Spring naar bijdragen

Versleutelen


Martine 2705

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Ik ben nieuw in cache-land. Voor een cache bij mij in de buurt moet ik letters versleutelen. Wordt met versleutelen altijd het rot13 alfabet bedoeld, of kan het ook iets anders zijn? Ik krijg telkens de verkeerde coordinaten namelijk... zo is het spelletje meer frustrerend dan leuk 😕

Bedankt voor het antwoord!

Martine 2705

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

53 minuten geleden zei Martine 2705:

...zo is het spelletje meer frustrerend dan leuk 😕...


De puzzel opdrachten gaan van zeer makkelijk tot de hersenkronkel van de CO ( Cache Owner ).

Misschien is de puzzel iets te moeilijk en moet je nog wat ervaring opdoen. Als je aan een cache ergert, dan gewoon even links laten liggen en een andere zoeken. Al doende doe je ervaring op, leer je steeds wat bij en kan je steeds meer puzzels oplossen.
Maar er blijven altijd caches bestaan die je niet kan oplossen. Sommige CO's maken hun puzzels zo moeilijk dat het eigenlijk niet de bedoeling is dat iemand ( zonder hun hulp ) deze kan oplossen.

Je zou natuurlijk ook gewoon met een traditional kunnen beginnen ( i.p.v. een mystery ) want een tradi ligt verstopt op de aangegeven plaats.

Omdat het een hobby is die wij natuurlijk voor ons plezier doen, wij geen echte puzzelaars zijn, gaan wij zelden hoger dan moeilijkheid 4. Anderen hebben een ander maximum en vinden b.v. boom klimmen het ultieme ( wij blijven liever met de benen op de grond ). Ieder zijn meuk.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Linkalovers:


De puzzel opdrachten gaan van zeer makkelijk tot de hersenkronkel van de CO ( Cache Owner ).

Misschien is de puzzel iets te moeilijk en moet je nog wat ervaring opdoen. Als je aan een cache ergert, dan gewoon even links laten liggen en een andere zoeken. Al doende doe je ervaring op, leer je steeds wat bij en kan je steeds meer puzzels oplossen.