Spring naar bijdragen

Vlindertje Is Niet Meer


@rend

Aanbevolen berichten

"Niet echt locaties waar ik dagelijks kom" denk ik dan. Aan de andere kant, de OC caches worden ook niet dagelijks gevonden. Veel onderhoud zal er dus ook niet nodig zijn. Maar het zou wel mooi zijn als ze blijven bestaan, jawel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In the good old days of geocaching werd niet echt streng gecontroleerd op toestemming! Mijn eigen eerste cache heb ik (nitwit dat ik was) in 2003 al ter review aangeboden voordat ik toestemming had. Misschien zou het wel weken duren voordat de gc-reviewer aan de cache toekwam (dacht ik) dus ik mailde naar de beherende instantie voor toestemming en gaf op het GC-formulier aan dat ik een mailtje had gestuurd. BAM! Voor ik het wist stond de cache online. En vervolgens bleek dat het gebied van een heel andere organisatie was dan gedacht ...

Approvers uit die tijd hadden zo hun tekortkomingen, net als die van tegenwoordig. Waarschijnlijk was het Yotian Soldier (zegt iemand dat nog iets??).

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ging mij niet zozeer om het conflict geval maar om de achterbakse manier waarop "brouwertjes" zijn zin door wil drijven. Hij had zeker 3 jaren de tijd om dit met Geowolf en/of GC te bespreken. Maar gezien het communicatieprobleem van "brouwertjes" zal dit waarschijnlijk niet gelukt zijn. Dat hij dan zonder enig respect zo'n opmerking plaatst en de boel op stang jaagt is simpelweg respectloos en asociaal.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is geen enkel probleem als je een oude cache hebt die conflicteert met een nieuwe doordat de eindcoords van de oude niet doorgegeven hoefden te worden.
Met een mailtje naar de reviewer door de owner van de oude cache kunnen de coördinaten daarvan alsnog in de database toegevoegd worden en maakt de reviewer er een opmerking bij dat de eigenaar van zowel de oude als de nieuwe cache er niets aan kunnen doen dat hun eindpunten een afstandsconflict hebben.
Zulks is me zelf bij navraag bij een reviewer gebleken en zo is het bij een oude cache van mezelf die dat probleem had ook uitgevoerd.
De nieuwe hoeft niet te wijken en de oude ook niet.
Tenzij het natuurlijk om tien meter afstandsverschil gaat, maar ik heb zo'n idee dat dat hier wat meer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een radius van 100 meter zijn er nog genoeg locaties voor een doosje. De exacte locatie is echter ook thuis uit te rekenen. Geowolf heeft dat met opzet zo gedaan, dat heeft hij mij destijds verteld. Het gaat namelijk niet om een moeilijke puzzel, maar om cachers in contact te brengen met Vincent van Gogh. Dat sommige mensen de bedoeling van het spel niet begrijpen en dus rechtstreeks naar de eindlocatie rijden zegt dus niets over Geowolf.

Maar dit draadje gaat over het overlijden van Geowolf/Vlindertje en wat er met zijn geocache-erfenis gaat gebeuren.

Kunnen we het daar alsjeblieft bij houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geowolf begreep het spelletje juist heel goed, en juist daarom had hij dat escape mogelijkheid ingebracht voor de mensen die net als hij van het spelletje geocaching houden maar zich niet wil vermoeien met de randdwaasheden zoals het oplossen van een puzzel

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Harrie ik probeer helemaal mijn zin niet door te drijven. Kun je aangeven wat je niet snapt aan mijn bericht?

Waarom zou ik dit met GC moeten bespreken. Het interesseert mij echt geen worst. Als eigenaar van een cache zou ik echter zelf niet willen conflicteren. (Kun je dit snappen Harrie?)

 

Naj16: als je naar de eindformule en de listing kijkt kan iemand van de kleuterschool de eindlocatie al bepalen hoor :-)

 

@Bloodwoosj Je geeft hier verkeerde informatie. Ook de oude dienden de eindcoordinaten door te geven toen daar om gevraagd werd. Kortom de opmerking dat beiden er niets aan kunnen doen is gewoonweg kolder. Als de CO van de oude cache gewoon de coördinaten had dorgegeven had de nieuwe er niet gekomen. Er is mij door een reviewer gemeld dat bij het nalatig zijn met het doorgeven van de oude coördinaten de oude moet wijken voor de nieuwe. De nieuwe heeft namelijk niets fout gedaan, de oude wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...