechten, post verzendkosten en BTW erbij geteld te hebben.).

Het loggen zou gaan bij http://www.groundspeak.com/

 

Heeft iemand ervaring dat het werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Tuurlijk werkt het, het is gewoon precies hetzelfde als een TB wat loggen betreft.

Wij hebben er één uit de serie van 2003.

http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=65017

Ik vind ze alleen veel minder leuk dan een TB omdat je er niks aan hangt. Het doet mij persoonlijk altijd wel iets om 'dat schattige muisje' een stukje op weg te helpen en dat gevoel heb ik bij de coins niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed lees dan wil men hier geocoins.

Maar ik lees ook dat  er heel veel soorten geocoins zijn en dat er maar een (1)  soort makkelijk te loggen en te volgen is net zoals de welbekende Travel bugs.

2004 USA Geocoin

...

Heeft iemand ervaring dat het werkt?

Die coins werken inderdaad net zo makkelijk als TB's.

 

Maar met een USA-geocoin heb ik helemaal niks. Ik zou liever een NL-geomunt of een EU-geocoin hebben. Vooral voor die laatste zal samen met de Duitsers, Belgen, Engelse en andere Eu-ers toch wel een flinke markt zijn? Valt er niet zoiets te regelen? Zolang die Amerikanen er iets aan verdienen, vinden ze het waarschijnlijk wel goed.

 

Maar dan wel op de makkelijke manier kunnen loggen (via de TB-Groundspeak-site).

 

tot cache,

team Wij Drie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een balletje opgegooid bij de makers van de US geocoins. Wat worden hun prijzen, verdere kosten etc. En of er een EU-coin kan komen. Ik denk dat de verkochte aantallen bij land-specifieke coins te klein zijn om dure matrijzen te laten maken. Bij wat voor aantallen komt de stuksprijs beneden de 5 $? Ik heb geen idee.

Maar met EU-coins moet ik wel zoveel mogelijk andere geo-goodiesshops in EU mee zien te krijgen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, je hebt gelijk misschien is het dan wel leuk om de Geocoins in het arsortiment te nemen????

Heb er eentje op mijn buro liggen. Leuk ding hoor ;)

Laten we het toch bij die TB's houden, hoewel aan de andere kant die coins ook officiele GC zut is. Sponsort ook weer wat, eigenlijk... Hmmm, tijdens het typen wankelt mijn mening...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)
Gaan we nu ook Flippo's sparen ???

Aha, sparen jullie soms ook TB's?

Weten we meteen waar al die zoekgeraakte te vinden zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap eigenlijk de meerwaarde van een GeoCoin boven een TB niet. Het enige wat ik leuk vind aan een GeoCoin is dat ze zeldzaam zijn :D , en het staat leuk bij je gevonden caches, net als een 4x4 Jeep. ;)

Voor de rest weet ik niet waarom je een geocoin zou kopen en niet een TB, TB's zien er immers een stuk origineler uit. Als die Geocoins in micro's zouden passen zouden ze wel weer leuk zijn...

 

Groetjes Quaerens ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dekentje?

De goodiesshop heeft hiervoor speciaal een opspeld-geschikt artikel: de fleece-muts! (momenteel helaas uitverkocht maar ik hoop ze weer te hebben voordat de kou losbarst). Die is zwart, niet groen.

De Geocaching cap, die is groen vanbuiten en rood vanbinnen zodat  hij goed waarneembaar is in de natuur (het groen) als die afwaait ;)

Je vergeet volgens mij de zwarte geocaching cap. :D

 

Die is momenteel aardig populair in ons team. Eigenlijk loop ik er altijd mee op. Ook als ik naar mijn werk ga of er vandaan kom. Altijd bedenk ik me nu. Ik heb hem zelfs in huis nog vaak op.

 

De fleece-muts zit nog steeds in koude oren doos. Die muts is ook echt lekker om te dragen. Het is een beanie en dus hoog op je kop laten staan of diep over je kop trekken ;)

Ondanks dat ik de muts dus ook heb, ik wil hem niet verpielen met die buttons.

 

Momenteel gooi ik meestal een magneetvisitekaartje in een cache. Kosten ongeveer een euro en zijn volledig opvouwbaar omdat de magnetische achterkant van een soort rubber is. Ze zijn te gebruiken om wat notities achter te plakken op metalen voorwerpen. Natuurlijk is dat ook een leuk ruilobject.

 

dauwtrappers-normaal.jpg

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

"Let yourself be open and life will be easier. A spoon of salt in a glass of water makes the water undrinkable. A spoon of salt in a lake is almost unnoticed."

Buddha (563?-483? BC

Hoi Kruimel,

 

Ik kijk nog verwachtingsvol uit naar de reacties over de buttons, maar zo'n mag. visitekaartje ziet er ook wel errug ruilerig uit, waar heb je deze laten maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk nog verwachtingsvol uit naar de reacties over de buttons, maar zo'n mag. visitekaartje ziet er ook wel errug ruilerig uit, waar heb je deze laten maken?

Ik haal ze HIER vandaan. Ze hebben vaan akties. Zoals nu weer. Ik heb nu opnieuw 25 besteld en ik hoef alleen maar de verzendkosten betalen. De eerste serie was duurder omdat ik een plaatje moest uploaden en dat is per plaatje goed 4 euro.

Bij mij was dat natuurlijk de geocaching logo. Als het eenmaal ge-uploaded is dan blijft het daar opgeslagen en kun je het altijd weer gebruiken.

 

Ik heb vandaag weer 25 besteld (25 stuks is eenmalig gratis). Verzendkosten bedraagt dan inclusief btw goed 8 euro. Gisteren heb ik er ook 25 besteld voor hetzelfde geld. De eerste 25 is gratis, 50 stuks kost 19 euro exlusief btw en verzendkosten . 100 stuks 36 euro exclusief btw en verzendkosten.

Iedere keer 25 stuks is dus gratis ;)

 

Deze aanbieding hebben ze eigenlijk wel om de maand. Normaal kost 25 stuks 22 euro :D

 

PM me maar een adres en ik stuur je er wel een via de post.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...