Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop (2)


Aanbevolen berichten

Dit is een nieuw begin over wat er nieuw is in de de goodiesshop of wat er misschien gaat komen, want het vorige draadje is wat verzand geraakt.

 

In de USA hebben ze iets nieuws dat naar het schijnt (ik kreeg diverse vragen over leverbaarheid) vooral bij onze oosterburen belangstelling heeft:

geo5561bb.jpg

want die hebben meer een cultuur met wandelstokken.

Hiking Staff Medallion heet het ding (momenteel uitverkocht) maar wie weet kan ik het volgende maand wel bestellen.

Zou er in ons land belangstelling voor zijn? Er zijn zat geocachers met prikstokken maar met wandelstokken waar van die schildjes op passen, zijn die er ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:unsure:

Zou er in ons land belangstelling voor zijn?

Zou er wel een stuk of drie willen bestellen, heb een houten wandelstok, elke vakantie wordt er een schildje gekocht en komt op deze stok. Zou een geocache schildje niet op misstaan. Gr. Bram

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het schilde is wel gebogen, dit voor degene die het ergens op willen plaatsen op een vlakke achtergrond. Het ding is hafrond en puur gemaakt voor wandelstokken.

 

Ik heb het din een maandje geleden besteld bij onze Oosterburen. Het koste maar een paar euro. Alleen willen ze niet bezorgen in Nederland. En ik heb geen (gelukkig) Duitse kennissen.

 

Maar huh Lupardi? Kom maar op met zo'n ding hoor. Ik zoek nog zo'n houten wandelstok van 1.80 m

Die zijn er prachtig voor geocaching te koop in Amerika met .com logo en je nickname erin gebrand. Helaas, no shipment overseas.... En zo'n stok krijg je niet als handbagage mee in de plane.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: De kunst is om van jouw probleem iemands anders probleem te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm zou ook goed staan op een fiets/snorbrommer even popnagelen en voila een echte Geo-brommer/fiets :ph34r:

Eerst kijken hoe duur zoiets is?

Daartoe kan ik adviseren eens te gaan kijken op www.Marktplaats.nl en dan te zoeken op 'Spartamet'. Heel veel aanbiedingen lopend van 100 tot 800 euro. En zoek een aanbieder op in je buurt. Zo had ik vorige zomer een nette Heren Spartamet in Den Haag voor 80 euro!

 

En de kosten van zo'n schildje: in de USA 4 dollar, dat wordt dus 4+2 dollar en dan terug in euro's plus postzegelkosten: 5 euro plus een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik zal zien of ik wat exemplaren van dit boekwerk hierheen kan halen tegen een concurrerende prijs. Maar ja, boeken zijn zwaar en kosten nogal wat om te verzenden.

 

Inmiddels zullen vele klanten bemerkt hebben dat ik hun bestelling voor geocaching stickers nooit vergeten ben. Alle achterstallige bestellingen voor deze stickers zijn nu de deur uit.

 

Het pakket stickers is van samenstelling veranderd: er zitten nu tattoos bij. Die plak je op je lijf in plaats van op je bumper. En op je kleding kan je dan de badge naaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Prof!

 

Heb je al gechecked bij "The American BooK Centre" in Amsterdam???

 

Volg DIT LINKJE en tik Geocaching in de searchbar in.

Ze hebben er 5 verschillende liggen.

 

Misschien dat ik morgen ofzo even een kijkje ga nemen. Vroeger werkte ik er praktisch naast, maar kom er bijna niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Er is nieuw binnen gekomen aan goodies (en staat nog niet op de shoppage):

 

1. de wandelstokemblemen van koper met 2 bevestigingsspijkertjes

http://shop.groundspeak.com/productDetail....=4&ProductID=53

2. het zwarte frummelding voor op het hoofd. Het voelt poezig aan en zal vast wel bruikbaar zijn als ijsmuts voor de 11-steden schaatsers. (Stretch Fleece Beanie is de USA naam ervoor)

http://shop.groundspeak.com/productDetail....=7&ProductID=46

3. een stel boeken: The Complet Idiots Guide Book

http://shop.groundspeak.com/productDetail....=4&ProductID=55

 

De prijzen zijn nog niet bepaald. De vuistregel is: dollarprijs maal 1,5 is prijs in euro

Het boek is zwaar dus daar komt wat postkosten bij denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...