De Kolonisten Geplaatst 13 oktober 2004 Geplaatst 13 oktober 2004 We cachen meestal met ons tweeën. Een heel enkele keer cachen we met een ander team. Soms nemen we gastcachers mee (1 of 2), vrienden die onze idiote hobby ook wel eens mee willen maken.
mc gregor Geplaatst 13 oktober 2004 Geplaatst 13 oktober 2004 ik weet het niet maar deze groep is wel erg groot om een cache te bezoeken http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?II...127&LID=1018087
IJskimo Geplaatst 13 oktober 2004 Geplaatst 13 oktober 2004 ALs rasechte schitzofreen zijn we ons er eentje. Vaak nemen we dan ook Sim mee die zich er ook eentje is en als kraai dan ook nog meegaat zijn we toch wel met een heleboel....
ddvddv Geplaatst 16 oktober 2004 Geplaatst 16 oktober 2004 Meestal alleen. Soms ook als duo maar dan logt Doremi zelf ook dus dat lees je terug uit de logs. In twee van de tweehonderd gevallen heb ik familie meegenomen om geocaching uit te dragen. (Is niet gelukt).
Peetee Geplaatst 16 oktober 2004 Geplaatst 16 oktober 2004 Een enkele keer met een maat of met een collega, maar verder ga ik eigenlijk altijd alleen cachen. Maar het is zoals IJskimo al zegt: "Een schizofreen is nooit alleen!"
Woezel & Pip Geplaatst 16 oktober 2004 Geplaatst 16 oktober 2004 De meeste griezels houden zich trouwens op in de buurt van parkeerplaatsen. Diep in het bos ben ik nog nooit lastig gevallen en daar voel ik me ook altijd op mijn gemak. Zijn hier trouwens nog meer vrouwen die wel eens alleen gaan cachen en dan bedoel ik natuurlijk niet micro's rapen langs de weg maar wandelen in natuurgebieden? Yep Vlindertje, ook dit vrouwspersoon wandelt 99 van de 100 keer alleen met mijn politiehond in burger. Een heel enkel keertje wel eens samen met een andere cacher, maar dat zijn uitzonderingen. De meeste mensen om je heen verklaren je toch voor gek met dat wandelen achter een pijltje aan... Nog even de mensen daargelaten die je er zelfs om gaan mijden... Heb dezelfde ervaringen ook als jij, namelijk juist diep in allerlei bossen voel je je heel veilig en gerust. Kan natuurlijk ook liggen aan de prima bescherming die ik krijg van die woeste viervoeter naast me
GeoGup & Zoefff Geplaatst 16 oktober 2004 Geplaatst 16 oktober 2004 Meestal gaan wij met z'n tweetjes op pad. Heel enkel keertje alleen of met gastcachers. Maximaal dan 4 personen. GeoGup & Zoefff
mathlener Geplaatst 16 oktober 2004 Geplaatst 16 oktober 2004 Wij gaan meestal met z'n tweeën cachen. Dat is ook wel zo gezellig. Alleen de langere routes doe ik meestal in m'n eentje. André
dekromme Geplaatst 16 oktober 2004 Geplaatst 16 oktober 2004 met de regelmatig van elke 14 dagen bestaat die team uit 1 resp 2 personen. dus een weekend alleen , volgende weekend 2 etc etc
hoppertje Geplaatst 16 oktober 2004 Geplaatst 16 oktober 2004 Meestal met z`n tweetjes soms samen met Snok dan zijn we met 3 of 4 personen
Vlindertje Geplaatst 16 oktober 2004 Geplaatst 16 oktober 2004 Yep Vlindertje, ook dit vrouwspersoon wandelt 99 van de 100 keer alleen met mijn politiehond in burger. Een heel enkel keertje wel eens samen met een andere cacher, maar dat zijn uitzonderingen.De meeste mensen om je heen verklaren je toch voor gek met dat wandelen achter een pijltje aan... Nog even de mensen daargelaten die je er zelfs om gaan mijden... Heb dezelfde ervaringen ook als jij, namelijk juist diep in allerlei bossen voel je je heel veilig en gerust. Kan natuurlijk ook liggen aan de prima bescherming die ik krijg van die woeste viervoeter naast me Wat een leuke reactie, Dwarreltje. Ik dacht al dat ik de enige vrouwelijke solo-cacher was. Raar eigenlijk dat je je diep in het bos, waar je niet op hulp kunt rekenen, toch het veiligst voelt. Maar dat komt denk ik omdat je aanvoelt dat de natuur- en wandelliefhebbers die je onderweg tegenkomt geen bedreiging vormen. Liefde voor de natuur gaat meestal samen met respect voor mensen. Toch zal ik niet snel alleen dus zonder Bas op pad gaan want hij is groot, sterk en vooral ... trouw zonder in de weg te lopen. Eigenlijk een ideale (cache)partner. Verder kan ik me echt niet druk maken om wat anderen van mij en mijn 'vreemde' hobby denken. Ik bepaal zelf wel hoe ik mijn vrije tijd invul en als anderen mij niet begrijpen is dat hun probleem. Mijn broer vindt geocachen ook een rare bezigheid terwijl hij zelf met een krat bier uren kan kijken naar mannen die heen en weer rennen achter een bal aan. Nou, daar vind ik geen bal aan en eigenlijk ook heel vreemd dat mensen daar zo lang naar kunnen kijken zonder in slaap te vallen. Dan is dat wijzertje toch een stuk interessanter. Zo kom ik nog eens ergens met mijn hond en na afloop heb ik tenminste een gezonde blos op mijn wangen terwijl hij rondloopt met een kater!
skansen Geplaatst 17 oktober 2004 Geplaatst 17 oktober 2004 Nog een female solo cacher. Meeste caches loop ik alleen. Vrienden en inmiddels 13 jarig lease kindje/brugnerd/smart-guy gaan soms mee. Van de vrienden is Syps de enige die is gaan cachen. Geen trouwe viervoeter lopend aan mijn zijde. Wel een overjarige moose Skansen op mijn rug. Gezien de state of mind van deze moose zou ik meer vertrouwen hebben, in een zelf bewegende viervoeter. Helaas laten de longetjes dit niet toe. Ik voel me tijdens het cachen veiliger dan 's avonds op de fiets in de omgeving van Utrecht . Na de right wing operatie van 12 oktober zal Skansen wel weer meer met anderen cachen. Gezien het gebrek aan vervoer en verbod op openbaar vervoer.
Flash! Geplaatst 17 oktober 2004 Geplaatst 17 oktober 2004 Flash! is alive!! [] Soms gaat MiniFlash! mee, soms ook LadyFlash! Ook wil ik nog wel eens met WouterKabouter en Bob geocachen. Meer dan 4 à 5 personen heeft het groepje dan niet. Maar doorgaans (90%) geocache ik alleen Flash!
Zero CooL Geplaatst 17 oktober 2004 Geplaatst 17 oktober 2004 Mijn groep bestaat uit 1 persoon En skansen een openbaar vervoers verbod, je moet je moose ook niet meesleuren <geintje he!>
skansen Geplaatst 17 oktober 2004 Geplaatst 17 oktober 2004 En skansen een openbaar vervoers verbod, je moet je moose ook niet meesleuren En velen lopen zomaar met kids, man, vrouw, hond of paard dan wel een combinatie of totaal van dit geheel En vergeet de bruine beer niet.... Het is niet zo makkelijk.... Zie de agenda vanaf 10 oktober Moose in Bronst-tijd
Aanbevolen berichten