Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop (2)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

De dollar mag dan laag staan maar 18 $ plus verzendkosten 3 cent per gram plus invoer plus BTW (20%) en dan nog eens 6,60 voor verzending maakt het een duur speeltje voor de hond.

Ik wil het wel bestellen. Doe dan even een bestelling van niks op de webpage van de goodiesshop en zet bij 'opmerkingen' wat je precies wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Heden is te koop in de goodiesshop:

Compact Flashlight on a rope

Vanwege verzending als pakket, niet echt goedkoop. Staat nog niet op de shop-page. (gelieve veld 'Opmerkingen' op het bestelformulier te gebruiken)

Als het je om licht te doen is: ren naar de Gamma voor de laatste dynamo-lampen van 10 euro!

 

Die yellow compas keychain: komt niet. Te duur. We hebben al 2 kompassen: witte keychain en een gele met een touwtje.

 

Ik wilde cameo-patches kopen maar ze staan niet meer in de lijst bij gc.com. shop.

Afgevoerd waarschijnlijk.

 

En coins: die raken zoek in caches is de ervaring. Travel Bugs hebben al heel veel MIA (Missing In Action). Als er echt veel vraag naar is zal ik heroverwegen.

 

Op konkrete aanvraag wil ik wel EHBO-tasjes en trekhaakbeschermers bestellen net zoals mascottes. (veld Opmerkingen in de shop bestelpage hiervoor gebruiken).

 

Wel zijn inbestelling wat antenne-kikkers. (en een heleboel fleece-mutsen want het wordt nog koud!)

 

Zijn er hier nachtcaches en nachtcachers ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heden is te koop in de goodiesshop:

 

Wel zijn inbestelling wat antenne-kikkers. (en een heleboel fleece-mutsen want het wordt nog koud!)

 

 

Vandaag een schaatsclinic gehad in Thialf van Henk Gemser. Volgens hem wordt de Elfstedentocht gereden op 15-2-2005. Bestel dus allemaal lvast een fleece-muts en zet hem op tijdens de elfstedentocht. Lijkt me leuker dan al die Unoxmutsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heden is te koop in de goodiesshop:

Compact Flashlight on a rope

Vanwege verzending als pakket, niet echt goedkoop. Staat nog niet op de shop-page. (gelieve veld 'Opmerkingen' op het bestelformulier te gebruiken)

 

Grappenmaker, als ik wat koop wil ik wel weten wat het me gaat kosten. Je bedoelt toch de eerste plaatje die ik liet zien? De "zilveren" compas/lampie aan een touwgie?

 

Het ding is net zo duur als de die sleutelhanger met dat lichie en die afclickbare ringetjes ;)

 

 

Die yellow compas keychain: komt niet. Te duur. We hebben al 2 kompassen: witte keychain en een gele met een touwtje.

Ja, die heb ik al, die gele hangen aan de rugzakken en die witte is tijdens de Neijoarsveziede gelanceerd als de travelbug "Wayfinder"

 

Ik wilde cameo-patches kopen maar ze staan niet meer in de lijst bij gc.com. shop.

Afgevoerd waarschijnlijk.

OK :D

 

En coins: die raken zoek in caches is de ervaring. Travel Bugs hebben al heel veel MIA (Missing In Action). Als er echt veel vraag naar is zal ik heroverwegen.

Tja, alles raakt zoek in je leven. Ik ben momenteel zelf verloren, Een MIA kan ook weer gelogd worden ...

 

Op konkrete aanvraag wil ik wel EHBO-tasjes en trekhaakbeschermers bestellen net zoals mascottes. (veld Opmerkingen in de shop bestelpage hiervoor gebruiken).
Dan wil ik wel konkrete prijzen. De EHBOtasje is een nuttige goodie, de rest zijn gadgets voor op de trekhaak, rugzak of als goodie achterlaten in een cache.

 

Wel zijn inbestelling wat antenne-kikkers.
Maak maar een prijs. Als het niet te duur is, is het leuk om zo nu en dan eentje in een cache te laten glijden.

 

(en een heleboel fleece-mutsen want het wordt nog koud!)
Tja, die van mij doet zijn best maar is nog niet versleten.

 

Zijn er hier nachtcaches en nachtcachers?

 

Als ze er niet zijn, worden ze wel gestimuleerd als jij maar genoeg reclame maakt voor de reflectoren. Waar ik ze gezien heb, kosten ze nog geen 2 euro per stuk. En op je vraag terugkomend, ja, er zijn in Nederland nachtcaches en ook nachtcachers.

 

Ik wil wel bestellen via de opmerkingen maar dan moet ik wel de prijzen weten. Dat alles in een keer besteld wordt of gepost gaat worden heb ik ook geen problemen mee.

Ik vind het wel prettig om een zak met kadogies te mogen ontvangen ook al heb ik ze zelf betaald.

Het is dan voor mij steeds weer Kerst.

 

EDIT: Bericht aangepast. Er stond een keer teveel einde quote in en dan is het eigenlijk onleesbaar ;)

 

Kruimel_tr_2.gifKruimeldief1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een schaatsclinic gehad in Thialf van Henk Gemser.

Volgens ene uitgerangeerde scheuvelloper, ene Ritzegema of zo, is die Gemser niet meer van deze tijd en weet nergens meer ook maar iets van af. Heb ik zelluf op TV gezien, of was het nu gehoord?

 

Volgens hem wordt de Elfstedentocht gereden op 15-2-2005.
Ben ik ff blij dat as zondag 23 januari is en geen 15 februari.

 

Bestel dus allemaal lvast een fleece-muts en zet hem op tijdens de elfstedentocht.
Ik denk dat die tijd nooit meer terug komt. Er komt geen winter meer en de elfstedentocht is al even geleden gedegradeerd van een superprovinciaalvolkspektakel naar een van de vele commerciële langere schaatswedstrijdjes waarbij de schaatsers niet meer weten wat ontberingen zijn. Ze worden al rijdend vanuit de auto verwarmd door middel van een straalkachel en krijgen per GSM, via zo'n oordoppie, de ploegenorders door en als ze zich vervelen gaat de volgwagen even vooruit rijden om vanaf de achterbank een leuke DVD film te laten zien, met andere woorden, waar ik vroeger voor ging snipperen ga ik nu vrijwillig voor werken. Jammer.

 

En wat die UNOXmutsen betreft, ben het helemaal met je eens. Verbieden moeten ze het, met die worsten erbij en ook meteen al die dweilorkestjes en idereen die niet voor het schaatsen komt maar denkt dat de 11stedentocht een vorm van carnavalesk Friesland is.

 

CU Sunday

 

En nu ga ik snel weer ontopic anders begint de Prof een "Wat is er nieuw in de Goodieshop (3)"

 

 

Kruimel_tr_2.gifTel op je letten! Kruimeldief1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestel dus allemaal lvast een fleece-muts en zet hem op tijdens de elfstedentocht.
Ik denk dat die tijd nooit meer terug komt. Er komt geen winter meer en de elfstedentocht is al even geleden gedegradeerd van een superprovinciaalvolkspektakel naar een van de vele commerciële langere schaatswedstrijdjes

Ik vind zo'n anti-vries reaktie toch wel erg gevaarlijk in aanloop van het event in Sneek! ;)

 

Ik neem mijn kamera mee en steek de 256 mb kaart erin, dan kan ik 1360 foto's maken.

Mijn dochter krijgt naast de Geko 201, ook een digitale kamera mee

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...