Peetee Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Kent iemand dit boek? Het is blijkbaar al een jaar of vijf/zes uit, maar ik had er nog niet van gehoord: Vijf (Ursula Poznanski) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lighthouse777 Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Dit is een heel bekend boek, ook verkrijgbaar als e-book. Ik weet niet of de cache 'Vijf' nog bij Nunspeet ligt, maar er was dus ook een nachtcache nav dit boek. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Ik kende het ook nog niet. Wel Erebos, een van haar jeugdboeken. Ik zal binnenkort eens in de bieb gaan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 juli 2019 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2019 8 uur geleden zei Lighthouse777: Dit is een heel bekend boek, ook verkrijgbaar als e-book. Ik weet niet of de cache 'Vijf' nog bij Nunspeet ligt, maar er was dus ook een nachtcache nav dit boek. Deze cache dan zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 9 juli 2019 Share Geplaatst 9 juli 2019 10 uur geleden zei Peetee: Kent iemand dit boek? Het is blijkbaar al een jaar of vijf/zes uit, maar ik had er nog niet van gehoord: Vijf (Ursula Poznanski) Hier zouden ze een mooie thriller van kunnen maken voor op het witte doek. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verhoeven Geplaatst 9 juli 2019 Share Geplaatst 9 juli 2019 Ik heb het e-boek in mijn verzameling en zet het op mijn lees-lijst voor de komende vakantie. Dank voor de tip. Wie weet ga ik de cache ook nog eens doen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lighthouse777 Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Peetee, inderdaad is het de cache, die jij aan hebt gegeven. Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik was niet thuis. Ik zie dat de cache alleen een andere co heeft, maar het was een leuke wandeling in een prachtig gebied, met onverwachtse waypoints. Zelf heb ik het e-book niet, maar ik weet dat het op de facebookgroepen wel gedeeld is. Ik heb het boek wel gelezen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden