Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop (2)


Aanbevolen berichten

Bestel dus allemaal lvast een fleece-muts en zet hem op tijdens de elfstedentocht.
Ik denk dat die tijd nooit meer terug komt. Er komt geen winter meer en de elfstedentocht is al even geleden gedegradeerd van een superprovinciaalvolkspektakel naar een van de vele commerciële langere schaatswedstrijdjes

Ik vind zo'n anti-vries reaktie toch wel erg gevaarlijk in aanloop van het event in Sneek! ;)

Dat hoop ik toch niet. Het is in zijn geheel niet anti Fries. Juist niet. Het is anti commercie, het is spijt dat de mooie tijd voorbij is.

Superprovinciaalvolksspektakel is juist voor Friesland heel positief bedoeld. De 11stedentocht is een superspektakel dat van het volk van Friesland had moeten blijven, inclusief de echte landelijke schaatsliefhebber.

Wat het nu is geworden kan Friesland niets aan doen. Als ik een echte Fries zou zijn zou ik een echte 11stedentocht eisen zonder al die troep er omheen. Als dat niet meer mogelijk zou zijn zou ik kampioen wakkenhakken in een nacht worden.

En wie zegt dat ik geen echte Fries ben? Mijn achternaam doet dit wel vermoeden anders zou het niet eindigen op "Ma"

 

Alleen om dit te ontzenuwen mag het tot nu toe nog offtopic zijn. :D

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zijn er hier nachtcaches en nachtcachers ?

 

Ja,we hebben nachtcaches en ook nachtcachers,want wij hebbeb er net een gedaan ;)

Deze dus:

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCMH15

 

Alleen ook deze keer weeeeeer een boswachter die weer eens lastig doet :D

We konden wel een persoonlijke boswachter achter ons aan hebben!

bewerkt door thira en candor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...