Misterbaco Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 Hoi kan iemand mij vertellen hoe ik mijn creditcardnummer kan veranderen bij jaarlijkse automatische betaling van geocaching.com MVG Misterbaco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 Dat kun je hier aanpassen. Klikken op "Hernieuw betalingsmethode". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misterbaco Geplaatst 11 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2017 Geweldig dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misterbaco Geplaatst 11 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2017 (bewerkt) Ik heb nu mijn nieuwe creditcard ingevuld alleen er staat KOOP NU alleen ik ben nog lid tot aug 2017 Ik weet niet of dat kwaad kan Op die link staat lidmaatschap vernieuwen Hernieuw betalingsmethode staat er niet bij 11 mei 2017 bewerkt door Misterbaco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 Ik vind het wel erg ver van te voren, maar ik ben gewend dat het nieuwe lidmaatschap tot nu keurig op de dag ingaat dat het oude afgelopen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misterbaco Geplaatst 11 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2017 Oke maar het gaat om het veranderen van mijn creditcard nummer ik heb een andere kaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij gaat het goed. Ik meen me namelijk te herinneren dat ik dat vorig jaar ook zo "spannend" vond omdat het lijkt alsof je een nieuw lidmaatschap aangaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 (bewerkt) Ik zou er ok wel voor durven gaan, je moet toch ook je teamnaam opgeven. 12 mei 2017 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team kruupi Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Ik heb ook een ander probleem nl.... ik heb geen creditcard meer en kan dus bij "Hernieuw betalingsmethode" geen veranderingen doen. Is er een andere manier om via de Ing bank te betalen. Op 4 februari loopt mijn lidmaatschap af. Wie heeft een tip. Groet Peter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Er zijn diverse webshops waar je een premium membership kunt kopen. Nadeel is wel dat je dat elk jaar handmatig moet doen en dat je iets meer betaalt. O.a. https://www.geocachingshop.nl/nl/960-groundspeak-premium-membership Er zijn vast nog wel meer webshops die dit doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team kruupi Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Oke. dat weet ik wel...maar ik wil graag automatisch betalen en er verder geen omkijken naar hebben. Wanneer mijn lidmaatschap nu op 4 Feb. verloopt dan ben ik toch ook alles kwijt...bv mijn gevonden caches en gegevens ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rcairpower Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 (bewerkt) Alleen je premium membership verloopt, als het goed is blijven je gevonden caches en gegevens gewoon bewaard op je basic account. Je kan dan alleen geen premium caches meer zien op de kaart, tot het moment dat je weer een premium membership hebt. Heb me in het verleden hier ook eens zorgen gemaakt bij het aanpassen van de creditcard gegevens, is toen in ieder geval goed gegaan. 2 februari 2018 bewerkt door rcairpower Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Helaas kun je niet direct bij GrondSpraak met Ideal betalen. Maar je kunt wel via Paypal betalen - en Paypal kan je koppelen aan een nederlandse rekeningnummer. Je kunt zelf kiezen om vooraf een bedrag op je PP-account te hebben staan, of dat het na je aankoop wordt aangezuiverd. Een creditcard is dus niet perse nodig voor je premium account. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Hallo Birdie.NL hoe stel je dat in betalen via Paypal. Ik kan het nog nergens vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rcairpower Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Van de geocaching.com site: Switch payment method from credit card to Paypal In your settings, select Membership. Select Stop Recurring Membership. This will not affect the expiration date of your current Premium membership. Follow these instructions to purchase a new membership on Geocaching.com then choose Paypal as your payment option. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden