regenboog2 Geplaatst 29 juni 2017 Geplaatst 29 juni 2017 Als ik het goed begrijp zitten jullie morgen weer niet in de hoek waar het veel gaat regenen Pa en Ma. Jammer voor de tuin. Ik denk dat we dan maar bij jullie op het terras moeten komen zitten! Kopje thee?
de kikkers Geplaatst 30 juni 2017 Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen allemaal Lekker Regenboog: een kopje thee bij het ontbijt lust ik wel. Hier regent het ongeveer net zoveel als bij Pa en Ma denk ik, maar wij hebben geen volkstuin. Alleen een tuin en een vijver. Maar goed, dan zijn Pa en Pa nog niet van hun probleem af. Dat wordt dan toch maar de tuinslang uitrollen. Als iedereen dat doet, komen we toch wel in Zoetermeer uit? Ideeën zijn van harte welkom. Groetjes van Kikkertje
Pa en Ma Beer Geplaatst 30 juni 2017 Geplaatst 30 juni 2017 Ik heb gister avond alles bij elkaar gedanst. Maar de regen is in Berlijn gevallen Is er nog koffie
Helmine Geplaatst 30 juni 2017 Geplaatst 30 juni 2017 Als je je lederhose aantrekt gaat het natuurlijk ook mis....
Peetee Geplaatst 30 juni 2017 Auteur Geplaatst 30 juni 2017 Ik heb gister avond alles bij elkaar gedanst. Maar de regen is in Berlijn gevallen Zul je weer net zien. Goed besteld, maar verkeerd bezorgd ...
Pa en Ma Beer Geplaatst 30 juni 2017 Geplaatst 30 juni 2017 Het is gelukt wij hebben een buitje gehad. De regen ton zit net een bodempje in. Onder de fruitbomen is het nog gewoon droog. Dus ik huppel nog maar even door.
regenboog2 Geplaatst 30 juni 2017 Geplaatst 30 juni 2017 Hier is vandaag ook alleen maar een drupje gevallen, maar wij hadden gisteren al meer geluk. Ze zeggen dat het morgen weer meer gaat regenen. In het weekend vind ik dat wat minder, maar voor de natuur is het hard nodig. Ik zal proberen wat naar het westen te sturen Pa en Ma. Hoe is het met jullie vijver kikkers? Bij ons is het water de laatste dagen flink gestegen. Dan komen ineens weer allerlei vogels in onze tuin badderen, een leuk gezicht. Vanavond moet ik alleen eten, of eet er iemand mee in het café? Ik ga nu naar de visboer, makreel halen. Voor de zekerheid neem ik extra mee. Ik doe wel gemakkelijk hoor, met bruin brood en een salade erbij. Over een half uurtje staat het klaar.
thex Geplaatst 30 juni 2017 Geplaatst 30 juni 2017 De kikkers zitten 10 vijvers verderop. Gek. @Pa beer, kunnen we een foto zien met die lederhose (ik neem aan dat ma beer die niet aantrekt) ?
Pa en Ma Beer Geplaatst 30 juni 2017 Geplaatst 30 juni 2017 Het regend in Zoetermeer Tijd voor een borrel Morgen naar DeBruineBeren hij is jarig Dus op de camping in Zeewoolde. trusten
regenboog2 Geplaatst 30 juni 2017 Geplaatst 30 juni 2017 Jippie, nu maar hopen dat het onder de fruitbomen ook nat wordt. Veel plezier op het feest morgen.
regenboog2 Geplaatst 1 juli 2017 Geplaatst 1 juli 2017 Goedemorgen allemaal Hier heeft het de hele nacht geregend Pa en Ma, bij jullie ook? Een lekkere lenteregen, dus niet alles spoelt meteen weg. Het ontbijt staat klaar en straks zorg ik weer voor verse broodjes bij de lunch. Fijne dag!
barny Geplaatst 1 juli 2017 Geplaatst 1 juli 2017 Morgen naar DeBruineBeren hij is jarig feliciteer je hem van ons vanuit een zonnig Denemarken en slepen jullie die bruine ook weer mee naar het laatste BBQ event?
regenboog2 Geplaatst 1 juli 2017 Geplaatst 1 juli 2017 Ha Barny, wat fijn dat je mooi weer hebt! Heb je al mooie caches gevonden? Fijne dag.
Aanbevolen berichten