Spring naar bijdragen

Enquete Naar Challenge Caches


Twentse Mug

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

Mijn stemadvies: laten we geen Delorme challenges in Nederland willen.

Kun je ook uitleggen waarom je geen TOP25 (de Nederlandse variant) challenges wilt?

 

Tc

 

 

Die mogen van mij wel, maar die vraag is in de enquête niet gesteld. Die gaat over de Delorme Challenge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem enkele dagen geleden ook ingevuld en ik meen dat naar de z.g. Delorme Challenges in sommige vragen werd verwezen onder de noemer "Map Based Challenges" (waar ze m.i. onder vallen)

Bovendien hebben we toch al zulke Challenge caches in Nederland? Volgens mij waren dat de eerste Challenge caches die we in Nederland zagen: http://coord.info/GC1Z97V

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn wel meer Challenge caches waar wij in Nederland (of Europa) afgeleide versies van hebben, zoals bijvoorbeeld de Jasmer Challenge.

Er zijn ook wel Challenge caches die wij hier (in Nederland of Europa) niet hebben en waarvoor je per definitie naar de VS moet, zoals bijvoorbeeld de 50 States Challenge.

 

Ik heb zelf niet veel met Challenge caches, maar ik vind een negatief stemadvies geven, om het simpele feit dat je zelf zal moeten reizen voor bepaalde caches (of omdat je ze hier niet kunt doen) persoonlijk een wat "merkwaardig" stemadvies.

Omgekeerd is dat ook zo en in feite geldt dat eigenlijk voor iedere cache.

Het is i.m.o. gewoon zeggen, wat voor mij niet bereikbaar is dat gun ik een ander ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twentse Bug, wie zegt er dat je interesse moet hebben in iets wat onbereikbaar voor je is? Ben je tegen alles wat onbereikbaar voor je is?

 

Ik heb in ieder geval geen mening over challenges, die voorlopig onbereikbaar zijn, maar in een andere vorm wel haalbaar kunnen zijn. Challenges waar je stukje voor moet reizen of waar je voor moet plannen, vind ik persoonlijk zo nu en dan de moeite waard. Streaks in wat voor vorm dan ook, vind ik dan weer niks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twentse Bug, wie zegt er dat je interesse moet hebben in iets wat onbereikbaar voor je is? Ben je tegen alles wat onbereikbaar voor je is?

 

Ik heb in ieder geval geen mening over challenges, die voorlopig onbereikbaar zijn, maar in een andere vorm wel haalbaar kunnen zijn. Challenges waar je stukje voor moet reizen of waar je voor moet plannen, vind ik persoonlijk zo nu en dan de moeite waard. Streaks in wat voor vorm dan ook, vind ik dan weer niks aan.

 

 

Waarom heb je interesse voor caches die je niks aan vindt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...