Peetee Geplaatst 28 april 2022 Auteur Share Geplaatst 28 april 2022 TechGirl.nl: Navigatie- en wandelapps die onze Instagram volgers gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 april 2022 Auteur Share Geplaatst 29 april 2022 Dongen.nieuws.nl: Leuke activiteit voor deze meivakantie? Ontdek de geocache “De Schrik van de Baronie” Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 30 minuten geleden zei Peetee: Dongen.nieuws.nl: Leuke activiteit voor deze meivakantie? Ontdek de geocache “De Schrik van de Baronie” Blijkbaar is de schrijver zelf geen geocacher en is het verhaal ook niet gecontroleerd door iemand die 'iets' met geocachen heeft. Want, behalve het verhaal, is de GC-code ook belangrijk. Anders maak je van eventuele nieuwe geocachers, direct zoekers. Want die kunnen zonder GC-code de cache/webpagina niet vinden. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 april 2022 Auteur Share Geplaatst 29 april 2022 Nee, niet zo handig inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Je kunt ook op naam filteren, maar dat is voor iemand die nieuw is misschien wel wat omslachtig. Wat mij waarschijnlijk zou tegenhouden is het feit dat er een account aangemaakt moet worden om iets te zien. Ik zou waarschijnlijk eerst de site van de heemkundekring proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2022 Kliknieuws.nl: Nieuwe geocacheroute in gemeente Oss speciaal voor Bevrijdingsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2022 Mooiberghem.nl: Team Hill organiseert maandelijkse de Brabantse Geoklets in de Merx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2022 Bol-An.nl: GEOCACHE-EVENT OP SCHAAPSCHEERDERSFEEST Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Bol-An.nl: GEOCACHE-EVENT OP SCHAAPSCHEERDERSFEESTGrappig wel, op de cache pagina staat helemaal niets over dat schaapscheerdersfeest. Zo hoor je nog eens wat!Ik had me daar al voor aangemeld, is bij mij om de hoek 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2022 OmroepFlevoland.nl: Almeerders kunnen te fiets schatzoeken door de stad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 (bewerkt) Toos en Henk TekenRadar 25 mei 2022 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2022 Omroepbrabant.nl: Het leven van Edwin veranderde voor altijd door één tekenbeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2022 IkWoonLeefZorg.nl: 9 tips voor een leuke wandeling met de kleinkinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2022 Nieuwsuitberkelland.nl: Cursus geocaching bij Natuurpark Kronenkamp in Neede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 21 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2022 Techpulse.be: Geocaching in België: zo werkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten