Francorius Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Misschien vreemde vraag maar kan ik ook in gearchiveerde caches zoeken? Ik doe graag puzzel caches en nu kwam ik een puzzel tegen waarbij ik gearchiveerde caches moet opzoeken. groeten Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) Volgens mij kan dat bij onze buren ( van wie 'de naam hier niet genoemd mag worden' ). Daar kan je zoeken op 'Status (zoals beschikbaar en gearchiveerd)' 1 november 2015 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jvdbroek Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Je kunt ook de oude zoekfunctie gebruiken. In het nieuwe zoekscherm staat nog een linkje naar de oude zoekfunctie bij "Take me to the old search". Als je daar de GC-code ingeeft krijg je een scherm waarbij je de cache kunt aanklikken en bekijken. Bij de nieuwe zoekfunctie krijg je alleen de actieve caches in de buurt van het coördinaat van de gearchiveerde cache. Gearchiveerde caches worden niet meer getoond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Je kunt ook de oude zoekfunctie gebruiken. In het nieuwe zoekscherm staat nog een linkje naar de oude zoekfunctie bij "Take me to the old search". Als je daar de GC-code ingeeft krijg je een scherm waarbij je de cache kunt aanklikken en bekijken. Als je de GC-code al hebt hoef je ook niet meer te zoeken, dan gebruik je gewoon: http://coord.info/GCCODE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Je kunt ook de oude zoekfunctie gebruiken. In het nieuwe zoekscherm staat nog een linkje naar de oude zoekfunctie bij "Take me to the old search". Als je daar de GC-code ingeeft krijg je een scherm waarbij je de cache kunt aanklikken en bekijken. Bij de nieuwe zoekfunctie krijg je alleen de actieve caches in de buurt van het coördinaat van de gearchiveerde cache. Gearchiveerde caches worden niet meer getoond. Ook de oude zoekfunctie toont/toonde alleen actieve of tijdelijk disablede caches. Gearchiveerde caches werden ook door de oude zoekoptie nooit getoond als je op omgeving of coördinaten of adres zocht, alleen maar als je rechtstreeks de GC code van de gearchiveerde cache invoerde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 De methode Japiejoo werkt perfect. Net even getest bij een van de 31230 gearchiveerde NL caches Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 (bewerkt) Je kunt ook de oude zoekfunctie gebruiken. In het nieuwe zoekscherm staat nog een linkje naar de oude zoekfunctie bij "Take me to the old search". Als je daar de GC-code ingeeft krijg je een scherm waarbij je de cache kunt aanklikken en bekijken. Als je de GC-code al hebt hoef je ook niet meer te zoeken, dan gebruik je gewoon: http://coord.info/GCCODE Vreemd, deze sinds 2003 gearchiveerde cache in Amerika is nog drie keer gelogd door enkele nederlanders? http://coord.info/GCC0DE 6 november 2015 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Die hebben de verkeerde cache gelogd. Ze denken blijkbaar dat de een van de serie "Rustig door Rotem" hebben gelogd. Bovendien hebben ze hem niet gevonden, gezien de tekst Samen met papa Alfa en mama en ook niet te vergeten de honden natuurlijk een wandeling door Rotem gemaakt.Hierbij het rondje "rustig door Rotem" gewandeld.Deze konden we jammer genoeg niet vinden. Grappig genoeg heeft de cache in Amerika ook nog de GCcode: GCC0DE. Ik ben bang dat aan die cachers nog het een en ander uitgelegd moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 ach waarom zou je die mensen wat uitleggen, ze zijn op pad en hebben zich vermaakt, wat zou je die mensen nog meer toe willen wensen het word pas sneu dat "gerenommeerde" cachers dat zouden doen, mensen die zich op de borst slaan dat ze heul veul cache's hebben gevonden mensen die de statistieken belangrijker vinden dan de cache en cache beleving mensen die banners verzamelen gelijk een Russische generaal die pronkt met zijn medailles mensen die met "iedereen cached op zijn manier" zijn falen goed probeert te praten dat soort mensen (waarvan er helaas een hoop zijn in geoprutsers land) die zouden wel wat uitleg kunnen gebruiken over het juist loggen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden