Spring naar bijdragen

Nieuwe Approver


walibi

Aanbevolen berichten

Hmmmm, das vreemd. Afgelopen nacht heb ik, na Megaheks en voor Dwarreltje een flink stuk geschreven over of het wel of niet stinkt en mijn gedachten over .nl. Niets om de boel op stang te jagen.

Raar is dat ik mijn bericht niet meer terug kan vinden.

Conclusie, mijn bericht is gewoon gedeleted. Ik zou graag willen weten door wie en waarom.

Knap vervelend dat men een stuk oprechte kritiek niet kan verdragen en maar zo een bericht weghaalt, zonder de schrijver er zelfs van op de hoogte te brengen.

Dit getuigt van een zeer slecht modereren.

Ik zou graag zien dat mijn bericht weer teruggeplaatst wordt. Er stond niets beledigends in.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hmmmm, das vreemd. Afgelopen nacht heb ik, na Megaheks en voor Dwarreltje een flink stuk geschreven over of het wel of niet stinkt en mijn gedachten over .nl. Niets om de boel op stang te jagen.

Klopt. Ik dacht al even dat ik het gedroomd had. Maar vanochtend miste ik dus ook wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik betreur dat er de afgelopen nacht iets is gebeurt waar Kruimeldief de dupe van is geworden.

Daar Hawkeyes i.v.m. vakantie - hij is op dit moment onderweg naar Zuid Frankrijk - niet bereikbaar is kan ik helaas niet achterhalen wat er exact gebeurt is en waar het precies is fout gegaan.

 

Ik de posting bewust gewist? Het blijft gissen.

 

Op dit moment ben ik via PM met Kruimeldief in overleg over dit vervelende voorval.

 

Helaas is het niet mogelijk gewiste postjes weer boven water te halen.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, das vreemd. Afgelopen nacht heb ik, na Megaheks en voor Dwarreltje een flink stuk geschreven over of het wel of niet stinkt en mijn gedachten over .nl. Niets om de boel op stang te jagen.

Raar is dat ik mijn bericht niet meer terug kan vinden.

Conclusie, mijn bericht is gewoon gedeleted. Ik zou graag willen weten door wie en waarom.

Knap vervelend dat men een stuk oprechte kritiek niet kan verdragen en maar zo een bericht weghaalt, zonder de schrijver er zelfs van op de hoogte te brengen.

Dit getuigt van een zeer slecht modereren.

Ik zou graag zien dat mijn bericht weer teruggeplaatst wordt. Er stond niets beledigends in.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

:o:thumbup::blush:

 

Mhhhhh...

 

En de mods zijn bang dat dit forum gesloten wordt door de RD om dat het acht sterren woord te vaak gebruikt wordt?

Als het zo gezelig blijf wordt het zonder de RD ook rustig hier :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, das vreemd. Afgelopen nacht heb ik, na Megaheks en voor Dwarreltje een flink stuk geschreven over of het wel of niet stinkt en mijn gedachten over .nl. Niets om de boel op stang te jagen.

Raar is dat ik mijn bericht niet meer terug kan vinden.

Conclusie, mijn bericht is gewoon gedeleted. Ik zou graag willen weten door wie en waarom.

Knap vervelend dat men een stuk oprechte kritiek niet kan verdragen en maar zo een bericht weghaalt, zonder de schrijver er zelfs van op de hoogte te brengen.

Dit getuigt van een zeer slecht modereren.

Ik zou graag zien dat mijn bericht weer teruggeplaatst wordt. Er stond niets beledigends in.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Misschien was het handiger geweest om je kritiek op een ongemodereerd forum over geocaching te uiten.

Maargoed jij hebt zelf wel eens iemand aangegeven bij de moderatoren om iets pietluttigs wat tot verwijdering van berichten heeft geleid, zo gek vind ik het daarom niet dat je zelf eens ervaart hoe het is als je bericht verwijderd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien was het handiger geweest om je kritiek op een ongemodereerd forum over geocaching te uiten.

Dat snap ik niet. is er een ongemodereerde forum over geocachen? En wat dan nog? Ik had opmerkingen, cq goede raad aan het adres van dit forum. Ik snap niet wat ik dan op een ander forum moet....

En daar staat tegenover, waarom zou kritiek gedeleted moeten worden? Kritiek moet je lezen en er wat mee doen.

 

Maargoed jij hebt zelf wel eens iemand aangegeven bij de moderatoren om iets pietluttigs

Aangeven? Dat heet rapporteren hier. De rapportjes die ik gestuurd heb door de jaren heen, kun je op een hand tellen. Nooit om iets pietluttigs. Het laatste was een rapport over een verdwenen bericht van mij en de een na laatste was een rapport over iemand die nu verbannen is omdat hij zo nodig een aantal leden van dit forum moest uitmaken voor bruinhemd. De keren daar voor kan ik me niet meer herinneren.

Trouwens, hoe kom jij aan die informatie? Of zit je gewoon achterlijk uit je nek te kleppen?

 

......... wat tot verwijdering van berichten heeft geleid, zo gek vind ik het daarom niet dat je zelf eens ervaart hoe het is als je bericht verwijderd wordt.

Snap de aanval op mij niet terwijl je het verloren bericht niet gelezen hebt. Zoals jij het beschrijft, lijkt het alsof ik de grote stiekeme klager ben.

Ik zou dit draadje maar eens goed lezen. Dan lees je dat Geoman ook niet weet van hoe en wat. Het bericht schijnt niet gedeleted te zijn, maar gewoon pleite. Als een moderator dat heeft gedaan dan is dat carambalig van hem.

Er is over dat bericht van mij geen klacht binnen gekomen. Zoals ik al eerder schreef, er stond geen persoonlijke aanval in van mij aan wie dan ook. Dan heb ik deze week nog wel andere berichten gepost die op de grens zaten. Maar, ze zijn er nog wel.

 

Het gaat er ook niet om dat een bericht van mij verwijderd is, het gaat erom dat het verwijderd is zonder dat ik daar bericht van heb gehad. Dat doet een moderator normaal altijd. Je bericht is verwijderd omdat......

 

En als je alle postings hier op het forum eens naleest, zie je veel berichten die zijn aangepast door een mod. Verwijderen doen ze zelden of nooit., of het moet niet aan te passen zijn, zoveel str*nt,

 

Trouwens, ik kan me niet heugen dat er ooit een bericht van mij verwijderd is. Ik heb wel eens berichten van mij zelf weggehaald of tekstueel aangepast. Dat heb ik altijd nog uit eigen beweging gedaan. Of ik ben er om gevraagd. Een ding is zeker, de heren mods hier kunnen dat beamen, als een bericht van mij aangepast moet worden, doe ik het omdat ik er achter sta. Als ik er niet achter sta dan gebeurt het niet. Ook al zou me dat een ban opleveren :blink:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :dribble: Blikken kunnen wel doden, als je maar hard genoeg gooit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak elke dag backups. Adviseer ik al mijn klanten, ook de klanten die websites van ons betrekken.

 

EDIT: dit is niet als een sneer bedoeld, maar als een welgemeend advies!

Onze Hosting Provider maakt elke dag meerdere volledige site backups. Al er gepost is in de eerste uren na een backup en direct gedelete betekent dit dat een backup je ook niet verder brengt. Het bericht is dan al weg. Bij de volgende backup staat het bericht er echt niet meer op.

En weg is echt weg. Is met geen enkel tooltje meer te achterhalen. Ik kan me voorstellen dat er het eerste uur inderdaad nog wat onleesbare brokstukken op de HD staan. Na uren is dit echt wel overschreven.

 

Quote van Megaheks >>

Je moet er wel wat toeren voor uithalen hoor, maar het is mogelijk om oude en zelfs niet geedite en wel geedite tevoorschijn te toveren

 

Het forum heeft geen 'buffer' waarin gedelete en geedite in opgeslagen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien was het handiger geweest om je kritiek op een ongemodereerd forum over geocaching te uiten.
Dat snap ik niet. is er een ongemodereerde forum over geocachen?
Ja, ###### hobby.goecaching.nl

Daar heb je vaak genoeg op gepost. ;)

 

Maargoed jij hebt zelf wel eens iemand aangegeven bij de moderatoren om iets pietluttigs

Aangeven? Dat heet rapporteren hier. De rapportjes die ik gestuurd heb door de jaren heen, kun je op een hand tellen. Nooit om iets pietluttigs. Het laatste was een rapport over een verdwenen bericht van mij en de een na laatste was een rapport over iemand die nu verbannen is omdat hij zo nodig een aantal leden van dit forum moest uitmaken voor bruinhemd. De keren daar voor kan ik me niet meer herinneren.

Ybema, onze gezamelijke aktie ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangeven? Dat heet rapporteren hier.

Er is een ongemodereerde nieuwsgroep over geocaching en daarnaast is er een .nu forum, waarin moderatoren zich minder overspannen lijken te gedragen. Maar ik heet niet voor niets Phoenix. Jan de Behanger heeft al aangegeven hoe het zit. Wat jij rapporteren noemt is niets minder geweest dan verklikken. En wat je dan verklikt hebt stelt niets voor. Maar al met al is mij door deze affaire hier wel de mond gesnoerd. Ik ben gedwongen geweest uit mijn as te herrijzen onder een nieuwe naam.

Dat er nu hier bij jou zomaar een bericht in het niets verdwenen is, doet me dan ook een genoegen. Dan had je maar een kopie ervan moeten bewaren. Als het zo belangwekkend was wat je schreef, dan typ je het maar overnieuw. Maar van mij hoeft het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...