Spring naar bijdragen

Wat is de uitspraak van het woord cache?


SunOne

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van een ander draadje, volgens mij is het kets, lekker kort en lijkt op cache. Cachen wordt dus ketsen. ;)

 

GQ :o

Hmm ketsen doet me dan weer denken aan iets wat je ook in die rode lampen buurt kan doen.... ;)

Net als in 't andere draadje:

 

Iedereen heeft het over ontmaagden, en ik mag nog geeneens ketsen zeggen. ;)

 

;)

 

GQ :)

Ranzige sport is dat Geodingesen eigenlijk ... ontmaagden dat doen ze toch ook al in die rode lampen buurt ??? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Naar aanleiding van een ander draadje, volgens mij is het kets, lekker kort en lijkt op cache. Cachen wordt dus ketsen.
Hmm ketsen doet me dan weer denken aan iets wat je ook in die rode lampen buurt kan doen.... :yes:
Net als in 't andere draadje:

Iedereen heeft het over ontmaagden, en ik mag nog geeneens ketsen zeggen. :angry:

Ranzige sport is dat Geodingesen eigenlijk ... ontmaagden dat doen ze toch ook al in die rode lampen buurt ??? :lol1:
Die zijn allang geen maagd meer. :eek:

Ik denk dat een ieder zelf maar uit moet maken zoals ie het uitspreekt. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij wonen hier in nederland en spreken nederlands

Tsjeemig, wat een gezever.

Als je nou zoveel waarde hecht aan gewone taal, begin dan eerst je naam gewoon te schrijven.

Als Kwarens.

Kwaairens

 

Is Latijn en betent zoiets als "zoekende" :yes: (Naar geoketsen :yes: )

 

GQ :ph34r: ( :yes: op de vroege ochtend :blink: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14 years later...

voer het maar eens in in Google translatie en laat dan de spraak het maar eens uitspreken haha Geocachen klinkt lastig, maar geocaching lukt aardig ('jēō,kaSHiNG staat er dan ook nog onder op zijn engels uitgesproken) . Op zijn Nederlands zegt ze gejokesjing Tja, ik zeg altijd gejokeetsjing, blijkbaar helemaal fout.  haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...