Peetee Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Allemaal de beste wensen voor 2024! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Goedemorgen Wat een mooie opening in het café. Allemaal een heel mooi 2024 gewenst. (Hier begon de dag met een zonnetje, maar dat heeft niet lang geduurd helaas.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari De beste wensen voor het komende nieuwe jaar ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 januari Auteur Share Geplaatst 1 januari Voor geïnteresseerden: Woudagemaal Lemmer opnieuw onder stoom i.v.m. de verwachte neerslag in de komende dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) Vandaag te zien en te lezen bij de NOS : Stoomgemaal Lemmer is ruim 100 jaar oud, maar nog hard nodig tegen hoogwater... 2 januari bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Tijd dat het cafe weer open gaat, prima weer voor een koud biertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Goed idee. Ik kom straks een drankje doen, dan kijk ik meteen even op het grote scherm naar de finale horden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Ik zit nog in Portugal, dus ik laat deze ronde even aan me voorbij gaan. Desalniettemin: proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Tja, ook al een tijd in Frankrijk, waar het bere gezellig is. Dus ff niet in het Café ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Geen wonder dat de faillissementen in de Nederlandse horeca toenemen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden