Spring naar bijdragen

vastgelopen?


dutch-locutus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ligt het aan mij of lopen de laatste logs en de statestieken niet meer bij?

Een uur geleden een paar logs geschreven maar zie ze niet in de lijst komen en ook mijn statieken worden niet geupdate?

Volgens mij lopen de statistieken weer niet bij :thumbup:

 

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben meteen op onderzoek gegaan na bovenstaande meldingen.

 

Er wordt op dit moment heel weinig gelogd. Ik heb een controle uitgevoerd met een recent gelogde cache in België en die kwam gewoon voor in de lijst met gevonden caches. Ook het controleren van de recente caches gaf wat mij betreft aan dat e.e.a. werkt.

 

Ik zal met Albrt contact opnemen om ook door hem een controle te laten uitvoeren.

 

Stuur eventueel een PM als je concreet kan aangeven dat je net gelogd hebt en dat de stats niet zijn bijgewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuur eventueel een PM als je concreet kan aangeven dat je net gelogd hebt en dat de stats niet zijn bijgewerkt.

Het heeft volgens mij gewoon met mijn onkunde te maken. :cry:

Had op een pagina 2 note's geplaatst vandaag maar dan geeft hij dat maar 1 keer weer op de loglijst ben ik nu inmiddels achter.

 

Dus bij deze het was vals alarm.

Maar hoe het bij de Kroonjuwelen weet ik ook niet.

Bij mij werkt hij gewoon weer naar behoren. :thumbup:

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buxley's Geocaching Waypoint heeft ook problemen de laatste tijd.

Ik kijk hier vaak om te zien of er nieuwe caches bijgekomen zijn, maar blijkbaar worden niet alle caches meer meegenomen in het overzicht.

Zo mis ik bv. de Vogelroute van Tornado Stiens en de nieuwe Marwi 1 - Leinwijk cache in Groningen. Ze staan nog steeds niet op het kaartje, hoewel ze al een tijdje actief zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buxley's Geocaching Waypoint heeft ook problemen de laatste tijd.

Ik kijk hier vaak om te zien of er nieuwe caches bijgekomen zijn, maar blijkbaar worden niet alle caches meer meegenomen in het overzicht.

Zo mis ik bv. de Vogelroute van Tornado Stiens en de nieuwe Marwi 1 - Leinwijk cache in Groningen. Ze staan nog steeds niet op het kaartje, hoewel ze al een tijdje actief zijn.

De nieuwe caches kun je ook op deze pagina vinden. Daar staan de caches die jonger zijn dan 21 dagen. Je kunt daar ook komen met behulp van het popup menu onderaan de kaarten. In principe staan daar de Nederlandse caches meteen op nadat ze goedgekeurd zijn. Voor de caches in het buitenland kan het soms even duren. Maar die staan gemiddeld binnen 4 dagen op de kaart.

 

Er zijn op dit moment absoluut geen structurele problemen met de site. Integendeel: Alles loopt heel soepel.

Het uitvallen van de logs eerder deze week is het gevolg van een storing bij mijn eigen hosting provider. Die gaf informatie niet meer door.

Het een middag "op zwart gaan", een paar weken geleden, was een vervelende combinatie van vakantie en een vreemde reactie van onze hosting provider.

 

Achter de schermen wordt continu gewerkt aan innovatie van de site. Het gaat daarbij om nieuwe functionaliteit maar ook de betrouwbaarheid van de informatie krijgt veel aandacht. Af en toe gaat er wat mis, maar meestal is dat snel opgelost. Omdat het allemaal hobby is, is de detectie van een probleem soms net op een moment dat we aan het werk of aan het cachen zijn. Om de detectie van problemen te versnellen lopen er een aantal aantal controles. Het bestaan daarvan realiseer ik me meestal alleen als ik bij het doorscannen van de log files de resultaten zie.

 

Ik wil wel een ieder oproepen om aan de bel te trekken als er iets gebeurt wat niet in de haak is, of wat je niet begrijpt. Alle bezoekers zitten in de doelgroep, dus als je het gebruik niet snapt is het verkeerd gemaakt. En een melding in de geest van "mySQL Error:Invalid query in file index.php on line 5" is zeker niet goed. Een PM wordt dan zeer op prijs gesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...