Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop (2)


Aanbevolen berichten

Het magnetische geval is dit ding:

geo5579sq.jpg

beschreven als:  2 x 2 inch full color Geocaching logo magnet. This magnet has a 1/4 inch thick clear plexiglass cover.

En "Adres bekend?". Neen, wat ivm privacie verwijderen wij persoonsgegevens zodra die administratief niet meer nodig zijn. En aangezien je geen onbetaalde rekeningen hebt open staan kan ik je adres niet terugvinden.  ;)

OK, je hebt PB :ph34r:

 

Dus alles is betaald?? Dan kan ik dus nu weer gerust die snelheidsovertredingen betalen?

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Als je thuis tegen je vrouw zegt dat "we over de liefde moeten praten", kun je beter meteen een advocaat bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met een blos op de wangen ;) (en niet door de kou) moet ik bekennen dat ik mijn verkeken heb op de vraag naar deze mutsen. Er lopen meer koude hoofden rond dan ik dacht. Mijn advies: even niet naar de kapper gaan want deze warme mutsen zijn zo goed als op hier. Als je nu gauw besteld dan heb je één van de laatsten. Anders wachten tot half december!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Prof, bij deze:

 

geo5567bb.jpggraag 2x dat gele ding geval

en

 

 

geo5579sq.jpg ook graag 2x de full color Geocaching logo magnet

 

 

Adres is dus nu wel bekend ;)

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Liever een kind dat in de sloot belandt, dan een die nooit durft te springen.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Prof,

 

Die gele Zipper Pull kompasjes komen me bekend voor! In de zwarte uitvoering betrek ik ze van Bever Buitensport voor Euro 1.99. Ze gaan alleen in de cache als het een hele leuke of goed verzorgde cache is....

Ze zijn zeer traag van reactie, een tau van 10 seconde of zo, maar ze weten het noorden te vinden ;)

 

Groetjes

Andries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die gele Zipper Pull kompasjes komen me bekend voor! In de zwarte uitvoering betrek ik ze van Bever Buitensport voor Euro 1.99. Ze gaan alleen in de cache als het een hele leuke of goed verzorgde cache is....

Ze zijn zeer traag van reactie, een tau van 10 seconde of zo, maar ze weten het noorden te vinden ;)

 

Groetjes

Andries

Ach ja, bij de Lidl kosten ze 75 ct. Maar, dan zijn ze niet geel en hebben geen logo van .com en je spekt daarmee niet de achterdeur van .nl

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Een man dankt vaak zijn succes aan zijn eerste vrouw, en zijn tweede aan zijn succes. Zijn derde vrouw wens ik alle succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eerlijk gezegd de muts nog niet op gehad, ondanks dat ik het ding al een paar maanden heb ;) Maar ja, heb ook nog 2 bucket hats en 3 Caps.

 

Prof, bedankt maar weer. Heb de gele en de plexiglasdingen binnen. Ik hang die gele dingen maar eens aan de rugzakken en die plexiglaslogomagneten hebben al een functie op zo'n metalen bord hier.

Het zal tzt wel weer veranderen in goodies. B)

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :no:Als je wilt winnen, moet je niet verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verzond die plexico-magneten in een envelloppe gezamelijk met en vlak naast de kompasjes.

Doen die kompasjes het nu  nog? B)

Ha ha, :no:

 

Dat zal wel loslopen Proff.

 

De magneet van een kompas naald is namelijk van een ferrodure magnatisch materiaal gemaakt of te wel: je moet wel heel goed je best doen om het magnetisme uit de kompasnaald te krijgen ;)

 

Doet me een beetje denken aan die oude grapjes met diskettes.... waar bewaarde je die ook alweer pa??

Oh ja die plastic dingen he ? die heb ik bij de stereo op de luidsprekers gelegd......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verzond die plexico-magneten in een envelloppe gezamelijk met en vlak naast de kompasjes.

Doen die kompasjes het nu  nog? :blink:

Hehehe, ze doen het nog net zo goed als dat ze voor het verzenden hebben gedaan prof :yes:

 

Mooi spul hoor. Echt weer voordegeocachergeocachinghebbedingetjes.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :ph34r:If your head comes away from your neck, it's over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Heden heb ik de bestelde fleecemutsen verzonden.

Het was ff w88 en nog eens ff w88 maar de zending is heden hier bezorgd.

Dat houdt in dat er weer touwtjes met kompas zijn, logo's met magnetische eigenschappen, emblemen voor aan de wandelstok en diverse flashlights met kompas om in het donker de weg te zien en de richting te bepalen.

Die laatste zijn slechts eenmalig in de shop. Ze worden erg duur omdat ze als pakje in de post moeten.

Er zijn nog 10 fleecemutsen over.

 

Vandaag bestellen is nog voor Kerstmis in huis hebben!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...