Spring naar bijdragen

Signature


Geoman

Aanbevolen berichten

Bij deze het (nu nog :beerchug: ) vriendelijke verzoek om de lengte van je signature te beperkten tot maximaal 4 regels en de grootte van sig plaatjes beperkt te houden.

 

We vinden het storend als een post uit 1 of 2 regels bestaat en er dan vervolgens een signature van 12 regels (!) onder staat.

We hopen dat jullie begrip hebben voor dit verzoek en hier gehoor aan willen geven.

Wij denken dat dit het forum prettiger leesbaar houdt/maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij is de forumsoftware ook nog wel beter af te stellen. Ik heb nog maar 14 lettertjes zonder CRLF als handtekening, maar het neemt nog aardig ruimte in.

 

Edit: Snert :angry: da's logisch. Aan de linkerkant staat mijn foto nog en dat neemt meer ruimte in... Zorry :beerchug:

bewerkt door Heirbaut Hunters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grootte van je sig is omgekeerd evenredig aan het aantal gevonden caches ??!  :P

Vandaar dat ik Williii en Teco nooit op het forum zie. :thumbup: Die hebben zoveel gevonden dat hun berichten automatisch helemaal niet zichtbaar zijn. :P;)

 

tot cache,

team Wij Drie :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag de mogelijkheid om links en kleine plaatjes in de signature te zetten terug willen zien.

Dan zou wel moeten gelden dat de links het doen. Sommige links verwijzen b.v. voor sommige adressen naar een pagina die "HACK DETECTOR ACTIVATED" laat zien. Dan is een signature spam.

 

Ook zouden de plaatjes wat peperkt in omvang moeten zijn, anders duurt het laden via een modem een eeuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige links verwijzen b.v. voor sommige adressen naar een pagina die  "HACK DETECTOR ACTIVATED" laat zien. Dan is een signature spam.

Ow dat is de beveiliging. Iemand probeerde de site te hacken, maar dat lukte even niet. Dus maak je niet druk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...