Spring naar bijdragen

Internet 100


druiventuin

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Even een kijkje genomen op die site.

Opvallend dat de surfers geocaching.nl hoger waarderen dan geocaching.com. Per slot van rekening vormt .nl gewoon een glijbaan naar de .com, waartoe het jasje van de .com is gekopieerd. Prima formule overigens, maar als er onderscheidingen moeten worden uitgedeeld komt het origineel eerder in aanmerking, zou ik zeggen.

Toegevoegd aan de site zijn wat op Nederland geënte features, waarvan ikzelf overigens nauwelijks gebruikmaak. De stats zijn naar mijn idee van hoge kwaliteit, maar ik sla ze nauwelijks op. Qua loglist geef ik de voorkeur (in alle objectiviteit) aan die van mgr en de kaarten zijn onbruikbaar geworden door het enorme aantal stippen. De zoekfuncties van .nu vind ik gebruiksvriendelijker dan die van .nl.

Eigenlijk maak ik alleen veelvuldig gebruik van het forum.

*** VERWIJDERD ***

**LEES DE FORUMREGELS - GEEN FLAME WAR UITLOKKEN**

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...kaarten zijn onbruikbaar geworden door het enorme aantal stippen. De zoekfuncties van .nu vind ik gebruiksvriendelijker dan die van .nl...

Met de Doe het zelf pagina's is hier wel een hele goede verbetering gekomen. Ik zou daar eens een kijkje nemen.

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...kaarten zijn onbruikbaar geworden door het enorme aantal stippen. De zoekfuncties van .nu vind ik gebruiksvriendelijker dan die van .nl...

Met de Doe het zelf pagina's is hier wel een hele goede verbetering gekomen. Ik zou daar eens een kijkje nemen.

 

Gr.M.

Mmm, ik zal daar eens mijn licht opsteken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar tegenwoordig weer kleingeestige trekjes vertoont als het taboe verklaren van het woord ****** (dwerg).

 

Je mag ******** wel gebruiken als je het over bijvoorbeeld Paulus of tuinen hebt, maar niet als je bepaalde illegalen praktijken bedoeld.

 

******** is dus niet helemaal verboden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Reintje gewoon doorgaan en nogmaals laat die eenling maar ******.

Hahaha, jij bent ook wel grappig. Zelf zou ik niet denken dat Reintje zich ooit uit het veld zou laten slaan door een sporadische slechte recensie :blush:.

 

Maarrr... welk team is deze geheimzinnige Scorpion eigenlijk? Mag ik dat hier vragen :crybaby::thumbup:?

 

Groetjes,

M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder plaats ik vraagtekens bij de representativiteit van het panel van 200 mensen. Het kan er bij mij niet in dat van 200 willekeurige internetgebruikers een substantieel deel weet heeft van de site geocaching.nl, laat staan er een positief oordeel over heeft. Kan iemand dit verklaren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje gewoon doorgaan en nogmaals laat die eenling maar ******.

 

Ik waarder de features van de .nl zeer  :thumbup:

 

Volgens mij is dit tegen de forum regels. ******* Klopt! en om die reden is de tekst gemodereerd***Geoman***Ik begrijp heel goed dat Gerard het niet zo leuk meer vind hier. Ik ben het zeker niet altijd met hem eens en heb met meerderen wel eens een meningsverschil. Maar blijf altijd (althans, dat probeer ik altijd wel) respectvol naar elkaar te blijven. Immers, je kan elkaar niet in de ogen kijken. Bovendien kan het allemaal zo fijn anoniem.

Dus meneer/mevrouw Scorpion, het zou mij bijzonder welkom zijn als de toon wat aangepast kan worden.

Niet lang meer, en ook ik pak mijn biezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken mgr alleen als een gebruiker van het forum. Wat bedoel je eigenlijk met de loglist van mgr?

Tja. Het gaat hier om een beginnend hunter in het oosten des lands die meent je veel beter zonder gps kunt geocachen. Maar zijn loglist vind ik wel gebruiksvriendelijk, vooral omdat hij vrijwel real-time is. Die van .nl heeft altijd wat vertraging. Wel is de mgr-loglist 's nachts uitgeschakeld, maar dat zijn wijzelf doorgaans ook.

Kijk eens op http://enschede.xs4all.nl/hks-loglist/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja. Het gaat hier om een beginnend hunter in het oosten des lands die meent je veel beter zonder gps kunt geocachen. Maar zijn loglist vind ik wel gebruiksvriendelijk, vooral omdat hij vrijwel real-time is. Die van .nl heeft altijd wat vertraging. Wel is de mgr-loglist 's nachts uitgeschakeld, maar dat zijn wijzelf doorgaans ook.

Kijk eens op http://enschede.xs4all.nl/hks-loglist/

Dankje, GR! Ondertussen had ik ook al een PM gekregen van MGR.

 

Maar aan geoachen zonder GPS zouden wij ons niet willen wagen. Alhoewel.. in het begin hadden wij natuurlijk ook alleen maar een PDA met GPS-muis in de auto die niet bepaald draagbaar was. Gelukkig hoefde je voor UFO Landing spot niet te lopen en kon die prima met de auto gedaan worden ;)

 

Ik heb de lijst even bekeken en hij ziet er mooi uit. En inderdaad veel sneller dan de .nl loglist.

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...veel beter zonder gps kunt geocachen...

Nou, tijdens ons recente kampeerverblijf in Zuid-Limburg heb ik wel het bezit van een GPS gemist, toen ik zo gauw niks kon vinden om de tentharingen mee in de grond te slaan.

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...