Geoman Geplaatst 28 september 2004 Share Geplaatst 28 september 2004 Bij deze het (nu nog ) vriendelijke verzoek om de lengte van je signature te beperkten tot maximaal 4 regels en de grootte van sig plaatjes beperkt te houden. We vinden het storend als een post uit 1 of 2 regels bestaat en er dan vervolgens een signature van 12 regels (!) onder staat. We hopen dat jullie begrip hebben voor dit verzoek en hier gehoor aan willen geven. Wij denken dat dit het forum prettiger leesbaar houdt/maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 28 september 2004 Share Geplaatst 28 september 2004 Ik zou graag de mogelijkheid om links en kleine plaatjes in de signature te zetten terug willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeQuila Geplaatst 28 september 2004 Share Geplaatst 28 september 2004 Wat je hier ziet valt nog mee. Wat ik op andere forums zie is erg groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 29 september 2004 Share Geplaatst 29 september 2004 Ik zou graag de mogelijkheid om links en kleine plaatjes in de signature te zetten terug willen zien. Je kan ook links gebruiken, kijk maar: Groetjes Quaerens (PS, ben ik te lang?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 29 september 2004 Share Geplaatst 29 september 2004 (bewerkt) Volgens mij is de forumsoftware ook nog wel beter af te stellen. Ik heb nog maar 14 lettertjes zonder CRLF als handtekening, maar het neemt nog aardig ruimte in. Edit: Snert da's logisch. Aan de linkerkant staat mijn foto nog en dat neemt meer ruimte in... Zorry 29 september 2004 bewerkt door Heirbaut Hunters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 29 september 2004 Share Geplaatst 29 september 2004 Alsjeblieft Ik hoorde dus DUIDELIJK bij degene met een tag van meer dan 12 regels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJskimo Geplaatst 30 september 2004 Share Geplaatst 30 september 2004 Zou een grote sighn soms een vorm van compensatiegedrag zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 30 september 2004 Share Geplaatst 30 september 2004 Zou een grote sighn soms een vorm van compensatiegedrag zijn? De grootte van je sig is omgekeerd evenredig aan het aantal gevonden caches ??! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 30 september 2004 Share Geplaatst 30 september 2004 De grootte van je sig is omgekeerd evenredig aan het aantal gevonden caches ??! Vandaar dat ik Williii en Teco nooit op het forum zie. Die hebben zoveel gevonden dat hun berichten automatisch helemaal niet zichtbaar zijn. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 30 september 2004 Share Geplaatst 30 september 2004 Zou een grote sighn soms een vorm van compensatiegedrag zijn? Ja, heb iets gehoord van mannen met grote signatures hebben van die hele kleine ........ GRTZ Kruimel, kleine auto en bijna geen signature. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 3 oktober 2004 Share Geplaatst 3 oktober 2004 Ja, heb iets gehoord van mannen met grote signatures hebben van die hele kleine ........ En vrouwen met kleine /grote signatures.... zijn daar ook al onderzoek cijfers van bekend ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 3 oktober 2004 Share Geplaatst 3 oktober 2004 Ik zou graag de mogelijkheid om links en kleine plaatjes in de signature te zetten terug willen zien. Dan zou wel moeten gelden dat de links het doen. Sommige links verwijzen b.v. voor sommige adressen naar een pagina die "HACK DETECTOR ACTIVATED" laat zien. Dan is een signature spam. Ook zouden de plaatjes wat peperkt in omvang moeten zijn, anders duurt het laden via een modem een eeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 3 oktober 2004 Share Geplaatst 3 oktober 2004 Sommige links verwijzen b.v. voor sommige adressen naar een pagina die "HACK DETECTOR ACTIVATED" laat zien. Dan is een signature spam. Ow dat is de beveiliging. Iemand probeerde de site te hacken, maar dat lukte even niet. Dus maak je niet druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 3 oktober 2004 Share Geplaatst 3 oktober 2004 Ook zouden de plaatjes wat peperkt in omvang moeten zijn, anders duurt het laden via een modem een eeuw. Zijn er nog mensen dan met een gewoon 64 k modem die een forum gaan lezen..?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 3 oktober 2004 Share Geplaatst 3 oktober 2004 .. de eerste 6 weken na de verhuizing werd het forum hier gelezen met 28k8... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden