Spring naar bijdragen

Nieuwe Approver


walibi

Aanbevolen berichten

Er is een ongemodereerde nieuwsgroep over geocaching en daarnaast is er een .nu forum, waarin moderatoren zich minder overspannen lijken te gedragen. Maar ik heet niet voor niets Phoenix. Jan de Behanger heeft al aangegeven hoe het zit. Wat jij rapporteren noemt is niets minder geweest dan verklikken. En wat je dan verklikt hebt stelt niets voor. Maar al met al is mij door deze affaire hier wel de mond gesnoerd. Ik ben gedwongen geweest uit mijn as te herrijzen onder een nieuwe naam.

Dat er nu hier bij jou zomaar een bericht in het niets verdwenen is, doet me dan ook een genoegen. Dan had je maar een kopie ervan moeten bewaren. Als het zo belangwekkend was wat je schreef, dan typ je het maar overnieuw. Maar van mij hoeft het niet.

Maar jij bent niet alleen (oh nee, je bent juist wel alleen gezien je zoekpogingen elders op dit forum naar een (cache) partner..), er zijn er hier nog meer op het forum. En een boel ervan lezen graag wat Kuimel met zijn weliswaar botte maar immer oprechte manier schrijft. Ik bijvoorbeeld.

Dus ga die as van je ergens anders uitsrooien om er uit te herrijzen, als het je hier niet bevalt.....Misschien dat dat sommigen hier wel bevalt... ;) Je zult niet voor niets hier weggestuurd zijn ;) Dat is Kruimel met al zijn botheid nog niet gelukt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maar jij bent niet alleen (oh nee, je bent juist wel alleen gezien je zoekpogingen elders op dit forum naar een (cache) partner..), er zijn er hier nog meer op het forum. En een boel ervan lezen graag wat Kuimel met zijn weliswaar botte maar immer oprechte manier schrijft. Ik bijvoorbeeld.

Dus ga die as van je ergens anders uitsrooien om er uit te herrijzen, als het je hier niet bevalt.....Misschien dat dat sommigen hier wel bevalt... :thumbup: Je zult niet voor niets hier weggestuurd zijn  ;)  Dat is Kruimel met al zijn botheid nog niet gelukt....

Het bevalt me hier wel. Ik ga dan ook niet mijn as ergens anders uitstrooien om uit te herrijzen, tenzij men mij weer tenonrechte wegstuurt. Het heeft ook niks te maken gehad met botheid, maar met onverdraagzaamheid van Kruimel en Jan de behanger voor mijn bijdragen aan de nieuwsgroep. En daar ben ik altijd voor de gezelligheid geweest en niet met kwade bedoelingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bevalt me hier wel. Ik ga dan ook niet mijn as ergens anders uitstrooien om uit te herrijzen, tenzij men mij weer tenonrechte wegstuurt. Het heeft ook niks te maken gehad met botheid, maar met onverdraagzaamheid van Kruimel en Jan de behanger voor mijn  bijdragen aan de nieuwsgroep. En daar ben ik altijd voor de gezelligheid geweest en niet met kwade bedoelingen.

 

Hmm, dus jij denkt dat als ik iemand rapporteer, dat dan de Moderator, zonder iets na te trekken, jou maar zo in de ban gooit? Dat is te veel eer voor mij en veel te weinig eer voor onze moderator ByTheWay.

ByTheWay vond jouw manier van posten hier niet kunnen. Omdat je eerste berichtje hier op het forum ook al een contact advertentie was met iets teveel a-sociaal tekst.

Klopt, ik heb jou gerapporteerd bij BTW. Dat heb ik je gelijk ook hier online geschreven.

Waarom? Omdat je op een ander plaats, nieuwsgroep geocaching, een verschrikkelijk oervervelende gast was met continu postings die iedereen tegen de schenen schopte.

Jij was de gast die, notabene op een nieuwsgroep voor geocaching, alle cachers de gek aan stak. Wij waren in jouw ogen een stel malloten die met een GPSje in de hand een stom kinderachtig doosje uit de grond zaten te trekken en ruzie gingen maken om wel of geen bellenbaals.

Wie in die nieuwsgroep ook postte, jij zat er tussendoor te ouwehoeren en ons continu te kakken zetten.

Verscheiden hebben je gevraagd om alsjeblieft op te rotten.

Je was daar aan het stalken.

Dan kom je hier op het forum en gelijk een schunnige contactadvertentie.

Dus heb ik BTW verzocht om jou in de gaten te houden. Niet meer en niet minder.

Om jou eens te bekijken heeft hij een tijdje de nieuwsgroep gevolgd, oudere berichten op gevraagd en dat was, met jouw contactadvertentie, genoeg om jou te verbannen.

Je hebt de twijfelachtige eer om de eerste en enige te zijn die al verbannen is na één posting.

 

Nu ben je terug, onder een andere naam, wat mij doet vermoeden dat het illegaal is, en gelijk zit je weer achter me aan als ik me op het forum meld.

Er is gewoon een bericht van me verdwenen. Op een gemodereerde formu is dat uit den boze als de schrijver daar niet van op de hoogte wordt gesteld.

 

Gelijk begin je weer te zeiken. Ik heb me nog netjes gehouden omdat je, zoals het leek, een nieuw lid was.

Wel een dom lid, die wil dat ik op een ongemodereerde geocachingforum maar moet gaan posten als ik kritiek heb. Dat slaat nergens op zoals al eerder uitgelegd.

 

Maar goed, een nieuwsgroep noem jij dus een ongemodereerde forum ;). Ook op .NU hoef ik mijn kritiek over dit forum niet te spuien. Ik heb het over deze club en wil je kritiek leveren dan zul je dat ook bij deze club moeten doen.

 

Rapporteren is verklikken? Hmm neem van mij aan dat er hier op het forum leden zijn die er wekelijks werk van maken. Toen ik een week geleden mijn posting over de nieuwe organisator van de TBrace had gepost, was dezelfde posting al na 3x gelezen te zijn, gerapporteerd aan de moderator. Ik zat net te kijken, he, die leest, he die ook al, en die.... en daar is BTW en nu heb ik een PB :rolleyes: Dus, een van de drie heeft mij gerapporteerd. Waarvoor weet ik niet, mijn bericht staat er nog steeds.

 

Rapporteren is verklikken? Het ligt eraan hoe erg hetgene is dat je aangeeft. Is jouw vervelende gedrag aangeven verklikken? Nuh, het is een poging om van je af te komen. Jij bent kon je niet fatsoenlijk gedragen, en naar het blijkt kun je dat nog steeds niet.

 

Nogmaals, wat ik "verklik" is belangrijk genoeg voor mij om te rapporteren, en neem van mij aan, men moet nogal aardig botter dan mij worden. Dat hier dus het complete team achter geocaching.nl voor nazi's worden uitgemaakt stelt volgens jou niets voor? Try me

 

En wie zijn de overspannen lijkend te reageren moderators hier?

 

Ik ken maar een moderator op dit forum en dat is BTW. Deze BTW lijkt me niet overspannend reageren.

Dat bewijst meteen wat voor gast je bent.

 

En, belangwekkend noem jij het, ik noem het belangrijk, alles wat ik had te melden over dit forum is al zo goed als gemeld. Men weet van mijn kritiek. Als het niet op het forum lukt, dan lukt het via PB en telefoon, wat inmiddels al gebeurd is.

 

Dus heb ik mijn kritiek hier niet meer geschreven. Niet om jou je zin te doen.

 

Dat er nu hier bij jou zomaar een bericht in het niets verdwenen is, doet me dan ook een genoegen. Dan had je maar een kopie ervan moeten bewaren. Als het zo belangwekkend was wat je schreef, dan typ je het maar overnieuw. Maar van mij hoeft het niet.

 

Moet je eens zien hoe je hier schrijft. Geeft dit te pas voor iemand die huilend in de nieuwsgroepen zichzelf zat schoon te praten en te smeken om op het forum terug te mogen komen? We hadden het allemaal verkeerd begrepen, je uite je altijd verkeerd, als je iets leuk vond maakte je het altijd kapot? En je vond het cachen toch wel leuk?

Heb ik je toentertijd al geen psycholoog/psychiater aangeraden?

 

Phoenix schrijf je? Herrezen uit zijn as? Volgens mij ook al lang weer uitgestorven.

 

Als ik hier modereerde was het nu al weer tot nooit meer weerziens. Een derde keer dat ik je hier tegen zou komen zou ik gerechtelijke stappen ondernemen. Lijkt vreemd, maar is niets ongewoons op sommige fora waar vervelende gasten na een ban weer stiekem terug komen.

 

Je bent niets anders dan een vervelende querulant die zijn gelijke vast nog wel eens een keer tegenkomt.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het net even weer nagezocht, maar volgens mij is die gast niet eens verbannen.

 

Dat was wel zijn klacht om zielig te doen.

 

Na deze posting van BTW, kwam de man weer in het nieuwsgroep zeiken dat hij verbannen was. Blijkt dus niet waar te zijn.

 

In navolging op de actie van Geoman met betrekking tot een ander draadje gaat ook dit draadje dicht.

Op aanraden van een paar forumleden ben ik eens de nieuwsgroep hobby.geocaching.nl ingedoken.

 

De draadjes daar, en de paar reacties en dit draadje hier, zorgen ervoor dat de plaatser van dit draadje

extra in de gaten wordt gehouden. Elke post die hij {S. Ybma} op dit forum wil plaatsen wordt nagekeken door een moderator. Als de plaatser zich gedraagt volgens de forumregels, en inhoudelijk ook nog wat bijdraagd aan dit forum dan wordt die controle uiteraard gestopt.

 

Bytheway

 

Enfin, ook hier, in de ignorelist van Kruimel.

 

GRTZ

 

Kruimel de klikspaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kruimel,

 

Ik snap wat je bedoeld, ik heb die postings ook gelezen en begrijp dat je boos bent.

 

Laat deze trol (internet jargon) kletsen, hij is niet wijzer.

Dat je je zo boos maakt is alleen maar slecht voor je humeur en je gezondheid.

 

Gewoon niet lezen.

 

Tip: in het PM scherm aan "vrienden" ;) toevoegen en dan PMs van deze afzender blokkeren.

 

Dit heb ik met Scorpion ook gedaan (na stalken) en geloof mij het doet wonderen. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Ik weet het, ben blond van binnen, maar waarom wil jij met Scorpion/Phoenix geocachen als je zo'n hekel aan hem hebt?

Ik kan het allemaal niet meer volgen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt allemaal niet mee. We praten over Piet maar die noemt zich Jan want de naam Henk was al geblokkeerd. Ze kennen hem om de hoek als Klaas, maar daar heet hij eigenlijk Koos, maar door een typo is dat Kees geworden. Kees kennen we hier ook al maar die heet eigenlijk Henk; maar die naam was geblokkeerd, dus moest hij wat anders. Dus Koos hij voor Piet...

Snap u het, snap ik het :rolleyes:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het, ben blond van binnen, maar waarom wil jij met Scorpion/Phoenix geocachen als je zo'n hekel aan hem hebt?

Ik kan het allemaal niet meer volgen.....

Dat is een truukje om PMs te blokkeren. :rolleyes:

 

MAAR WE RAKEN NU OFF TOPIC.

Hahahaha, als je Gerard aan de veren komt, dan raak je ineens offtopic ;)

 

Thanks voor de Tip Gerard. Enneh, goede tip, als je iets zoekt, zoek dan iets evenwichtiger. Dat is deze niet zo erg. Ik las je aanbod in de contact advertenties. Zo is hij toen begonnen en zo is hij nu weer begonnen.

 

Enneh, Yvonne? Gerard wilde me helpen. Dat hij met die Ybma uit wil staat daarbuiten. En dat hij met die Ybma uit wil bewijst al weer dat ik gelijk had. Gerard heeft wat met "bad guys"

Take him and leave him is zijn motto. ;)

 

HH? Tis niet zo moeilijk hoor. Het is S. Ybema alias Sphinx, alias looser, alias Gerard's Bad Guy.

 

GRTZ

 

Kruimel: Doodleuk zijn bij een begrafenisondernemer is nooit grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomd, ik was er niet eens uitgeknikkerd. ;):rolleyes:

Ik zal eens kijken of dit bericht soms weer niet verschijnt . Als het niet verschijnt maakt het mij

niet uit. Ik hou me maar in beperkte mate met Kruimel en andere onruststokers bezig. Zij verdienen slechts een minimale hoeveelheid aandacht van mij. Eigenlijk lees ik een boek, tijdens het omslaan van de bladzijden kijk ik even op, ik zie wat gesputter van Kruimel, het is de moeite niet waard, waar gaat het eigenlijk over ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist een berichtje gestuurd met mijn oude nick. Er is een schermpje verschenen waarop staat dat mijn bericht wordt nagekeken door de moderator. Dit schermpje zie ik voor het eerst. Overdreven gedoe, allemaal ontstaan door druktemakerij van Kruimel om niks. Ik ben benieuwd of dat bericht zal verschijnen.

De manier waarop draadjes opslot zijn gezet en berichten van mij zijn verwijderd en dat ik onder toezicht gesteld ben is opzich al te bizar voor woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze persoon i.d.d. gevolgd op nieuwsgroepen en dergelijke. Zijn manier van posten past

niet binnen dit forum. Zie zijn posts hierboven.

 

Ik zie geen andere mogelijkheid dan een ban. De bewuste persoon is gebanned. Hopelijk houdt

dit niet in dat we over moeten op gevalideerde e-mail adressen, want meneer heeft altijd een

hotmail adres in een dynamische poule (oftewel wij kunnen niet controleren waar hij vandaan

komt en we kunnen hem geen IP-ban opleggen).

 

Als jullie daar vragen over hebben, a.u.b. een nieuwe draadje of PM. Hier weer on-topic.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...