Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij mijn beide caches is er overlast door naaktlopers. Bij Wijze Lessen is er zomers een illegaal naaktstrandje waar met warm weer regelmatig iemand ligt, en bij Oogjes dicht lopen het hele jaar door hardlopers/-sters in alleen een paar schoenen. Het moeten geharde of masochistische lieden zijn, want vandaag was het maar 4 graden, en zomers staan er anderhalve meter hoge brandnetels. Geen idee wat ik eraan kan doen. Ik heb het kindvriendelijk symbooltje maar weggehaald.

Geplaatst

Wat vervelend. Aan het naaktstrandje kan je waarschijnlijk niets doen, als het niemand stoort is het volgens mij toegestaan. Voor je cache lijkt me dat minder erg. Ouders kunnen aan kinderen wel uitleggen dat mensen soms bloot op het strand liggen.

Naakt rondrennen mag volgens mij niet, maar of je daar nu iets aan kunt doen??

Geplaatst

Oogjes dicht! Die grap werd hier ook al gemaakt :-)

Ik dacht dat wij een rare hobby hadden, maar midden in de winter in je blote r**t door het bos rennen is nog iets raarder. Al is dat ook maar mijn bekrompen mening natuurlijk.

Het kindvriendelijk icoontje weghalen is natuurlijk heel netjes naar bekrompen volwassenen toe, de meeste kinderen zal het worst ;-) wezen...

• Top! 2
Geplaatst

Als er overlast is dan is de plek misschien toch niet zo geschikt als eerst gedacht. Ik zelf heb ooit een cache gehad waar na een tijdje bleek dat de omgeving ook voor andere doeleinden werd gebruikt. Ik heb toen besloten om de cache te archiveren.

Geplaatst (bewerkt)

Ik krijg de indruk dat er nog een hele cultuur omheen zit.

Je hebt basic runners die helemaal in hun blootje lopen (authentiek, zeg maar) en naakte hardlopers die schoenen en een stopwatch bij zich hebben. Ik vermoed dat dat de statistiekliefhebbers zijn.

Je moet toch wel tegendraads zijn om alleen in een paar schoenen over een blote voetenpad te gaan rennen.

bewerkt door Diederikus
Geplaatst

Hoe kan je nou over last hebben van blote mensen ??

Heerlijk toch die blote bi.....n.

Vandaag zelf nog een cache gelopen in noordwijk die over het naaktstrand ging en zelfs een vraag er over ...

Geplaatst

Ik zie niet zo goed in waarom de aanwezigheid van naakte mensen een cache alleen geschikt maakt voor 18+ en niet voor kinderen. Niks raars aan naakt. Veel kunst is naakt. Op tv zie je veel naakt. Iedereen heeft een naakt lijf al dan niet onder z'n kleren. En zowaar zijn er ook veel naturistische gezinnen, waarvan de kinderen dus ook 'naaktlopen' (meestal vooral op de camping en het strand, maar even terzijde).

Hooguit zou ik bij de omschrijving van de cache erbij vermelden dat de cache te vinden is in een omgeving waar nog wel eens naakt gerecreëerd wordt, en dat je de cache dus niet moet gaan zoeken als je daar niet mee geconfronteerd wil worden.
Kleine noot nog: illegale naaktstranden bestaan in feite niet in Nederland. Je hebt aangewezen naaktstranden, en plaatsen die ervoor geschikt zijn (de wet is er vaag over, maar onlangs zijn er wat gerechtelijke uitspraken over gedaan die hout snijden), en daarmee dus ook niet illegaal.

En inderdaad is er een hele cultuur om dat naaktlopen heen te vinden. :-)

Geplaatst

Het icoontje voor kinderen is er en dat kan je ongeschikt maken.

Maar puur uit interesse, zijn het voornamelijk mannelijke of vrouwelijke naaktlopers?

Geplaatst

illegale naaktstranden bestaan in feite niet in Nederland.

Er worden wel bekeuringen uitgedeeld.

Niks raars aan naakt.

Klopt. Het heeft verder ook niet zoveel om het lijf.

Maar puur uit interesse, zijn het voornamelijk mannelijke of vrouwelijke naaktlopers?

Meest mannen. Maar vandaag was er ook sprake van een vrouw.

Persoonlijk heb ik de meeste problemen met de naaktslakken in de cachebehuizing.

Geplaatst

Nu begrijp ik jouw overdreven controle van jouw caches. Met een naaktslakkengangetje het blote billenpad lopen in de hoop dat je schaamstaal kan blootleggen.

Geplaatst (bewerkt)

illegale naaktstranden bestaan in feite niet in Nederland.

Er worden wel bekeuringen uitgedeeld.

Yep, en die mensen worden later via de rechtbank vrijwel altijd vrijgesproken.

Zie bijvoorbeeld hier. (pas op, met foto van blote mensen ;-) )

bewerkt door Karin75
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...