Spring naar bijdragen

Jeremy Irish Is Niet Langer De Eerste Man Bij Groundspeak


Geoman

Aanbevolen berichten

René ik ben het met je eens dat sommige "reltrappers" op dit forum Norm-aal zouden moeten doen!!!

In 2017 gaat geocaching.NL het maken, denk ik....

 

De vaste gasten staan open voor een goed gesprek, maar voor muiters is weinig begrip verwacht ik.

Mag ik modurator Cachetor ook uitnodigen voor een drankje in het café?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bryan heb ik wel eens ontmoet. Op een event hier in Eindhoven.

Of ze ook aan andersom uitnodigen doen, weet ik niet. Zouden ze er een event van maken?

Op zich prima natuurlijk als er nieuwe ideeën komen!

 

Ja. Dat was de Block Party, daar ben ik geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze toch echt op een ander event gezien en gesproken. Zijn Jeremy en Bryan dan al twee keer in
Eindhoven geweest?
Op de Blockparty heb ik ze niet gezien of gesproken. Jammer, zovaak komen Jeremy en Brian Roth niet in The Netherlands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vermoedde ik al, toen hebben de Kikkers Kikker en KikkerS Bryan nog geknuffeld en Jeremy bijna net zo enthousiast begroet. Regenboog2 hebben hun eigen privé feestje gegeven.
Domi: Weet jij waarom we elkaar die dag niet hebben gespoken?
Wij willen je Nl erg graag meten and kreten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze toch echt op een ander event gezien en gesproken. Zijn Jeremy en Bryan dan al twee keer in

Eindrogen geweest? Op de Blockparty heb ik ze niet gezien of gesproken. JAmmerzoden, zovaak komen Jeremy en Brian Roth niet in Te Nerherlands.

 

XXX VOOR Jeremy en Bryan van Kikkertje

 

Ik heb Bryan kort gesproken op de Block Party.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kikkers, ik zou jullie ook heel graag leren kennen!

Vandaag wel regenboog2 in de armen kunnen sluiten ?

Ik was ongeveer 30 minuten op het Fest, langer zat er niet in. Ik had een dringende andere afspraak: mijn zoontje die op die dag afzwom voor diploma c ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, Oké, Oké, Luister:

De Kikkers willen/kunnen het niet langer meer ontkennen, alhoewel we dát héél graag zouden willen.

We zijn inderdaad bij Bryan en Jeremy, tijdens een Event in 2007 op bezoek geweest.

 

Tsjaa, wat zegt dat? We komen wel eens vaker op een Event, maar meestal in Nederland...

Verzoek aan Bryan en Jeremy, dit maal schriftelijk, willen jullie mijn log terugplaatsen? Oók Publisher/revieuwer Wildeman is hier van op de hoogte...

 

Zo! De verslaggevers van de roddelpers zou hééél graag sommige geocachers in dienst willen nemen...

Hello Jeremy en Bryan,

We start again "Please te meet you, and so on............

Your Welcome....

Kindly regards

Grz de KikkerS

Speciaal voor Bryan en Jeremy van geocaching.com:
Willen jullie contact opnemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...