Peetee Geplaatst 12 november 2018 Share Geplaatst 12 november 2018 Ik heb nog even doorgezocht op internet en kwam hier terecht: https://hollandshoop.ntr.nl/# Zou het iets met dat spel te maken hebben? Of is dit dat interactieve spel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 november 2018 Share Geplaatst 12 november 2018 Dit kijkt me het interactieve spel. Over de speurtocht heb ik ook nog niets kunnen vinden. Wel gevonden dat er volgend jaar weer een nieuwe serie uit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 november 2018 Share Geplaatst 28 november 2018 Ha fijn, het werkt weer! Kopje koffie? Er is gevulde speculaas bij vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 november 2018 Share Geplaatst 28 november 2018 Doe mij maar een bakkie regenboog! ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 december 2018 Auteur Share Geplaatst 1 december 2018 (bewerkt) Hallo allemaal In het café is het een gezellige boel, vol met pepernoten en chocoladeletters. Komen jullie straks langs voor een bordje snert met roggebrood? Vanavond is er inloop met banketstaaf en chocolademelk Iedereen die niets te doen heeft, of er juist even tussen uit wil, om te relaxen, is van harte welkom. Harry en de echte Sinterklaas gasten: Heel veel plezier! Reken maar dat er veel aan jullie gedacht wordt Liefs van de Kikkers 1 december 2018 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 december 2018 Share Geplaatst 1 december 2018 Hoi kikkers Vanavond kom ik gezellig langs voor een beker chocolademelk. Kunnen we geen knutselclubje houden straks? Ik kan nog wel wat hulp gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 december 2018 Share Geplaatst 1 december 2018 Lekker kikker. Een kopje snert met roggebrood. Vanavond gaat me niet lukken want we gaan naar een verjaardagsfeestje. Maar jullie laten vast wel een stukje banketstaaf voor me liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 december 2018 Share Geplaatst 2 december 2018 Wat wordt er geknutseld? Werk je aan een nieuwe cache? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 december 2018 Share Geplaatst 2 december 2018 Ik ben een surprise aan het maken. Altijd ideeën genoeg, maar de uitvoering valt wel eens tegen. Het kan zomaar gebeuren dat ik halverwege besluit toch maar iets anders te maken. Dat komt ervan als je twee linkerhanden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 december 2018 Share Geplaatst 2 december 2018 Aha. Ook leuk om te doen. Daar wil ik best mee helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 december 2018 Share Geplaatst 5 december 2018 Het is gelukt, surprise en gedicht staan klaar om te vertrekken naar de plaats waar we Sinterklaas gaan vieren. Fijne avond allemaal en veel plezier voor diegenen die pakjesavond hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 5 december 2018 Share Geplaatst 5 december 2018 Dankjewel regenboog, jullie ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2018 Share Geplaatst 22 december 2018 Wat een donker weer de laatste dagen, veel regen ook. Tijd om het café weer eens te poetsen en mooi aan te kleden voor Kerst. De haard is aan. Wie wil kan over een uurtje aanschuiven, we serveren zuurkool met spekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 22 december 2018 Share Geplaatst 22 december 2018 Ik kom misschien later wel aan schuiven. Eerst even een tukje doen wat een nadeeltje is van een nachtwerker. Voel al wel de warmte van de haard of zou het onze houtstoof zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2018 Auteur Share Geplaatst 22 december 2018 Lieve allemaal, lieve Regenboog. Wat is het hier mooi versierd. Echt heel gezellig. Het café is gewoon geopend tijdens de Kerstdagen. Beide dagen gaan we gourmetten. Iedereen is van harte welkom om aan te schuiven. Mochten jullie geen gelegenheid hebben om naar het café te komen: Prettige Feestdagen! Liefs van drie Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten