Linkalovers Geplaatst 25 februari 2021 Geplaatst 25 februari 2021 (bewerkt) Geocaching.COM heeft de haar forum software aangepast: Geocaching Forums. " Today we have upgraded the software used to power the Geocaching forums. The software provider (Invision) introduced a new front-end design since our last update. We've done our best to use the available customization tools to keep the general look of the forums as consistent as possible. We are not aware of any significant functionality changes. However, please provide any feedback here if you find unexpected behavior while using the forums. "Een volledige Google vertaling. 25 februari 2021 bewerkt door Linkalovers
Birdie.NL Geplaatst 26 februari 2021 Geplaatst 26 februari 2021 "de haar forum software aangepast" Is dit een Freudiaanse verspreking omdat jullie zo blij zijn dat je weer naar de kapper mag vanaf dinsdag?
Genhenk Geplaatst 26 februari 2021 Geplaatst 26 februari 2021 "de haar forum software aangepast" Is dit een Freudiaanse verspreking omdat jullie zo blij zijn dat je weer naar de kapper mag vanaf dinsdag?Haarkloverij
Linkalovers Geplaatst 26 februari 2021 Auteur Geplaatst 26 februari 2021 (bewerkt) O .... O .... een knip-plak foutje Maar mijn slip-of-the-finger is blijkbaar erger dan de Google's vertaling "...om de Geocaching-forums van stroom te voorzien...". Want daar klaagt niemand over, ....... en wel over mijn typo Ps. Gelukkig heb ik de kapster in huis . Het is met de tondeuse nog geen kwartiertje werk . 26 februari 2021 bewerkt door Linkalovers
Berenboot Geplaatst 27 februari 2021 Geplaatst 27 februari 2021 23 uur geleden zei Linkalovers: Ps. Gelukkig heb ik de kapster in huis . Het is met de tondeuse nog geen kwartiertje werk . Idd. De kapper heb ik nog wel het minst gemist van al. De tondeuse heeft zichzelf al ruimschoots terugverdiend. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden