Spring naar bijdragen

Nieuwe Approver


walibi

Aanbevolen berichten

kan iemand mij en misschien wel meer geocachers uitleggen hoe dat tot stand gekomen is dat Gimili aprover+forumbeheerder word van .nl.

Uitleg:

approver is op verzoek gebeurt (en de ballotage commissie :blink: van de com site had een aardige duit in het zakje om te bepalen wie wel en wie niet....wat daar criteria voor zijn is mij tot op heden onbekend (geen idee waarom ik ooit gevraagd ben maar vind dat ook niet interessant om uit te zoeken).

 

admin in dit forum is gewoon aanvulling op approverschap (er is ook een nw afdelinkje gemaakt voor caches / problemen / statussen van approvers / etc etc) en het was makkelijker om gimli admin te maken dan een heel nwe groep op te zetten van approvers met dezelfde rechten (en plichten) als admins.

 

Hopelijk zo voldoende uitleg en anders hoor ik ut wel.

Groeten remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Reactie op het volgende:

"en het was makkelijker om gimli admin te maken dan een heel nwe groep

op te zetten van approvers met dezelfde rechten (en plichten) als admins"

 

Ik heb wel een vraagje, een beetje direct. En NIET KWAAD bedoelt... maar

Gimli = ?? Ik ken hem alleen eigenlijk als een forumgebruiker, en niet als

iemand die direct betrokken is bij .NL

 

Met niet kwaad bedoelende, maar nieuwsgierige groet, Zero CooL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reactie op het volgende:

"en het was makkelijker om gimli admin te maken dan een heel nwe groep

op te zetten van approvers met dezelfde rechten (en plichten) als admins"

 

Ik heb wel een vraagje, een beetje direct. En NIET KWAAD bedoelt... maar

Gimli = ?? Ik ken hem alleen eigenlijk als een forumgebruiker, en niet als

iemand die direct betrokken is bij .NL

 

Met niet kwaad bedoelende, maar nieuwsgierige groet, Zero CooL

Ik heb Gimli eenmaal ontmoet op de Scoutin in Boxtel vorig jaar. Heb toen een half uurtje met hem staan kletsen over geocaching (maar met name over het feit dat zijn cache op voorhand al vernield was :beerchug: ). Ik heb een zeer goede indruk van hem als iemand die weet waar het over gaat.

Of hij bij .NL betrokken is weet ik niet. Is ook absoluut irrelevant; immers approven doe je voor .COM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, dat heb ik weer.

Ik ben de afgelopen 14 dagen 1x op het forum geweest om een aantal zaken te bestellen in de goodiesshop. Gisteren had ik even de tijd en zie direct dat het draadje TBrace goed bezocht wordt. Ik lees en reageer, op de oprechte botte Kruimelmanier.

Naar aanleiding van die posting krijg ik de hele avond PMetjes totdat mijn box weer vol is. Een ervan, savonds laat, wist me te vertellen dat ik het tegen onze nieuwe approver had. Gimli.

 

Aangezien er hier ook al weer gepost wordt dat ik een open sollicitatie had gedaan naar approver, wil ik even rechtzetten dat mijn "aanval" op Gimli's manier van organiseren van de nieuwe TBrace, geen kinnensinne is omdat ik van Hawkeyes totaal niets meer heb gehoord nadat de open sollicitatie al verder was dan open.

Ik had het berichtje over Gimli al gepost voordat ik dus wist dat hij Approver was geworden. Ik kan dat niet bewijzen, men mag het geloven en anders maar niet :beerchug:

 

@Twinlife:

 

Ik weet niet of ik niet door de ballotagecommissie van .com of .nl ben gekomen ;) Ik heb meerdere keren gezegd dat ik wel wilde approven voor Nederland. Dat was al voor dat Hawkeyes de approver werd. Ik heb hier nogmaals mijn hulp aangeboden om mede approver te worden, of om Hawkeyes te helpen, omdat er veel berichten kwamen van cachers die het met de gang van zaken zoals het nu was , niet eens waren.

 

Hawkeyes berichtte hier op het forum dat degene die met hem wilde approven, hem maar moest mailen of SMSen.

 

Een van beide heb ik gedaan, besloten werd dat we maar eens om de tafel moesten in real life omdat er meer bij kwam te kijken dan approven op zich.

Daarna heb ik niets meer vernomen. Het was wel zo netjes geweest dat men mij een berichtje zou hebben gestuurd dat ik om die en die reden geen approver ben geworden.

In ieder geval heb ik niet een keer de indruk gekregen dat die Amerikanen over mij moesten beslissen. ;)

 

Er was in ieder geval één eis en daar kon ik aan voldoen. Ik zal maar niet schrijven wat dat was .

 

In ieder geval Gimli, ik weet dat je geen draadjes leest, maar toch, veel succes en ik hoop dat je het beter doet, veeel en veeeel beter doet, dan het chaotisch organiseren van een TBrace.

 

GRTZ

 

Kruimeldief: Those are my principles. If you don't like them I'll have others.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was in ieder geval één eis en daar kon ik aan voldoen. Ik zal maar niet schrijven wat dat was .

Nou maak je me toch wel erg benieuwd! :blush:

 

Kunnen we er trouwens niet gewoon een derde approver bij krijgen? Twee is in ieder geval beter dan één, maar met drie approvers hoeven we helemaal niet meer bang te zijn dat het approven door vakantie of ziekte op een laag pitje komt te staan.

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, dat heb ik weer.

Ik ben de afgelopen 14 dagen 1x op het forum geweest om een aantal zaken te bestellen in de goodiesshop.  Gisteren had ik even de tijd en zie direct dat het draadje TBrace goed bezocht wordt. Ik lees en reageer, op de oprechte botte Kruimelmanier.

.

 

In ieder geval Gimli, ik weet dat je geen draadjes leest, maar toch, veel succes en ik hoop dat je het beter doet, veeel en veeeel beter doet, dan het chaotisch organiseren van een TBrace.

hai,

 

sorry,

 

even reageren hoor.. kruimel ik ben blij dat je op je eigen manier reageert, dat is wat mij betreft in ieder geval lekker duidelijk en open!

 

omdat niets zeggen, zo slecht communiceert hierbij een postje van mij :-)

 

ik lees regelmatig draadjes met berichten door, ik voelde me alleen niet geroepen om verschillende draadjes terug te moeten zoeken en lezen op zoek naar deelnemers, om eenduidig de mensen die mee wilden doen aan de TB race zich aan te laten melden wilde ik graag een PM hebben, da's namelijk moeilijk te missen en een postje in het forum mis ik wel eens.. Als dat als negatief ervaren is vind ik dat jammer..

 

Ik heb een poging gedaan om de TB-race die Calanque heeft proberen op te zetten maar in mijn beleving op veel negatieve reacties op zijn initatief, dat vervolgens ons thema-idee niet helemaal past bij de ideen die anderen bij een tb race hebben is jammer! maar laten we daar vooral in het TB draadje over hebben.

 

mijn open sollicitatie op de rol van approver was er al op het moment dat ik hoorde dat Hawkeyes approver ging worden als backup en ondersteuning, wist niet dat ik dat soort aanbiedingen regelmatig in het forum had moeten doen.. was ik en ben ik niet van plan..

 

Ik loop met een kleine pauze tussendoor al een tijd rond als geocacher en dat bevalt me zo wel prima.

 

solliciteer je nu naar de rol van origanisator van de TB-race 2005 Kruimel? :beerchug:

 

 

ik ga ervanuit dat iedereen doet wat hij of zij als leuk ervaart en de moeite waard vind, zijn of haar best daarvoor doet EN elkaar in zijn of haar waarde laat....

 

laten we geocachen lekker als een leuke en relaxte hobby behouden?!

 

 

wie wil reageren kan dat gewoon doen, het adres waarop je me per email of msn kunt bereiken: gimli@geocaching.nl

 

groets,

 

Michiel aka Gimli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wat aan de late kant, maar ik wil toch nog even reageren.

 

Net als vele anderen snap ik er niks meer van....... in het draadje approve tijden is door volgens mij meerdere personen aangegeven dat men gaarne bereid is om te helpen.

Personen die men dus duidelijk niet op waarde weet te schatten :thumbup:

 

Ik vraag me dan nog steeds af waarom de keus op Gimli gevallen is, overigens niets ten nadele van Michiel, daar ken ik hem niet goed genoeg voor.

 

Vrees alleen dat er aan het soms muggezifterige gehalte van .nl geen eind is gekomen. Denk dat op deze manier het ontstaan van ******caches in de hand wordt gewerkt.

 

Groet van Marja :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me dan nog steeds af waarom de keus op Gimli gevallen is, overigens niets ten nadele van Michiel, daar ken ik hem niet goed genoeg voor.

Geen idee,

zoals al eerder gemeld hebben wij zeer weinig invloed op de acties van .com en zijn we niet meer dan een verlengstuk daar van voor de nederlands sprekende geocacher.

 

En dat muggeziften ligt niet aan ons persoonlijk maar gewoon aan het feit dat we in NL leven zie ook de speciaal toegevoegde richtlijnen voor NL onderaan de vertaalde richtlijnen van .COM.

 

Zo en hiermee moge alles duidelijk zijn.

Groeten remco

 

voor vragen ben ik de komende drie weken pleite dus daarna mag je me gerust meelen op hawkeyes1971@hotmail.com. :thumbdown:

 

Overigens is gimli, bytheway, geoman, de prof, en de rest waarschijnlijk prima te bereiken tijdens deze drie weken om alle brandende vragen te beantwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wat aan de late kant, maar ik wil toch nog even reageren.

Tja, ben je ff met de hele zooi aan het camperen en onder het genot van een drankje onder een paar tenten lekker bomen over onze geweldige hobby. :thumbdown: Kom je terug en weer gezeik.

En op het risco van een ban af.....dit stinkt gewoon, ik geloof er helemaal niks van dat .com dit geregeld heeft zonder inbreng van Remco. :thumbup:

Ik bedoel Michiel is al jaren een goede vriend van Remco (samen op vakantie, scouting enz). Een hele tijd hoor of zie je niks van hem, ineens begint hij weer te posten en paar weken later is die approver. :wine:

Ik zelf denk dat jullie met deze actie veel mensen tegen neus stompen. :wine:

Let wel ik wil absoluut geen approver worden, maar in mijn ogen waren er meerdere gegagdige die meer forum en cache ervaring hadden.

En last but not least ik heb helemaal niks tegen Michiel persoonlijk. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel Michiel is al jaren een goede vriend van Remco (samen op vakantie, scouting enz). Een hele tijd hoor of zie je niks van hem, ineens begint hij weer te posten en paar weken later is die approver.

:thumbup: kijk, dit wist ik niet.... is een kruiwagen toch nog ergens goed voor, behalve voor het vervoer van kampeerspullen op een camping :thumbdown: \

 

Marja :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)
Aangezien er hier ook al weer gepost wordt dat ik een open sollicitatie had gedaan naar approver, wil ik even rechtzetten dat mijn "aanval" op Gimli's manier van organiseren van de nieuwe TBrace, geen kinnensinne is omdat ik van Hawkeyes totaal niets meer heb gehoord nadat de open sollicitatie al verder was dan open.

Ik had het berichtje over Gimli al gepost voordat ik dus wist dat hij Approver was geworden. Ik kan dat niet bewijzen, men mag het geloven en anders maar niet :thumbdown:

Volgens mij zijn getuigen anders aardige bewijzen hoor.

 

Ik was namelijk degene die je in een PM heb verteld dat het hier ging om de nieuwe approver.

Uit je reactie, ook per PM, bleek duidelijk dat dit nieuws voor je was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...