regenboog2 Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Ja, lekker. Ik wil zo meteen wel starten met een lekker kopje thee. Ik zal korelkoeken meebrengen, dat zijn koeken met nootjes erop ( van de molenbakker). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 dankzij volledige medewerking van alle groundspeak vrijwilligers en het vaste personeel ben ik in de gelegenheid gekomen om mijn 50ste prutser account aan te maken dat wil ik natuurlijk niet ongemerkt aan voorbij gaan en heb dan ook een geocache event aangemaakt daar zijn alle cafe gangers natuurlijk ook voor uitgenodigt alle niet cafegangers ook trouwens Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Hallo thex De mol is........Thomas! En Sanne heeft gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Helmine, ik wilde je via een PB iets vragen over Bushmills, maar je kan geen berichten meer ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 (bewerkt) Barny: Leuk Natuurlijk kom ik naar je 50e verjaardag. Alvast Gefeliciteerd Ik kan alleen niet uit het bovenvermelde bericht lezen op welke dag/ tijdstip je verjaardag plaatsvindt Dat hoor ik nog wel Liefs je "eigen" "lieve, schattige, donzige" Kikkertje Gasten:Barny is binnenkort jarig: De flessen mogen op tafel Kikkertje 11 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Thex incognito http://www.thebetterindia.com/wp-content/uploads/2016/02/clean-up-attukal.jpg Barny is er nog plek op het event. Wij gaan aan de borrel. Groet Pa e Ma Beer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Proost pa en ma. Ik heb genoten van het filmpje over de festiviteiten in India. Indrukwekkend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Bedankt Pa en ma Beer. ik vroeg me al enige tijd af of er hier een vuilnisophaaldienst is. Ik weet ook niet waarom. Maar die is er . Dus Sanne is het geworden, en Chris-de-onbekende de mol. Als ik terug ben maar eens analyseren wat die gedaan heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Het ontbijt staat klaar Met vanmorgen als extra: warme chocoladebroodjes... Groetjes van Kikkertje 12 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 (bewerkt) Helmine, ik wilde je via een PB iets vragen over Bushmills, maar je kan geen berichten meer ontvangen. Jaja. hoewel Bushmills hier in India niet geschonken wordt, heeft het openen van de fles een extra attribuut nodig in handen van Mss H. Zo te zeggen: de geest blijft nu in de fles. Bedoel je met PB Piggy Brief ? Daar zijn alle cafe gangers natuurlijk ook voor uitgenodigt alle niet cafegangers ook trouwens Hee prutser50. Is dat event op de goede plek deze keer, of komen er weer "genodigden" op een alternatieve snack locatie uit ? Helaas ben ik dan nog niet thuis dan, maar kan ik nu alvast loggen (inkluis eventuele schaars aanwezige tb's) ? De datum komt me ook bekend voor 12 maart 2017 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 (bewerkt) Goedemorgen Thex, Lekker geslapen? Wat lees ik : Ga jij ook naar de verjaardag van Prutser50? Ik ben ook uitgenodigd Tot zo Kikkertje 12 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Ik zit buiten, met een kleed. Wie wil kan mee picknicken. Neem een trui mee, dan is het lekker in het zonnetje. Ik heb voor iedereen broodjes, drinken en fruit meegenomen. Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Dankjewel Regenboog: We hebben gepicknickt, bij familie in de tuin We hebben daar geen enkele kikker aangetroffen Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 En hebben de kikkerrinnen de puzzel al af. Groetjes Pa en Ma Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Pa en Ma Yep! Dat is in dat tuintje van familie helemaal goedt gekomen Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten