Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

toe gegeven de duintoppers heeft wel een paar aardige caches geplaatst en het zou voor hen spreken als hij het zo gelaten had

het overgrote deel van zijn 436 cachelistings zijn gewoon een hoop weggeworpen kokers ook nog een merendeels op 1 en de zelfde manier verborgen

zo een sterke concentraties van "puntjes" trekt natuurlijk het meest simpele volk aan waarvan het wel lijkt dat die door bezuinigingen van het rijk uit de gestichten zijn ontkomen

ze fietsen zich het apelazarus, maar stoppen wel om de 160 meter en zijn er ook nog eens van overtuigt dat ze een hobby genaamd geocachen hebben

omdat ook de meest slimme onder de simpele totaal niets bij elke "unieke" bezochte koker voelen, helemaal niets beleven schrijven ze dan maar voor die dag 1 log en kopiëren dat het aantal hetzelfde bermprullen die ze die dag GEDAAN hebben (wat ze GEDAAN hebben weet niemand maar ze hebben hem GEDAAN)

als dank, dus uit de grootste onnozelheid en zeker omdat ze niets anders weten, en iedereen doet het zo, dus de onnozels apen zich hier wederom weer eens na, om bij de bonussen een favo te geven

omdat de duintoppers meerdere "bonussen" in een reeks kokers plaatsen telt het lekker op, zeker als je die koker trials opheft en weer nieuwe plaatst, dan begint het hele sneue koker gekkenoptocht opnieuw.

moraal van het verhaal, gooi strooigoed voor de simpele onder ins en je word bedolven onder de favo's

vergelijking met Nr#2 van het lijstje

WiGe zij hebben 8789 favo's op 51 cache's komt op wel 172 favo per cache

en de duintoppers met een gemiddelde van maar 23 favo per cache

je hoeft geen raketgeleerde te zijn om hieruit conclusies te trekken

Barny

bewerkt door barny
  • Top! 2
Geplaatst

met het minst aantal foto's per log per koker zouden ook hoge ogen gescoord worden

Geplaatst

Tsja, als je het gele bussie niet meetelt komt een echte geocacher toch al snel op een gemiddelde van 8 favo's, niet bepaald een (duin)topper.

• Top! 3
Geplaatst

Ach, als iemand een paar prachtige parels neerlegt dan kijk ik niet naar wat hij verder in zijn vrije tijd doet. Gemiddelden interesseren me niet. Het gaat om de uitschieters.

Geplaatst

Dit alles lezend krijg ik, mede door Barny en Diederikus, weer de bevestiging dat statistieken worden gebruikt wanneer het iemand uitkomt. Waarmee ik geen oordeel heb over de Duintoppers, want ik ken hun caches niet.

• Top! 1
Geplaatst

Dit alles lezend krijg ik, mede door Barny en Diederikus, weer de bevestiging dat statistieken worden gebruikt wanneer het iemand uitkomt.

Klopt. Ik moet bij statistieken vaak denken aan de statisticus die verdronk bij het oversteken van een rivier met een gemiddelde diepte van 20 cm. Op basis van de cijfers was ik tot dezelfde conclusie gekomen als Barny. Ik ben dan ook geen raketgeleerde. Alleen wilde ik geen mooi feestje verstoren. Kijk naar het positieve en vergeet de rest.

Geplaatst

toe gegeven de duintoppers heeft wel een paar aardige caches geplaatst en het zou voor hen spreken als hij het zo gelaten had

het overgrote deel van zijn 436 cachelistings zijn gewoon een hoop weggeworpen kokers ook nog een merendeels op 1 en de zelfde manier verborgen

zo een sterke concentraties van "puntjes" trekt natuurlijk het meest simpele volk aan waarvan het wel lijkt dat die door bezuinigingen van het rijk uit de gestichten zijn ontkomen

ze fietsen zich het apelazarus, maar stoppen wel om de 160 meter en zijn er ook nog eens van overtuigt dat ze een hobby genaamd geocachen hebben

omdat ook de meest slimme onder de simpele totaal niets bij elke "unieke" bezochte koker voelen, helemaal niets beleven schrijven ze dan maar voor die dag 1 log en kopiëren dat het aantal hetzelfde bermprullen die ze die dag GEDAAN hebben (wat ze GEDAAN hebben weet niemand maar ze hebben hem GEDAAN)

als dank, dus uit de grootste onnozelheid en zeker omdat ze niets anders weten, en iedereen doet het zo, dus de onnozels apen zich hier wederom weer eens na, om bij de bonussen een favo te geven

omdat de duintoppers meerdere "bonussen" in een reeks kokers plaatsen telt het lekker op, zeker als je die koker trials opheft en weer nieuwe plaatst, dan begint het hele sneue koker gekkenoptocht opnieuw.

moraal van het verhaal, gooi strooigoed voor de simpele onder ins en je word bedolven onder de favo's

vergelijking met Nr#2 van het lijstje

WiGe zij hebben 8789 favo's op 51 cache's komt op wel 172 favo per cache

en de duintoppers met een gemiddelde van maar 23 favo per cache

je hoeft geen raketgeleerde te zijn om hieruit conclusies te trekken

Barny

WiGe heeft zich ten doel gesteld om de Duintoppers voorbij te streven met het aantal favopunten. Sinds ze hun multi Landentrip hebben veranderd in allemaal traditionals loopt het storm in het grote WiGebos bij Nijmegen.

Daarbij is ook nog de Kermis-serie gekomen.

De meeste caches van WiGe zijn juweeltjes waar veel cachers veel plezier aan beleven. Hier gaan kwaliteit (mooie caches) en kwantiteit (veel bezoekers) uitstekend samen.

Toen zij nog multi's hadden werden ze af en toe bezocht. Te weinig bezoekers in verhouding tot de energie die er in is gestoken.

Geplaatst

tuurlijk Theo222 je heb helemaal gelijk, behalve als je kan nadenken, als je dat kan doen dan zie je dat je de plank helemaal misslaat en je dan het schaamrood op je kaken krijgt van de meest onnozele opmerking die je gemaakt heb

want als je alle eventen die door mij zijn georganiseerd er eens van af haalt (kunnen geen favo's voor gegeven worden) en alle cache's die online kwamen en weer gearchiveerd zijn ruim voor het toekennen van de favo's er ook vanaf haalt en dan nog eens op nieuw kijkt krijg je heel andere waardes

en als je dan gaat kijken hoeveel % favo's tenopzichte van de bezoekers elke cache van mijn hand heeft dan gaat jou mislukte vergelijking helemaal manko, maar wat ik heb het al gezegd, het nadenken!, tja daar scheelt het bij een hoop cacheprutsers wel een beetje aan.

Barny

Geplaatst

Toch jammer dat sommigen het wederom niet kunnen laten om ieder draadje een negatieve wending te proberen geven. Dit draadje is bedoeld om even de Duintoppers in het zonnetje te zetten omdat zij met hun vele geweldige creaties deze unieke prestatie hebben geleverd. Jammer dat men niet even het respect kan opbrengen om dit in te zien en met allerlei getalletjes er een wedstrijd van probeert te maken om de een te vergelijken met de ander.

• Top! 6
Geplaatst

Dagwacht: Dankjewel voor je verhaal van team WiGe en de caches van dit team. We zullen het in gedachten houden :)

Geplaatst

Sorry, Brouwertjes ik wilde alleen alles even in het juiste context zetten

Barny

Geplaatst

Toch jammer dat sommigen het wederom niet kunnen laten om ieder draadje een negatieve wending te proberen geven. Dit draadje is bedoeld om even de Duintoppers in het zonnetje te zetten omdat zij met hun vele geweldige creaties deze unieke prestatie hebben geleverd. Jammer dat men niet even het respect kan opbrengen om dit in te zien en met allerlei getalletjes er een wedstrijd van probeert te maken om de een te vergelijken met de ander.

Niet de boel uit zijn verband trekken svp. De wedstrijd ben je natuurlijk zelf begonnen. Deze maker/legger/gooier staat op plaats één qua aantal muisclicks. Is dat een felicitatie waard? Niet in mijn ogen in elk geval. Het aantal favo's zegt immers niets over de kwaliteit van een cache, maar vaak meer over de vinders, die erg blij waren met het snel kunnen vergaren van de punten. Ik zou me schamen voor die favo's.

• Top! 1
Geplaatst

De Duintoppers hoeven zich helemaal nergens voor te schamen!

Iedere dag kan ik zelf de keuze maken: ga ik deze dag mopperend door brengen, of valt er ook nog iets leuks te doen?

Gelukkig ben ik, meestal een positief ingestelde kikker.

Op het moment dat er een draadje gestart wordt met de vermelding dat een team, waarvan ik overigens zelf nog nooit een cache heb gelopen, de 10.000e favo gekregen heeft, word ik daar blij van :)

Ik neem namelijk aan, dat dit draadje met een positieve insteek is gestart.

Persoonlijk vind ik het spijtig te noemen, dat ook dit draadje snel verandert in gehakketak.

Duintoppers: Nogmaals een felicitatie met de 10.005e favo :holiday:

Kikker

• Top! 3
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...