Viervoeter Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 als je van de cache pagina een pdf maakt, en deze op je android zet. Hoe maak je een pdf van de cache-pagina om daarna op mijn (android) tablet te zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Ik gebruik daarvoor CutePDF Writer. Maar tegenwoordig heb je ook steeds meer printers die die mogelijkheid standaard in de printerdrivers hebben zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Als je toch al een android apparaat hebt dan kun je toch ook gewoon de caches off-line in de Groundspeak applicatie inclusief fotos bewaren? Wat is het voordeel om er eerst een pdf van te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 In de app Locus Maps (pro versie) kan het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Dakota 20 en C:geo op mijn andorid tablet. Heb al in geen 2 jaar ook maar een papiertje uitgedraaid van een listing of bijgevoegde foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krimpenees Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik gebruik al jaren een oregon 540. Maar zoals al eerder in de eerdere posts aangegeven, is paperless cachen alleen handig bij een tradi. Voor een Multi is het handiger om een uitdraai te maken van de pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Krimpenees, ook voor multies gebruik ik al een paar jaar enkel mijn tablet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Nog nooit een uitdraai gebruikt. Doe alles met mobiel. Neem wel vaak een a4tje mee voor notities, rekenwerk, krabbeltjes etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden