Flo van Co Geplaatst 9 februari 2016 Geplaatst 9 februari 2016 Ik krijg ineens alleen maar dit als hoofdlocatie: N/S ? ??.??? W/E ??? ??.??? Ook de kaart is verdwenen...
mvs team pooh Geplaatst 9 februari 2016 Geplaatst 9 februari 2016 Wij hebben sinds een kwartier dit zelfde probleem, zelfs bij onze eigen caches... Iets mis bij geocaching lijkt ons.
Flo van Co Geplaatst 9 februari 2016 Auteur Geplaatst 9 februari 2016 Nou dat is helemaal mooi, afgemeld, mag ik niet meer inloggen iets met validatiecode.
mvs team pooh Geplaatst 9 februari 2016 Geplaatst 9 februari 2016 Als je een cache wil loggen wordt er ook naar een validatiecode gevraagd.
Flo van Co Geplaatst 9 februari 2016 Auteur Geplaatst 9 februari 2016 Andere browser helpt ook niet... avondje rust... Er gaat nog meer mis, op ons profiel zijn we "inactief" gezet, ik kwam hierachter bij de vriendenlijst die ineens een stuk korter was, dat gaat niet goed zo...
thex Geplaatst 9 februari 2016 Geplaatst 9 februari 2016 (bewerkt) Status: Inactive Premium Member (Give a Gift Membership) Wellicht verlopen. ehhh nee: E-Mail Address: The "Send Email" feature is disabled because this user is currently inactive. Ernstig. Ik vond dit: According to the Help Center article Status Types in a Profile Page, an inactive member "has requested that their account be disabled". en: I believe an account can get the inactive status if the member's primary email address continually bounces back emails. I started seeing this status more frequently after Groundspeak had reputation issues with Comcast's email servers for repeatedly sending to invalid email addresses. Wellicht een ticket inleveren lijkt me. 9 februari 2016 bewerkt door thex
thex Geplaatst 9 februari 2016 Geplaatst 9 februari 2016 (bewerkt) Ik ook niet, maar Flo van Co wel. Telfort email wellicht ? 9 februari 2016 bewerkt door thex
Peetee Geplaatst 9 februari 2016 Geplaatst 9 februari 2016 Ik ook niet, maar Flo van Co wel. Oké, dat had ik niet begrepen. Maar goed, Pooh dus blijkbaar ook? Dus er zijn er meer ...
Flo van Co Geplaatst 9 februari 2016 Auteur Geplaatst 9 februari 2016 Nope KPN, en ik had geen problemen met e-mails die ik niet zou ontvangen (ander draadje)
thex Geplaatst 9 februari 2016 Geplaatst 9 februari 2016 Op FB zie ik ook klachten over validatie code berichten verschijnen. Wellicht zit GS in de stres.
Peetee Geplaatst 9 februari 2016 Geplaatst 9 februari 2016 Ik heb even een draadje geopend op .com. Misschien dat iemand weet wat er aan de hand is ...
cibrinocom Geplaatst 9 februari 2016 Geplaatst 9 februari 2016 Hier sinds gisterenmiddag al troubles... Krijg geen mail meer binnen en ook mijn pocketquery moet nog via de mail binnenkomen. De vraagtekens is me vanmiddag pas opgevallen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden