barny Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Het is juist helemaal positief, Ruim een halve eeuw geleden koste het gewoon een dagloon om alle uitwassen van de mensheid, in het rariteitenkabinet te mogen aanschouwen , nu kost het niets, prachtig tóch. En zodra je je eigen nog in waarde laat en niet verlaagt om je uit te dossen als wandelende TB worden er geen foto's gemaakt, Jij bent niet interessant voor die droeftoeters maar het plaatsen van de "gezien op het event" belediging Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 (bewerkt) Barny Ik ga voorzichtig denken, dat we het vandaag, over de Lost Places op veel punten, eens gaan worden? Ik sla de koffie over, en biedt je maar iets te drinken aan Groetjes van Kikkertje 23 februari 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 (bewerkt) Hoewel het niet vaak genoeg gezegd kan worden is nu een dezelfde bericht iets overdreven Barny 23 februari 2017 bewerkt door barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Barny?Wat bedoel je nu? Dat watertje van mij of die foto van jou? Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 (bewerkt) Ik ben toe aan gezelschap en een kopje rustgevende thee. Wie komt er gezellig ook iets drinken? Alvast bedankt Kikkertje 23 februari 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Ha die kikker, ik wil ook wel een bakje thee. Ben je nog niet uit je jasje gewaaid? Ik hoor sta het flink waait aan de kust en dat hier en daar vrachtwagens omvallen. Ik sta momenteel in de erwtensoep te roeren. Er is genoeg, iedereen mag aanschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Barny? Wat bedoel je nu? Dat watertje van mij of die foto van jou? Kikkertje ik plaatste per ongeluk 2 x het zelfde bericht, #OepsMomentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Speciaal voor Barny Een foutje maken is menselijk hoor. Regenboog: Het gaat hier nog steeds enorm te keer, Voor wie mag ik koffie of thee inschenken? Groetjes van Kikker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Ik was eigenlijk wel blij met die wind. Ik hoefde helemaal niet te trappen toen ik terug kwam uit mijn werk. Alleen af en toe even in de rem knijpen, maar dat zijn de details. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Tovenaartje: Heel herkenbaar Wij hebben ook een dijk... Groetjes van Kikker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Hebben wij weer staan we op de campinng bij Arnhem. Vliegen de takken ons om de oren. Dus hebben we de caravan van middag maar midden op het veld gezet. Verder een mooi plekje hier. Hopenlijk blijft alles heel. En blijven de bomen staan. Hoor de wind waait door de bomen. je gelooft het niet ,maar Hier doen ze de afwas voor je. Groet Pa en Ma Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Dat neem ik gelijk aan Pa en Ma Kikker woont een groot deel van het jaar in Drenthe Je hoeft de vaat met dit weer alleen maar buiten te zetten....toch? Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Ik hoop met jullie mee! Toen ik naar huis reed waren hier alleen nog maar wat kleine takjes uit de bomen gewaaid. Maar met die windstoten weet je het maar nooit. Wat een luxe, die afwas. Het is een beetje uit de buurt, anders kwam ik even langs met de afwas van het café. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Ik sta paf met die wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Ik ook Diederikus Leuk om je hier aan te treffen. Heb je misschien nog gehaktballetjes meegenomen, met home-made zelfgemaakte pinda satésaus?? Heb je al plannen voor het weekend? Liefs van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten