Spring naar bijdragen

8 nov. 2018 - Website: User profiles


Linkalovers

Aanbevolen berichten

Geocaching.Com heeft de website aangepast: Release Notes (Website: User profiles)

           "

With today’s release, JavaScript no longer works on Geocaching user profile pages. This change was made to address GDPR (General Data Protection Regulation) and general security concerns.
 
For users who have added content to their profile page, we suggest checking to confirm it is still displaying as expected. We’re sorry for any disruption this change may cause. 

.........
.........

           "
  

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

9 minuten geleden zei Peetee:

...Heeft voor mijn profielpagina geen gevolgen ...

Voor die van mij ook niet. Af en toe 'plak' ik daar een plaatje, maar verder is de pagina geheel standaard en daar zit geen Javascript in.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit voor iedereen geldt, die m.b.v. de Gsak macro zijn statistieken in zijn GC.com profiel zet, dan zal Gsak waarschijnlijk wel een update hiervoor ( moeten ) uitbrengen.

Hebben anderen ( op deze website ) dezelfde problemen met deze macro? De enige melding die ik op de Gsak website kan vinden is hierzo

Alle Gsak 8.7.1 updates: hierzo

Updates van de macro FindStatGen3.gsk: hierzo

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij wel. 

De volgende twee pagina's bevatten exact dezelfde html code

https://www.geocaching.com/profile/?guid=e5f367d0-e705-44b0-926b-c5c7a7b9b975

http://geocaching.technetium.be/gcprofile.htm?guid=e5f367d0-e705-44b0-926b-c5c7a7b9b975

Omdat je niet meer kunt in en uitklappen heb ik bij de eerste nu alles uitgeklapt en bij de tweede een truckje moeten toepassen om alles tijdens het laden weer in te klappen.

De tweede vind ik een stuk overzichtelijker dan de eerste.

Tc

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk wel eens op profielpagina’s wanneer ik caches zoek van een bepaalde Co, bijvoorbeeld als ik heb gehoord dat anderen erover te spreken zijn. Soms kijk ik dan ook bij de banners op de pagina om te zien of daar iets leuks bij staat.  Een enkele keer heb ik het profiel ook wel eens nodig gehad om een mistery op te lossen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Linkalovers:

Ik vraag me wel eens af, wie er überhaupt regelmatig naar zijn/haar eigen profielpagina kijkt, laat staan naar die van een ander.

Ik kijk regelmatig op de profielpagina van andere cachers. Wanneer ik vragen krijg of zelf vragen heb over een cache of iemand heb ontmoet ergens, dan vorm ik mij een indruk met wie ik te maken heb. Welke caches heeft het team in kwestie bezocht, welke geplaatst. Is het team regelmatig op pad, regelmatig online enzovoort. Bovendien vind ik het leuk om eventuele foto's te zien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...