Spring naar bijdragen

aan succes ten onder?


Geepjes

Aanbevolen berichten

Overdaad schaadt en een hoop caches op nog geen 200 Meter afstand van elkaar vind ik geen bal aan.

 

Voor wie er wel een bal aan vind, vandaag is de langste dag van het jaar. Je kan er minimaal 25 scoren als je door werkt in CacheDorado. Suc6 voor degene die dit leuk vinden. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Overdaad schaadt en een hoop caches op nog geen 200 Meter afstand van elkaar vind ik geen bal aan.
Voor wie er wel een bal aan vind, vandaag is de langste dag van het jaar. Je kan er minimaal 25 scoren als je door werkt in CacheDorado. Suc6 voor degene die dit leuk vinden. ;)

Yes, maandag 28 gaan C@rlos en JandeBehanger een boel caches scoren in en rond 's Hertogenbosch.

We nemen voor 2 man 4 gpsen mee, de Streetpilot 2610, 2 Vista's en nog een Geko 201.

We gaan een route doen met 40 caches, de naam voor dit gebeuren is "Haalslag Brabant". :ph34r:

Om ea te realiseren gaan we vroeg weg en met vroeg bedoel ik errug vroeg, nog voor dat die Hollanders 's morgens weer hun file spel spelen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, maandag 28 gaan C@rlos en JandeBehanger een boel caches scoren in en rond 's Hertogenbosch.

We nemen voor 2 man 4 gpsen mee, de Streetpilot 2610, 2 Vista's en nog een Geko 201.

Hebben jullie echt in elke hand een GPS nodig om te denken dat je aan 't geocachen bent?

 

Scoor ze ... en vergeet 't bier niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, maandag 28 gaan C@rlos en JandeBehanger een boel caches scoren in en rond 's Hertogenbosch.

We nemen voor 2 man 4 gpsen mee, de Streetpilot 2610, 2 Vista's en nog een Geko 201.

Hebben jullie echt in elke hand een GPS nodig om te denken dat je aan 't geocachen bent?

Scoor ze ... en vergeet 't bier niet!

De Streetpilot 2610 voor de routing.

De Gek 201 voor het simpele werk.

De Vista's voor het gewone werk.

 

Huh, welk bier? :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, maandag 28 gaan C@rlos en JandeBehanger een boel caches scoren in en rond 's Hertogenbosch.

We nemen voor 2 man 4 gpsen mee, de Streetpilot 2610, 2 Vista's en nog een Geko 201.

We gaan een route doen met 40 caches, de naam voor dit gebeuren is "Haalslag Brabant". 

Om ea te realiseren gaan we vroeg weg en met vroeg bedoel ik errug vroeg, nog voor dat die Hollanders 's morgens weer hun file spel spelen

 

ben benieuwd hoe de logistiek er uit ziet op zo'n dag :kiss::D

GeoTeeth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boompjes....het Bos...........?

Ik ken alleen maar "micro's" & "Den Bos(ch)"

 

Geplaatst op June 20 2004, 23:40:01

--------------------------------------------------------------------------------

QUOTE (Johannes @ June 20 2004, 21:17:21 )

terwijl in die regio ook echte caches zijn geplaatst, o.a. door ChezIvan en Hopman Henk. Caches die beslist de moeite waard zijn, maar die opgaan in de regionale snelshit en daardoor amper meer worden bezocht.

 

 

Ik heb die van Chezivan en HopmanHenk er wel uit gevist  En die ik van van hun heb gedaan heb ik van genoten.  Zeker dat omgekeerde van Henk zonder al te veel te verraden  Zelf heb ik ook nog een aanrader Pink Cache Nr. 1 "Golfen?"

Maar met een boog omheen rijden klopt denk ik wel een beetje. Ik zelf kijk b.v niet meer op de cache pagina zelf naar nearby

 

Inderdaad, en dat is jammer. Geocachers associëren 'Den Bosch' al ruim een jaar met inferieure drive-in trash  en rijden er met een boog omheen, terwijl in die regio ook echte caches zijn geplaatst

 

:kiss::(:D

 

Voor al diegenen die door bijvoorbeeld bovenstaande ongefundeerde - want van de hand van mensen die mijn caches nog NOOIT hebben gedaan of gelogd - opmerkingen op een verkeerd been gezet zijn, zet ik hierbij maar eens op een rijtje wat het door mij als CacheDorado 's-Hertogenbosch en omgeving gedoopte gebied te bieden heeft.

Er zijn nl. mensen die het nodig vinden om consequent en doelgericht mijn caches en mijn persoon in een slecht daglicht te stellen ! Ik ik kan niet anders dan hierbij nadrukkelijk de naam te noemen van Megaheks c.s. :D

 

Ik stel iedereen voor om eerst de logs te lezen van mijn caches voordat ze uitgaan van dit soort "beschadig Geopatra" onzin verhalen ==> dat zijn de ware recensies !! :) En het gros van deze echte cachers vindt het ook niet nodig om op een site als geocaching.nu onbetrouwbare waarderings staatjes in te vullen. ( waarschijnlijk komen ze ook nooit op die ....site).

 

Het CacheDorado kent geen omschreven grenzen en heeft nu een straal van zo'n 15-20km. lengte.

In dit gebied liggen inderdaad grotendeels caches van mijn hand dwz. Geopatra en Peter@RedRocks, maar er zijn ook caches van ChezIvan, Woutloper , Hopman Henk,Gestoorde Gps Juf Mijk. En misschien vergeet ik nog wel iemand.( excuus dan).

Aantallen en soorten:

 

* drive in- micro: 12x

* anderssoortige traditionals: minimaal 10

* multicaches: +/- 50x , waarvan ruim 40 van mijn hand !!! In alle soorten van lengtes en gradaties.

* virtual: 1

 

Zoals u ziet zijn alle opmerkingen in de stijl zoals boven aangehaald totaal onjuist, volledig en onterecht denigrerend en enkel gericht op het beschadigen van mij = Geopatra.

 

Inmiddels heb ik het team van moderatoren gevraagd om mij te beschermen tegen dit soort achterbakse praktijken die telkens weer op mijn persoon gericht worden.

 

 

" Je maintiendrai"

 

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben benieuwd hoe de logistiek er uit ziet op zo'n dag :kiss:  :D

Niets bijzonders, gewoon 2 man in een auto.

Zorg dat je geen waardevolle spullen in de auto achterlaat, dus de Streetpilot 2610 gaat iedere keer mee in een rugzak.

Eten en drinken mee, want onderweg kopen kost een uur = 3 caches scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Gek 201 voor het simpele werk.

precies de goeie gekocht :kiss:

Inderdaad, daar komt nog bij dat in een omgeving met slecht ontvangst zoals de Larserbos cache, de Geko 201 beter instaat was om tenminste 3 sats te ontvangen, terwijl ik daar vrijwel niets aan mijn Vista had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ergens op pagina 2 zegt dwarreltje dat sommige mensen geen behoefte hebben aan veel caches op een hoop, en dat ze in Groningen grote afstanden moesten rijden met de auto. Wat nu als ik geen auto heb (is zo), dan zijn veel caches op een hoop wel prettig, want zo ver kan je niet fietsen.

En als je een dagje wil lopen/ cachen, je kan ook een leuke uit 'de hoop' kiezen, zonder op de andere te letten.

Ook in de driehoek zijn veel leuke caches, waar dwarreltje zo van houd. Ik snap het probleem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het probleem niet.
Ik ook niet.

Geopatra is lekker bezig caches te leggen in 's Hertogenbosch.

Geweldig!

Ik ga maandag 28 juni naar die omgeving en zal die caches daar proberen te evalueren.

 

Waar ik behoefte aan heb bepaal ik zelf wel.

Wat ik minder leuk vind is een lange puzzle cache, zonder een kontrolepunt, zodat je niet weet of je eindkoordinaat goed is.

Het resultaat is vaak dat er behoorlijke oppervlakte fors doorwoeld en omgespit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...