Spring naar bijdragen

vastgelopen?


dutch-locutus

Aanbevolen berichten

Volgens mij zit de boel weer vast, de . com is niet plat maar mijn laatste logs worden niet zicht baar in de laatste 300 lijst.

 

D.L.

 

 

Klopt. Het lijkt erop dat de cron service is uitgevallen. Een handmatige trigger van de scripts werkt wel. De trigger loopt nu weer vanaf een alternatieve server.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij zit de boel weer vast, de . com is niet plat maar mijn laatste logs worden niet zicht baar in de laatste 300 lijst.

 

D.L.

 

 

Klopt. Het lijkt erop dat de cron service is uitgevallen. Een handmatige trigger van de scripts werkt wel. De trigger loopt nu weer vanaf een alternatieve server.

 

 

Je overtreft jezelf, je las het bericht om 14:24 (ik zat mee te kijken) dus binnen 6 minuten opgelost :thumbsup: .

 

Groet Locutus.

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig grapte ik laatst met een collega over het feit dat we niet automatisch controleren of de automatische controle nog loopt. Dat was nu handig geweest. Gelukkig was Albrt heel snel met een noodverbandje.

 

Alle logjes die zijn geschreven tussen 10:10 en 14:30 zijn gemist. Die kun je aanvragen via de DHZ pagina voor gemiste logs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Statistiek klopt niet. Scully40 heeft 12 caches gelogd, maar er worden er maar 11 geteld??

 

Ook mijn statistieken kloppen niet. Heb 136 caches gelogd, maar er worden er maar 135 geteld.

Zie quote Reintje, als het dan nog niet lukt, mailen naar dhz@geocaching.nl

 

.......Die kun je aanvragen via de DHZ pagina voor gemiste logs.

 

 

Kruimel :D Wie begint zonder begin, zit aan het einde zonder eind.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...