8BG Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 In verband met de toestemmingsaanvraag voor een nieuwe cache kreeg ik te horen dat het aantal personen waaruit een geocachersgroep bestaat belangrijk is voor het al dan niet verlenen van die toestemming. Dus nu ben ik even nieuwsgierig met hoeveel mensen jullie gemiddeld op pad gaan. Alleen? Met man, vrouw en de zeven kinderen? Of zijn er mensen die de buren meenemen, de bakker en zijn gezinnetje en het halve verzorgingstehuis als ze een dagje plezier gaan beleven met geocachen? Graag jullie reacties. 8BG
mr.Bean Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Mijn groep is niet groot. In 9 van de 10 gevallen ga ik met mijn vrouw en twee kinderen op pad. Over enkele weken komt er nog een kinderwagen bij. Heel soms gaat er een Opa of Oma mee. Kortom mijn groepje is niet groter dan 4 personen. Groeten, mr.Bean@zonnet.nl
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Zoals uit onze logs blijkt, zijn wij vrijwel altijd met twee personen. Ik denk zelfs in meer dan 95% van de gevallen. Tot ons team rekenen we ook onze kinderen en een voormalig pleegkind, wat maakt dat we met 9 personen zijn. We hebben nog nooit een cache gedaan met meer dan vier personen. Een heel enkele keer komen we onderweg een ander team cachers tegen waarmee we dan samen verder gaan, dan worden het er dus ook vier. Afspraken om met meer mensen te cachen maken wij eigenlijk niet (is in al die tijd één keer gebeurd en toen waren we ook totaal met z'n vieren), uitgezonderd natuurlijk een incidenteel event. Daarbij houden wij het meest van die events waar je lekker met niet meer dan vier mensen tegelijk op pad gaat. Geocachen is een individuele 'sport'.
Team Gelaen Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Meestal cachen we met 2 of 3 man/vrouw. Een enkele keer zijn we wel eens met meer. Tot nu toe volgens mij maximaal met z'n zessen. En inderdaad met minder mensen is het vaak leuker, zeker als je met z'n allen kunt meepuzzelen.... Jan
Crow & Éowyn Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Meestal samen met wat andere cachers, of gewoon alleen, slechts zelden met meer dan 4 zeg maar. Tenzij er een scouting groep wil gaan cachen dan zijn we oppeens met 25 en dan nog die micro niet kunnen vinden Maar dan wordt er ook een speciale cache neergelegd die ze mogen zoeken. En gelukkig komt dat maar zelden voor.
GeoGeldrop Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Wij cachen met z'n tweeën en heel af en toe met 1 of 2 personen extra.
dmace Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Meestal met z'n 2-en, en soms gaat het kind (15) ook wel eens mee. Soms in m'n 1-tje, en zoals laatst bij Amsterdam 2 - Under The Bridge met een hele groep van het werk. Soms moet je er een uitje van maken, soms kom je andere geocachers tegen waarmee je kunt samenwerken. M.a.w. Het is nogal verschillend.
GPSiegurd Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Meestal ga ik alleen, maar officieel bestaat Team GPSearching uit twee personen. Wij werken als volgt: - filmkokertjes, meerdere caches op een dag = alleen - lange routes = met z'n tweeen
Nico Bartels Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Dus nu ben ik even nieuwsgierig met hoeveel mensen jullie gemiddeld op pad gaan. Meestal in mijn upje. Soms neem ik een vriend of vriendin mee Tot nu toe ben ik maximaal met drie geweest op mijn cachetochtjes. Nico
Kruimeldief Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Team Dauwtrappers = KralenFee en Kruimeldief. Als de (multi) caches niet te lang zijn en niet beschreven staat dat er geen honden mogen komen, dan gaat Sjeddoo (oude Golden Retriever) ook mee. Ik heb ook helemaal geen zin om alleen te gaan. Wie zoekt dan de caches op als we bij de cacheplek aanwezig zijn? Ik laat de Fee altijd kruipen in de modder. Dit geldt voor multicaches, daar gaan we naar op zoek. Voor de fotorolletjes wil ik niet eens in mijn auto stappen. Die nemen we mee als we nog tijd en zin hebben en ze vlakbij de echte caches liggen die we willen zoeken. We zijn tevreden als we een a twee caches gevonden hebben op een dag. GRTZ Kruimel
Boa Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Boa bestaat uit mijzelf als basis. Ik ga weleens alleen, maar regelmatig gaat er iemand mee. Tot nu toe zijn we met hooguit drie personen geweest. Dit zal denk ik niet veel meer worden.
Sparks Sailor Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Sparks Sailor gaat in 98% van de gevallen samen met zijn stuurvrouw op stap. Beiden hebben een compleet afwijkende werkwijze, 1 ervan leidt meestal tot suc6.
tjong Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 In verband met de toestemmingsaanvraag voor een nieuwe cache kreeg ik te horen dat het aantal personen waaruit een geocachersgroep bestaat belangrijk is voor het al dan niet verlenen van die toestemming. Waarom vraag ik me dan af? Wat kan dat ooit met toestemming te maken hebben? Ik ga meestal alleen en soms heb ik een assistente mee.
Aanbevolen berichten