rgschmidt Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 (bewerkt) Te koop: Garmin Monterra GPS in zeer goede conditie en zonder krassen op het scherm. Inclusief de bijbehorende adapter en USB kabel (zonder doos en handleidingen, die zijn eventueel online te downloaden). Voorzien van alle software updates. Wordt geleverd inclusief de volgende EXTRA originele Garmin accessoires: - 2 Battery packs (naast de standaard meegeleverde)- Bureau lader voor laden battery packs (laden in device is ook mogelijk)- Karabijn haak- Garmin Houder voor fiets stuur- Garmin Houder voor in de auto (zuignap) inclusief de kabel.Ideaal voor paperless Geocachen of wandel/fiets tochten. Op verzoek kan ik er gedetailleerde OSM fiets/wandel kaarten op zetten.Wegen overstap naar ander Garmin GPS gaat deze Garmin weg. Uiteraard ter plekke (Voorburg) te testen. Vraagprijs vanaf 400 euro. 11 mei 2015 bewerkt door rgschmidt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hellsinki Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 hoe oud is dit beestje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rgschmidt Geplaatst 11 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2015 (bewerkt) Is aangeschaft op 22 maart 2014. De factuur is trouwens wel aanwezig (digitaal van Waypoint). Ik ben de eerste eigenaar. 11 mei 2015 bewerkt door rgschmidt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 (bewerkt) Toevallig 3 weken geleden exact dezelfde set gekocht bij Waypoint, heb daarvoor in totaal €498,00 betaald. 12 mei 2015 bewerkt door Team WilP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rgschmidt Geplaatst 12 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2015 (bewerkt) Bijzonder, de Monterra is nu bij Waypoint 599, de accessoires zijn volgens Waypoint prijzen nu 200 euro bij elkaar, daar krijg je dan 10% korting over dus deze set was bij aanschaf 780 euro. 12 mei 2015 bewerkt door rgschmidt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Toevallig 3 weken geleden exact dezelfde set gekocht bij Waypoint, heb daarvoor in totaal €498,00 betaald. Bijzonder, de Monterra is nu bij Waypoint 599, de accessoires zijn volgens Waypoint prijzen nu 200 euro bij elkaar, daar krijg je dan 10% korting over dus deze set was bij aanschaf 780 euro. Ja, die € 498 was dan een koopje, want hier kost ie zonder de genoemde extra's al € 669. En dat is ook de Garmin adviesprijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 (bewerkt) Misschien een foutje in de naam: Monterra versus Montana, dat scheelt bijna €200,- Gpspuntnl = Monterra, €534 Correct.nl = Montana 600, €369 12 mei 2015 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rgschmidt Geplaatst 12 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2015 @Linkalovers: dat vermoeden heb ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 @Linkalovers: dat vermoeden heb ik ook Gelukkig is een vergissing menselijk en waar gewerkt wordt, daar vallen spaanders. Niets aan de hand, kan gebeuren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Nog steeds een hoop geld.....al moet ik zeggen dat ie wel een mooi groot scherm heeft En waarom doe je hem van de hand, het is toch zo'n beetje het vlaggeschip momenteel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 (bewerkt) Nog steeds een hoop geld.....al moet ik zeggen dat ie wel een mooi groot scherm heeft En waarom doe je hem van de hand, het is toch zo'n beetje het vlaggeschip momenteel? Misschien: - het is niet alles goud wat-een-groot-scherm-heeft - het vlaggeschip ?? >> in ieder geval wel de duurste 13 mei 2015 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rgschmidt Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2015 Deze Monterra is verkocht en draadje kan dicht. Dank aan Geocaching.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden