lemonjr Geplaatst 10 februari 2016 Geplaatst 10 februari 2016 Ja, ik heb dit probleem nu ook. Naast het e-mail probleem... En ik was dus inderdaad tijdelijk naar Gmail gegaan om het e-mail probleem te omzeilen. Maar desondanks ben ik nu ook 'inactive'...
Beukenootje Geplaatst 10 februari 2016 Geplaatst 10 februari 2016 Maar hoe kan ik een gmail adres koppelen aan mijn account als ik niet meer kan inloggen op dat account?
Sivota Geplaatst 10 februari 2016 Geplaatst 10 februari 2016 Mailtje schrijven? http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request
naj16 Geplaatst 10 februari 2016 Geplaatst 10 februari 2016 Beukenootje; als er gevraagd wordt om je account opnieuw te valideren kun je je gmail adres opgeven. Heb ik net gedaan, dat werkt.
Peetee Geplaatst 10 februari 2016 Geplaatst 10 februari 2016 Beukenootje; als er gevraagd wordt om je account opnieuw te valideren kun je je gmail adres opgeven. Heb ik net gedaan, dat werkt. Klopt, maar als ik het goed begrijpt kan Beukenootje niet meer inloggen bij zijn account, en kan hij dus ook niet bij zijn e-mailinstellingen komen om daar een gmail-mailadres toe te voegen.
naj16 Geplaatst 10 februari 2016 Geplaatst 10 februari 2016 Dat kon ik ook niet meer, en toen werd gevraagd om te valideren. En dan kun je voor gmail kiezen.
aladna Geplaatst 10 februari 2016 Geplaatst 10 februari 2016 Ik heb al sinds gisteravond problemen met het inloggen. Was zo dom om uit te loggen op de ipad en daar kom ik dus nu helemaal nergens meer op. Op de pc lukt het wel maar de kaart onder het inlogvenster blijft blanco
aladna Geplaatst 10 februari 2016 Geplaatst 10 februari 2016 Bij mij werkt het weer. Eerst via een ander emailadrs dan die bij KPN. Een code geactiveerd en daarna ook nog cookies verwijderd. Geen idee of het daaraan lag.
Flo van Co Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Geplaatst 10 februari 2016 Maar niet bij kpn terug gezet neem ik aan?
Zio56 Geplaatst 10 februari 2016 Geplaatst 10 februari 2016 Gisteren en vandaag ook het probleem met E-mail en validatie-bericht gehad. Heb gmail adres aangemaakt en daar de validatiemail naar toe laten sturen. Da's nu mijn primaire geocache mailadres geworden. Alles lijkt weer te werken!! Ook op gsm en iPad.
Beukenootje Geplaatst 11 februari 2016 Geplaatst 11 februari 2016 ik vroeg het niet voor mezelf, maar voor een college-cacher die niet op dit forum zit. Maar inmiddels lijkt daar alles opgelost, zonder alternatieve emailadressen ingesteld te hebben.
thex Geplaatst 11 februari 2016 Geplaatst 11 februari 2016 LackeyLuke schrijft gisteren dat KPN enkele changes doorvoert. Wellicht is dat nu rond. En:I'll likely be administratively validating the accounts once the issue with KPN is corrected.
Flo van Co Geplaatst 11 februari 2016 Auteur Geplaatst 11 februari 2016 (nog) niet... Maar ik ben dan ook nog niet naar een andere provider geswitched
Camperfietser Geplaatst 11 februari 2016 Geplaatst 11 februari 2016 Same trouble here also dutch account, please help im now an inactive premium member?????? Look at my stats and you will see for sure im not inactive!! (Camperfietser)
Team Mavos Geplaatst 11 februari 2016 Geplaatst 11 februari 2016 (bewerkt) Sorry, verkeerde meldig 11 februari 2016 bewerkt door Team Mavos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden