Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal :)

 

De koffie en thee is gezet. Gezelschap is welkom :gossip:

Wij hebben zaterdag aangemonsterd om de schat van Mary Hyde te zoeken. Een uitdaging dus (als je het zo wil zien).

Om ons zelf moed in te drinken gaan we vanavond een fles whiskey openen. Die fles gaan we natuurlijk niet alleen op drinken, dus gasten zien welkom :shake2:

 

Het terras is geopend. Tv heb ik op het eventkanaal gezet, zodat we de vierdaagse van Nijmegen kunnen volgen.

 

Tot straks (O ja, bij de koffie is er appeltaart) :smile_coffee:

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat dit een oorlam heette op de boot?

Mensen die nog stevig willen eten voordat er aangemonsterd wordt: er staan kapucijners met spekjes op het menu en er is sla en/of appelmoes bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Regenboog: Waarom ben jij eigenlijk niet als kok aangemonsterd aan boord van ons schip? :chef:

 

Vanmorgen beginnen we met koffie en thee met een koekje. Als er gasten zijn die liever iets kouds willen drinken kan dat natuurlijk ook :cool2:

 

Vanavond staat er chili con carne op het menu met sla. Kom gezellig langs als je er zin in hebt :gossip:

 

Groetjes van

Kikkertje :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist nog niet dat jullie een schip hadden, maar ik wil best wel aanmonsteren als kok hoor. Zeker als dat eventueel in afwisseling kan met jullie. Vanavond schuif ik graag aan voor de chili con carne.

Morgen wordt het erg warm, dan zorg ik voor huzarensalade met rauwkost erbij (komkommer, uitjes, paprika, ijsbergsla, bleekselderij, tomaatjes). Dan kunnen we nog een ijsje na nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn nog even gaan wandelen vanavond en hebben een paar caches gevonden in de omgeving van het Oud Meer. De parkeerplaats daar stond bijna vol met auto;s, maar als je dan aan het wandelen bent zie je na een poosje helemaal niemand meer. Langs één van de paden aan de rand van het bos waren er al bramen rijp. We hebben we al een paar opgegeten. De rest is voor morgen bij het toetje in het café.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Welkom in het café :)

Regenboog: Dankjewel voor de bramen. Ik heb ze gebruikt om er bramencake van te bakken :chef:

Er is aanwezig: koffie, thee, frisdrank, veel ijsklontjes en bramencake. :cool2:

Gasten zijn van harte welkom :gossip:

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker, maar eerst even lunchen. Dan neem ik vanmiddag een stukje bramencake bij de thee.

Vandaag ben ik vrij. Jammer dat het zo warm is, daar kan ik niet goed tegen. Ik zit achter de laptop mysteries op te lossen, dan kunnen we misschien later deze week weer eens een rondje wandelen of fietsen. Ook niet gek, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe hier ook maar een paar spettertjes, maar naar ik begrepen heb is er elders in het land al een flinke bui gevallen, met blikseminslag en zo...

Voor vanavond code oranje, daar zit ik toch niet echt op te wachten. Ik weet nog wel de grote hagelstenen twee jaar geleden, hemelsbreed maar een paar kilometer bij ons vandaan. Ik ga dus niet heel hard dansen.

Eerst nog maar eens even een drankje doen op het terras. Iemand nog een ijsje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...