spoekie Geplaatst 24 november 2019 Share Geplaatst 24 november 2019 Ik las net dit bericht:Scoutingleden Waalre vinden wildklem bij pad Hij was verstopt onder een laag bladeren, anderhalve meter vanaf een wandelpad. Oppassen dus als je daar nietsvermoedend naar een kokertje loopt te zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 november 2019 Share Geplaatst 24 november 2019 Nou, inderdaad. Daar wil je als geocacher toch niet mee te maken krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 24 november 2019 Share Geplaatst 24 november 2019 Stel je voor dat je daar als argeloze wandelaar loopt die lekker even aan het genieten is van de natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Niet dat ik claim er verstand van te hebben, maar dit lijkt mij geen bere-val/klem. Dit ding kan volgens mij beslist geen beer tegenhouden. Als ik het zo zie, is deze klem ook te klein voor mensen, maar is 'ie groot genoeg om kleine dieren ( ter grote van een hond ) ernstige schade toe te brengen. Natuurlijk maakt dat eigenlijk niet uit, het is en blijft een misdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paulus Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Eigenlijk wel apart, hier hoogst illegaal maar bv in de US vrij normaal, zie Cabelas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Groot genoeg om niet door te gaan naar he volgende waypoint. En je moet ook vast nieuwe wandelschoenen gaan kopen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paulus Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 T6 cache ?? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) 28 minuten geleden zei paulus: T6 cache ?? Gelukkig haak ik af, bij caches met een D en/of T hoger dan 4 27 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden