Spring naar bijdragen

Mijn Eerste Tb


Natasja71vO

Aanbevolen berichten

Mijn eerste tb ligt al 2 maanden op dezelfde plek die inmiddels 12 maal is gelogd. Schijnbaar heeft men weinig interesse om tb's te laten reizen. Als ik weer eens tijd heb haal ik hem uit de cache en zoek een betere cache voor mijn tb. Het is in ieder geval mijn eerste maar ook mijn laatste, geldverspilling.

Ik heb ook een tb sticker op mijn auto, die is ook slechts 3 maal gelogd door anderen sinds februari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn eerste tb ligt al 2 maanden op dezelfde plek die inmiddels 12 maal is gelogd. Schijnbaar heeft men weinig interesse om tb's te laten reizen. Als ik weer eens tijd heb haal ik hem uit de cache en zoek een betere cache voor mijn tb. Het is in ieder geval mijn eerste maar ook mijn laatste, geldverspilling.

Ik heb ook een tb sticker op mijn auto, die is ook slechts 3 maal gelogd door anderen sinds februari.

 

Herkenbaar, ik ben er ook tig kwijtgeraakt en ik denk dat steeds minder mensen ze uitzetten. Ik neem ze bijna altijd mee om te verplaatsen. Geocoins eigenlijk nooit, daar maak ik een foto van als het een bijzonder exemplaar is. Het verschijnsel trackable sterft toch een langzame dood, een paar jaar terug zaten er soms trossen trackables in een cache. Of mensen snappen de bedoeling niet van het verplaatsen (kan ik me voorstellen, erg duidelijk uitgelegd is het nu eenmaal niet) of mensen/kinderen drukken ze gewoon achterover (op een enkele rip na dan). Waarom zou men een ander een plezier doen om ze te verplaatsen? :wink2: Niemand kijkt mee, dus voor mij! Ik mag natuurlijk niet zo denken, maar ik neig er wel naar in deze graaitijd.

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag op pad gegaan om mijn eerste TB, die pas 4 km gereisd heeft uit de cache "houtje touwtje" te halen aangezien hij er al 9 weken lag na gedropt te zijn door team Wesnick (mijn kleinkids) Helaas bleek na het openen van de bus dat er geen enkele TB meer in de cache lag ondanks dat er 4 in de inventaris staan vermeld. Dit was dus duidelijk mijn eerste en tevens laatste tb, daar doe ik niet meer aan. Had ik beter voor de kids een zak snoep kunnen kopen.

Ik heb een write note geschreven om aan te geven dat alles verdwenen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er al bang voor, jammer. Ik duim voor je dat hij nog ergens opduikt.

Dat heb ik zelf ook al eens meegemaakt, dat een coin een jaar verdwenen was en daarna gevonden werd in een cache aan de andere kant van het land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...