lemonjr Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Ja, ik heb dit probleem nu ook. Naast het e-mail probleem... En ik was dus inderdaad tijdelijk naar Gmail gegaan om het e-mail probleem te omzeilen. Maar desondanks ben ik nu ook 'inactive'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beukenootje Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Maar hoe kan ik een gmail adres koppelen aan mijn account als ik niet meer kan inloggen op dat account? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Mailtje schrijven? http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naj16 Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Beukenootje; als er gevraagd wordt om je account opnieuw te valideren kun je je gmail adres opgeven. Heb ik net gedaan, dat werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Beukenootje; als er gevraagd wordt om je account opnieuw te valideren kun je je gmail adres opgeven. Heb ik net gedaan, dat werkt. Klopt, maar als ik het goed begrijpt kan Beukenootje niet meer inloggen bij zijn account, en kan hij dus ook niet bij zijn e-mailinstellingen komen om daar een gmail-mailadres toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naj16 Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Dat kon ik ook niet meer, en toen werd gevraagd om te valideren. En dan kun je voor gmail kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aladna Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Ik heb al sinds gisteravond problemen met het inloggen. Was zo dom om uit te loggen op de ipad en daar kom ik dus nu helemaal nergens meer op. Op de pc lukt het wel maar de kaart onder het inlogvenster blijft blanco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aladna Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Bij mij werkt het weer. Eerst via een ander emailadrs dan die bij KPN. Een code geactiveerd en daarna ook nog cookies verwijderd. Geen idee of het daaraan lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2016 Maar niet bij kpn terug gezet neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zio56 Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Gisteren en vandaag ook het probleem met E-mail en validatie-bericht gehad. Heb gmail adres aangemaakt en daar de validatiemail naar toe laten sturen. Da's nu mijn primaire geocache mailadres geworden. Alles lijkt weer te werken!! Ook op gsm en iPad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beukenootje Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 ik vroeg het niet voor mezelf, maar voor een college-cacher die niet op dit forum zit. Maar inmiddels lijkt daar alles opgelost, zonder alternatieve emailadressen ingesteld te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 LackeyLuke schrijft gisteren dat KPN enkele changes doorvoert. Wellicht is dat nu rond. En:I'll likely be administratively validating the accounts once the issue with KPN is corrected. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 11 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2016 (nog) niet... Maar ik ben dan ook nog niet naar een andere provider geswitched Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camperfietser Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Same trouble here also dutch account, please help im now an inactive premium member?????? Look at my stats and you will see for sure im not inactive!! (Camperfietser) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Mavos Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 (bewerkt) Sorry, verkeerde meldig 11 februari 2016 bewerkt door Team Mavos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden