Linkalovers Geplaatst 10 januari 2020 Share Geplaatst 10 januari 2020 Met al die media hoempapa, had ik ook wat 'groters' verwacht. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 Geen wonder dat ik het gemist heb. We hadden een feestje en ik heb wel af en toe naar buiten gekeken, maar die schaduw is me niet opgevallen. Wel dat het weer licht was, dat is alweer even geleden. Mooie sterrenhemel ook en koud, ik moest krabben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2020 Jutta Leerdam pakt goud op de 1.000 meter! #wkafstanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 15 februari 2020 Share Geplaatst 15 februari 2020 Da's mooi !! Ik keek al niet meer, ik had geen spectaculaire 'acties' verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2020 Zeker mooi! En daarna hebben de mannen ook nog goud gepakt met de achtervolging. Mét een nieuw wereldrecord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 februari 2020 Share Geplaatst 16 februari 2020 Ik keek naar dat andere schaatsen, in Dordrecht. Ook spannend! Er zijn nog kansen op goud voor ‘ons’, zo meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 februari 2020 Share Geplaatst 16 februari 2020 Vandaag wel gekeken, een mooie uitsmijter op het WK!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2020 Ja, het liep ook vanavond weer uitstekend! Mooie sport weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 (bewerkt) Eindelijk, gassen maar. Het is nu nog niet belangrijk wie het snelst is, maar......planken die bak ! De fan's hebben ook enkele banners opgehangen. 19 februari 2020 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2020 Ah! Barcelona? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2020 De stream op YouTube. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 (bewerkt) Vanmiddag 56 minuten geleden zei Peetee: De stream op YouTube. Ja, die heb ik gelukkig niet nodig ( ben Ziggo klant ), maar het is wel mooi & fijn dat die er is. Vanmorgen niets spectaculairs gezien. Iedereen rijdt gewoon z'n test rondjes. Nu pauze en vanmiddag gaan ze verder. 19 februari 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2020 5 uur geleden zei Peetee: De stream op YouTube. Het linkje werkt niet meer. Kennelijk illegaal ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Peetee: Het linkje werkt niet meer. Kennelijk illegaal ... Ja, waarschijnlijk wel. F1 zal het niet leuk vinden, want bij hun moet je ervoor betalen. Zo zijn ( waren? ) er ook websites die tijdens de race, prima werkende links naar live streams hadden. Maar zodra de race was afgelopen, verscheen weer hun originele artikelen. Ik heb zo vorig jaar vaak genoeg naar SkySport gekeken, want daar hebben ze ook goede commentatoren, die er ook erg veel verstand van hebben en niet oranje gekleurd zijn ( ze zijn trouwens echt wel fan van Max ). 19 februari 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2020 Voor wie er nog eens een kijkje wil nemen (zie ook dit bericht): Woudagemaal blijft op stoom vanwege hoog water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten